Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Universal studios 2x halve dag ipv front of line
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Universal studios 2x halve dag ipv front of line
Ik wilde zojuist mijn tickets voor Universal gaan bestellen op http://www.attractionticketsdirect.de .
Er staat dan dat de kaarten binnen 7 werkdagen worden toegestuurd. We vertrekken over 4 weken, dus dat lijkt me geen probleem.
Maar ik zie tevens ook staan:
Eine Bestellung per Anzahlung ist ausschließlich bis sieben Wochen vor Reisebeginn möglich. Bei Fragen kontaktieren Sie bitte einen unserer Ticketberater unter der Nummer (0511) 515 140 90. Sie erreichen uns von Montag bis Freitag zwischen 9 und 19 Uhr.
Betekent dit dat ik ze meer dan 7 weken voor ons vertrek had moeten bestellen? Of juist binnen 7 weken voor vertrek?
Iemand ervaring met het bestellen op deze website?
Alvast bedankt!
Er staat dan dat de kaarten binnen 7 werkdagen worden toegestuurd. We vertrekken over 4 weken, dus dat lijkt me geen probleem.
Maar ik zie tevens ook staan:
Eine Bestellung per Anzahlung ist ausschließlich bis sieben Wochen vor Reisebeginn möglich. Bei Fragen kontaktieren Sie bitte einen unserer Ticketberater unter der Nummer (0511) 515 140 90. Sie erreichen uns von Montag bis Freitag zwischen 9 und 19 Uhr.
Betekent dit dat ik ze meer dan 7 weken voor ons vertrek had moeten bestellen? Of juist binnen 7 weken voor vertrek?
Iemand ervaring met het bestellen op deze website?
Alvast bedankt!
Anzahlung is een betalingsmethode. IK DEnk op rekening ofzo.
Maar ik neem aan dat je met creditcard betaald dan heb je daar niet mee te maken.
Als je alleen universal kaarten besteld krijg je etickets gewoon met de mail.
Gr
Maar ik neem aan dat je met creditcard betaald dan heb je daar niet mee te maken.
Als je alleen universal kaarten besteld krijg je etickets gewoon met de mail.
Gr
Ja, het komt op mij over alsof je vanaf 7 weken voor vertrek niet meer een aanbetaling kunt doen, maar het hele bedrag ineens moet betalen. Geen probleem dus, lijkt me.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb ze besteld.
En een bevestiging ontvangen per mail, maar daar zitten geen e-tickets bij. Als leveringsadres staat mijn huisadres, dus ik denk dat ze toch opgestuurd gaan worden....
Nou ja, we wachten het maar even af.
Wordt vervolgd....
En een bevestiging ontvangen per mail, maar daar zitten geen e-tickets bij. Als leveringsadres staat mijn huisadres, dus ik denk dat ze toch opgestuurd gaan worden....
Wordt vervolgd....
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Klopt, Attraction Tickets Direct stuurt echte tickets naar je huisadres, ze doen niet aan e-tickets. Meestal zijn ze erg vlot met versturen, dus ik denk dat je de kaarten snel kan verwachten. En wellicht zit er nog iets extra's bij, zoals vouchers voor Planet Hollywood of een DVD of pluche knuffel ofzoiets. Dat doen ze regelmatig! 

Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Heb ze zojuist ook besteld
Viel me wel op dat je geen namen hoeft in te geven.
Zo zou je de tickets toch door kunnen verkopen.
Gr
Viel me wel op dat je geen namen hoeft in te geven.
Zo zou je de tickets toch door kunnen verkopen.
Gr
ik heb ze een mail moeten sturen daarna kreeg ik pas e-tickets via mailmoon29 schreef:Ik heb ze besteld.
Wordt vervolgd....
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Oke, dankjewel, dan zal ik dat ook eens doen 

Wij waren er vorige week donderdag en hadden FOL kaarten gekocht, je krijgt een kaartje dat je aan je hals hangt met een goudgele ster erop. De kaartverkoopster vermeldde erbij: "follow the yellow stars, you are a star yourself now and you"ll be treated like one. Welcome to Hollywood". En zo voelde het ook: met FOL word je de hele dag als een ster behandeld. We hebben ALLES gezien en gedaan op ons gemakkie en nergens voor hoeven wachten. SUPER! Wat ze er niet bij vertellen: de FOL-pas wordt gescand, en voor de meeste attracties geldt 1x deze voorkeursbehandeling. De 2e keer zou je dan 'gewoon' in de rij moeten aansluiten. Maar dat vonden wij acceptabel genoeg hoor!
Ben benieuwd of je de kaartjes inmiddels al hebt ontvangen? Wil ze namelijk ook bestellen, maar wij vertrekken over 2 weken!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb ze vandaag per mail ontvangen.
Ik had ze een mail gestuurd of ik ze per e-mail zou kunnen ontvangen (in het engels), en ik kreeg direct een mail terug (in het nederlands) dat ze ze zo snel mogelijk per mail toe zouden sturen. En dat hebben ze gedaan.
Keurige service.
Dus gerust doen als je nog 2 weken hebt. Binnen 2 werkdagen na mailen heb je ze in je mailbox.
Groetjes,
Monique
Ik had ze een mail gestuurd of ik ze per e-mail zou kunnen ontvangen (in het engels), en ik kreeg direct een mail terug (in het nederlands) dat ze ze zo snel mogelijk per mail toe zouden sturen. En dat hebben ze gedaan.
Keurige service.
Dus gerust doen als je nog 2 weken hebt. Binnen 2 werkdagen na mailen heb je ze in je mailbox.
Groetjes,
Monique
Inderdaad snellle service, was bij ons hetzelfde. Begrijp alleen niet waarom je eerst nog moet mailen om ze te krijgenmoon29 schreef:Ik heb ze vandaag per mail ontvangen.
Keurige service.
Groetjes,
Monique
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2715 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf