Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Kortlandjes: NY SF LV Gr.canyon LA SF
Re: Reis Kortlandjes: NY SF LV Gr.canyon LA SF
Dag 1 New York
2 New York
3 New York
4 NY -San Fransisco, hotel in redwood city
5 Ophalen camper
6 Yosemite koa Mariposa
7Yosemite- Lee Vining Mono Vista RVpark is in Lee Vining
8 Lee Vining- LV Oasis rv resort
9 Las Vegas
10 Las Vegas - Zion Watchman RVpark
11 Zion - Bryce Rubys inn RV park
12 Bryce - Grand Canyon Koa Williams
13 Grand Canyon Mathercampground
14 Grand Canyon - Needles bv: KOA Needles via Route 66: Seligman - Kingman
15 Needles - San Diego bv Metro Koa Park in Chula Vista
16 Sea World daarna rijden naar LA Malibu Beach
17 LA
18 LA - Pismo Sands RV park of San Simeon state park, maar daar is een wateralarm, kun je alleen staan met alle eigen middelen, water kun je niet verversen
19- ...- Santa Cruz Sunset State Park
20 Santa Cruz - san Fransisco
21 camper inleveren, 19.00 terugvlucht NL
Er is nog plek op Mather campground voor de Grand Canyon, Watchman voor Zionpark, Sunset Statepark. De loop betekent de plek op de plattegrond, in NL zou je het kunnen vertalen naar straatjes in de wijk; hier straatjes op de camping.
Ik vind je rare kronkels in de route blijven houden, er is bv weinig tijd voor Yosemite, schrijf het nu eens goed, en weer veel tijd voor de Grand Canyon.
Succes weer.
2 New York
3 New York
4 NY -San Fransisco, hotel in redwood city
5 Ophalen camper
6 Yosemite koa Mariposa
7Yosemite- Lee Vining Mono Vista RVpark is in Lee Vining
8 Lee Vining- LV Oasis rv resort
9 Las Vegas
10 Las Vegas - Zion Watchman RVpark
11 Zion - Bryce Rubys inn RV park
12 Bryce - Grand Canyon Koa Williams
13 Grand Canyon Mathercampground
14 Grand Canyon - Needles bv: KOA Needles via Route 66: Seligman - Kingman
15 Needles - San Diego bv Metro Koa Park in Chula Vista
16 Sea World daarna rijden naar LA Malibu Beach
17 LA
18 LA - Pismo Sands RV park of San Simeon state park, maar daar is een wateralarm, kun je alleen staan met alle eigen middelen, water kun je niet verversen
19- ...- Santa Cruz Sunset State Park
20 Santa Cruz - san Fransisco
21 camper inleveren, 19.00 terugvlucht NL
Er is nog plek op Mather campground voor de Grand Canyon, Watchman voor Zionpark, Sunset Statepark. De loop betekent de plek op de plattegrond, in NL zou je het kunnen vertalen naar straatjes in de wijk; hier straatjes op de camping.
Ik vind je rare kronkels in de route blijven houden, er is bv weinig tijd voor Yosemite, schrijf het nu eens goed, en weer veel tijd voor de Grand Canyon.
Succes weer.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op 7 aug is er een plek op Upper Pines, die zou ik meteen vastleggen. Zie http://www.recreation.gov.
Ik weet niet hoe lang jullie camper is, deze is voor max 24 ft, maar ik weet niet of dat heel precies komt.
Marianne
Ik weet niet hoe lang jullie camper is, deze is voor max 24 ft, maar ik weet niet of dat heel precies komt.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou misschien aardiger zijn om tussen Bryce en de Grand Canyon nog in Page te overnachten, en dan maar 1 nacht GC te doen. Dat geeft je wat meer tijd voor Bryce, en voor de GC heb je zoals gezegd nu relatief veel tijd, terwijl de meeste kinderen de GC niet het meest interessante park vinden. Met 2 nachten GC zou ik zeker de eerste nacht in het park overnachten, de tweede nacht is Williams wel een optie omdat je dan al iets op weg bent richting SD. Ik zie op zowel 13 als 14 aug nog plek op Mather, maar niet veel meer, dus ik zou dat echt zo snel mogelijk vastleggen.
Je vraagt naar overnachtingstips in Zion, kijk daarvoor nog even naar mijn bericht (met route) van gisteren. Ik zie niets vrij op Watchman, dus ik zou Zion CG proberen, zie hier.
Voor Yosemite heb ik al een link gegeven voor campings buiten het park. Probeer eerst http://www.recreation.gov. Als daar niets vrij is probeer dan Indian Flat in El Portal. Zie http://www.indianflatrvpark.com/accomodations.htm. Mocht daar voldoende plaats zijn, ook de eerste nacht, dan zou ik de KOA in Mariposa vergeten en alle nachten in El Portal gaan zitten.
