Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sneller je auto ophalen bij Alamo
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Sneller je auto ophalen bij Alamo
Oke, dank je wel! Die extended protection zat al standaard erbij in bij Alamo, dus dat is dan goed. De onderste 2 opties kan ik dan uit laten staan lijkt me.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Ik heb bij Alamo (co.uk/brits) geboekt, savetime ingevuld en ook de gegevens van de tweede bestuurder gelijk toegevoegd.
Nu las ik onder een andere topic (http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... me#p828107) dat als je een tweede bestuurder via National Save time invult moet je betalen.
Weet iemand of hetzelfde geldt voor Alamo?
alvast bedankt
glenda
Nu las ik onder een andere topic (http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... me#p828107) dat als je een tweede bestuurder via National Save time invult moet je betalen.
Weet iemand of hetzelfde geldt voor Alamo?
alvast bedankt
glenda
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
als je boekt via alamo.co.uk/brits is de 2e bestuurder gratis, dat is nu net één van de voordelen om via deze link te boeken
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bedankt lsl, dat dacht ik ook maar in een bericht van eddepet71 staat:
De bericht was in een National topic en ik vroeg mij af of dit ook voor Alamo geldt.
Als ik het goed heb begrepen de tweede bestuurder is uitsluitend gratis wanneer de gegevens ter plaatse toegevoegd zijn en niet van tevoren in savetime.Vul ook geen tweede berijder in bij save time want dan moet je betalen. Voor het toevoegen van een tweede bestuurder moet je wel naar de balie volgens National Helpdesk.
De bericht was in een National topic en ik vroeg mij af of dit ook voor Alamo geldt.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dan moet de tweede bestuurder wel boven de 24 jaar zijn.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo Bastiaan,
helaas ben ik de 24 al lang voorbij
Ik haal de tweede bestuurder gegevens uit savetime voor de zekerheid!
groetjes
Glenda
helaas ben ik de 24 al lang voorbij

Ik haal de tweede bestuurder gegevens uit savetime voor de zekerheid!
groetjes
Glenda
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Juist ook alle gegevens ingevuld via Savetime. Dit is nu de melding die ik te zien kreeg:
Here's what you do to pick up your car:
Exit the Airport terminal from baggage claim to the Shuttle Bus pick up area. Upon arrival at the Alamo facility proceed to the counter to obtain your rental agreement and vehicle keys.
Maar er staat ook iets lager:
Alamo's new Self-Service Kiosk makes the rental process quick and easy.
Here is how it works. Skip the rental counter line, check-in at the kiosk,
pick out your car, show rental agreement and driver's license at exit booth,
start your vacation!
Dus ik ga toch maar kiezen voor het 2de en onmiddellijk naar de kiosk gaan om code te scannen en de auto kiezen. Heeft er iemand ervaring met deze kiosk op Lax?
Van kameraden die al vaker naar Amerika zijn gegaan, zeggen dat je moet proberen om een van de medewerkers mee te krijgen naar de parking en hem 20 dollar te geven en dat je dan vaak een auto van hogere klasse mag kiezen. Weet iemand of dit werkt en of je misschien enkel iemand meekrijgt als je aanschuift aan de balie? Of krijg je altijd iemand mee als je je auto gaat kiezen?
Wij weten namelijk niet hoe dit allemaal in zijn werk gaat, dus is het toch altijd een beetje spannend afwachten.
Here's what you do to pick up your car:
Exit the Airport terminal from baggage claim to the Shuttle Bus pick up area. Upon arrival at the Alamo facility proceed to the counter to obtain your rental agreement and vehicle keys.
Maar er staat ook iets lager:
Alamo's new Self-Service Kiosk makes the rental process quick and easy.
Here is how it works. Skip the rental counter line, check-in at the kiosk,
pick out your car, show rental agreement and driver's license at exit booth,
start your vacation!
Dus ik ga toch maar kiezen voor het 2de en onmiddellijk naar de kiosk gaan om code te scannen en de auto kiezen. Heeft er iemand ervaring met deze kiosk op Lax?
Van kameraden die al vaker naar Amerika zijn gegaan, zeggen dat je moet proberen om een van de medewerkers mee te krijgen naar de parking en hem 20 dollar te geven en dat je dan vaak een auto van hogere klasse mag kiezen. Weet iemand of dit werkt en of je misschien enkel iemand meekrijgt als je aanschuift aan de balie? Of krijg je altijd iemand mee als je je auto gaat kiezen?
Wij weten namelijk niet hoe dit allemaal in zijn werk gaat, dus is het toch altijd een beetje spannend afwachten.
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Als er Kiosk terminals op LAX staan, maak je gebruik van je Savetime inschrijving. Wanneer deze terminals er niet staan, zal je moeten aansluiten in de rij.
Nadat je je rental agreement hebt opgehaald (of deze nu uit de terminal of van debaliemedewerker komt) ga je naar het parkeerterrein. Hier kan je een auto kiezen uit de klasse die je bij het boeken hebt uitgekozen.
Op het moment dat er niets staat dat naar je zin is, kun je een medewerker op het parkeerterrein aanspreken. Het wil nog wel eens helpen door een praatje te maken en een fooi te geven om een andere auto mee te nemen dan je eigenlijk hebt gehuurd.
Je moet er een beetje handig en brutaal mee zijn
Nadat je je rental agreement hebt opgehaald (of deze nu uit de terminal of van debaliemedewerker komt) ga je naar het parkeerterrein. Hier kan je een auto kiezen uit de klasse die je bij het boeken hebt uitgekozen.
Op het moment dat er niets staat dat naar je zin is, kun je een medewerker op het parkeerterrein aanspreken. Het wil nog wel eens helpen door een praatje te maken en een fooi te geven om een andere auto mee te nemen dan je eigenlijk hebt gehuurd.
Je moet er een beetje handig en brutaal mee zijn

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Begrijp ik het goed dat het bij alamo Brits online inchecken geen zin heeft in geval van een (gratis) 2e bestuurder?
Als ik bovenstaande berichten goed begrijp is de 2e bestuurder ineens niet meer gratis wanneer zijn/haar gegevens bij het online inchecken staan ingevuld. En dan heeft online inchecken ineens geen zin meer toch? Want dan moet je voor het toevoegen van die gegevens van die 2e bestuurder toch nog langs de balie en dus in de wachtrij...
Als ik bovenstaande berichten goed begrijp is de 2e bestuurder ineens niet meer gratis wanneer zijn/haar gegevens bij het online inchecken staan ingevuld. En dan heeft online inchecken ineens geen zin meer toch? Want dan moet je voor het toevoegen van die gegevens van die 2e bestuurder toch nog langs de balie en dus in de wachtrij...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik heb bij Alamo Brits geboekt. Heb daarstraks mij en mijn vriendin opgegeven als bestuurder. Alle gegevens ingevuld en dan staat er bij additionel driver haar naam en tussen haakjes (0$\day). Dus volgens mij gaat dut wel degelijk.
Alvorens te bevestigen zie je trouwens ook een overzicht van welke extra kosten je moet betalen als je extra opties hebt aangeduid (gps,..)
Alvorens te bevestigen zie je trouwens ook een overzicht van welke extra kosten je moet betalen als je extra opties hebt aangeduid (gps,..)
Weet iemand hoe lang het duurt voor je de bevestiging en papieren krijgt, na boeking via Alamo Brits?
Het wordt nogal last-minute.
Gr. eva
Het wordt nogal last-minute.
Gr. eva
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Dank je, Hans uit Koekelare. Snel als in een paar uur, een dag? Het zou namelijk een dag van te voren worden.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
nog nooit langer dan 5 minuten moeten wachten op een bevestigingsmail van Alamo UK.eva schreef:Dank je, Hans uit Koekelare. Snel als in een paar uur, een dag? Het zou namelijk een dag van te voren worden.
Dat moet wel lukken dus, bedankt voor de snelle reacties!
-
- Amerikafan
Het verschilt zeker per luchthaven want ook wij moeten naar de counter op Washington en Las Vegas AirPort terwijl we al ingecheckt zijn middels Save Time.
Ik vraag mij dan af wat het nut van save time is.
Het gekke is echter dat onder de tekst dat je naar de counter van Alamo een reclame uiting staat met de tekst:
Bypass the counter to save time!
Bypass alows you to skip the counter and go directly to your car.
Wat is het nou vraag ik mij dan af????
Ik vraag mij dan af wat het nut van save time is.
Het gekke is echter dat onder de tekst dat je naar de counter van Alamo een reclame uiting staat met de tekst:
Bypass the counter to save time!
Bypass alows you to skip the counter and go directly to your car.
Wat is het nou vraag ik mij dan af????
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
We zijn al ettelijke keren een auto gaan ophalen in Las Vegas zonder ooit langs de counter te moeten passeren. Gewoon rechtstreeks naar de garage, auto kiezen en wegrijden. Net vóór het buitenrijden, aan het kleine "hokje" de SaveTime papieren laten zien en klaar.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoe weet je dan uit welke auto's je kunt kiezen als je direct naar de garage gaat. Staat dat ergens aangegeven?
-
- Amerikafan
Schijnt aangegeven te staan en er lopen mannetjes rond die de weg wijzen.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
inderdaad, ze zeggen gewoon uit welke rij je kan kiezen.BastiaanB schreef:Schijnt aangegeven te staan en er lopen mannetjes rond die de weg wijzen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 766 Weergaves
-
Laatste bericht door marieke van oorschot
-
- 8 Reacties