Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Watervliegtuig

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Anitamostert
Amerika-newbie

Watervliegtuig

Bericht door Anitamostert »

In juli gaan wij naar Canada en zullen wij ook Vancouver Island bezoeken voor een aantal dagen. Ik heb begrepen dat het mogelijk is om met een watervliegtuig mee te gaan om post rond te brengen.... Heeft iemand hier ervaring mee? Weten jullie wat de kosten ongeveer zijn?

Ook wil ik graag met een zipline. Ik heb er eentje in Whistler gevonden en eentje bij Victoria. Zijn er nog meer ziplines in de buurt van west Canada?

We gaan ook nog enkele dagen naar Yellowstone park. Hebben jullie nog tips wat we daar kunnen doen/gaan bekijken?
Ben benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt!
eponine
Amerika-ontdekker

Re: Watervliegtuig

Bericht door eponine »

Wij hebben vorig meegedaan met een mailflight vanuit campbell river, en vonden het echt een ervaring om nooit te vergeten! Vooral toen de piloot een extra rondje maakte boven een enorme school dolfijnen, geweldig! Hij maakte ongeveer vier stops en steeds werd er gewisseld van plaats, zodat je altijd op een mooi plekje zat.
Redelijk aan de prijs, maar zou het zo weer doen! Prijzen vind je op de website meen ik. Wel opletten, ze gaan niet iedere dag, we hebben twee dagen op voorhand gereserveerd in juli.
eponine
Amerika-ontdekker

Bericht door eponine »

Yellowstone zijn we trouwens ook geweest, vooral veel wild gespot, en ook nog lekker gezwommen in de potholes, en genoten van een heerlijke hotspring, je komt echt tijd en ogen tekort daar!
eponine
Amerika-ontdekker

Bericht door eponine »

Kwam vandaag de bon tegen van onze mailflight, 170 dollar pp, met corilair in campbell river.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer