Het voorbije jaar is er in mijn persoonlijke situatie het één en ander gewijzigd. Een nieuwe job, een groter huis, grotere tuin, meer activiteiten buitenshuis. Alles opgeteld resulteert dit in heel wat minder online tijd. Ik lees het forum tussendoor op mn iphone maar dit levert praktische problemen. Bv het wijzigen van berichten is niet zo handig op je iphone. Daar ik vroeger veel meer vrije tijd had kon ik ook veel tijd besteden aan het forum. Nu is dit veel minder. Wat trouwens voor heel mn 'online leven' geldt.
Als ik me engageer voor iets, wil ik het goed doen. En dat ging niet meer. Het is niet eerlijk tegenover de forumleden en tegenover mijn collega mods. Ik heb er even over gedaan om afscheid te nemen. Hoe je het ook draait of keert, het forum ligt me zeer nauw aan het hart. Komt daarbij dat ik me altijd heel goed gevoeld heb in het mod team. Het is echt een team dat goed werkt, solidair is en waar je je heel erg geruggesteund voelt. Ik zal ze echt missen .
Maar eerlijk is eerlijk. Als je merkt dat het niet meer haalbaar is om bv dagelijks de lijstjes bij te werken of een topic te wijzigen is het tijd om beslissingen te nemen.
Mods, keep up the good work