Ik had voor de laatste nacht bij Yosemite al Lee Vining genoemd. De camping daar moet je telefonisch reserveren als ik me niet vergis. Vandaar kun je inderdaad in 1 dag naar Las Vegas rijden. Koop hier alvast een kaart, zoals de HAllwag nr 5, dan kun je je beter oriënteren. De ANWB heeft die kaarten, en je kunt ze ook bij Tioga Tours bestellen.
Zoals gezegd is een loop gewoon een straatje op de camping. Het maakt allemaal niet zoveel uit waar je staat, als je maar een plekje hebt. Er zal niet veel keuze meer zijn.
Wat lukt er nog meer niet met het reserveren van de campings?
Hou er rekening mee dat het al snel een uur of 3 rijden is van Seaworld naar San Diego. Je zult daar niet in het donker aan willen komen, dus je moet op tijd vertrekken uit SD.
Marianne
Je vraagt naar overnachtingstips in Zion, kijk daarvoor nog even naar mijn bericht (met route) van gisteren. Ik zie niets vrij op Watchman, dus ik zou Zion CG proberen, zie hier.
Voor Yosemite heb ik al een link gegeven voor campings buiten het park. Probeer eerst http://www.recreation.gov. Als daar niets vrij is probeer dan Indian Flat in El Portal. Zie http://www.indianflatrvpark.com/accomodations.htm. Mocht daar voldoende plaats zijn, ook de eerste nacht, dan zou ik de KOA in Mariposa vergeten en alle nachten in El Portal gaan zitten.
Ik had voor de laatste nacht bij Yosemite al Lee Vining genoemd. De camping daar moet je telefonisch reserveren als ik me niet vergis. Vandaar kun je inderdaad in 1 dag naar Las Vegas rijden. Koop hier alvast een kaart, zoals de HAllwag nr 5, dan kun je je beter oriënteren. De ANWB heeft die kaarten, en je kunt ze ook bij Tioga Tours bestellen.
Zoals gezegd is een loop gewoon een straatje op de camping. Het maakt allemaal niet zoveel uit waar je staat, als je maar een plekje hebt. Er zal niet veel keuze meer zijn.
Wat lukt er nog meer niet met het reserveren van de campings?
Hou er rekening mee dat het al snel een uur of 3 rijden is van Seaworld naar San Diego. Je zult daar niet in het donker aan willen komen, dus je moet op tijd vertrekken uit SD.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hoi hoi, yosemite zijn we twee hele dagen, nl dag 6 en 7 ,dat lijkt misschien lang, maar na vier dagen NY lijkt het ons fijn gewoon even wat te relaxen. dag 8 vertrekken we dan naar Las Vegas,
Op dag 12 komen we aan bij Gr Canyon, daar zijn we dan 1 dag( dag 13)en dag 14 en 15 zijn we aan het rijden vanaf Gr Canyon richting San Fransisco. Wat vind je een rare kronkel in de route? Kan ik ook veranderingen aanbrengen in de route die hier al op de site staat, of moet ik dan alles weer opnieuw invoeren? Het is ook lastig dat je tijdens het invoeren niet even terug kan kijken wat jez zelf, of een ander ,nog geschreven heeft. Sorry als het allemaal wat onduidelijk is, en zodra ik tijd heb ga ik gelijk die campings proberen te boeken, heb jij dan gekeken bij full hooked up, of een andere plaats? Thnx for your time..Zion is inmiddels geboekt
Op dag 12 komen we aan bij Gr Canyon, daar zijn we dan 1 dag( dag 13)en dag 14 en 15 zijn we aan het rijden vanaf Gr Canyon richting San Fransisco. Wat vind je een rare kronkel in de route? Kan ik ook veranderingen aanbrengen in de route die hier al op de site staat, of moet ik dan alles weer opnieuw invoeren? Het is ook lastig dat je tijdens het invoeren niet even terug kan kijken wat jez zelf, of een ander ,nog geschreven heeft. Sorry als het allemaal wat onduidelijk is, en zodra ik tijd heb ga ik gelijk die campings proberen te boeken, heb jij dan gekeken bij full hooked up, of een andere plaats? Thnx for your time..Zion is inmiddels geboekt
-
- Amerika-ontdekker
Ps de camper is 30 ft met slide out
Dag 6 is een hele dag Yosemite en dag 7 is een reisdag met stops naar Lee Vining (daar kun je een dag mee zoet zijn)Hoi hoi, yosemite zijn we twee hele dagen, nl dag 6 en 7
Met rare kronkel bedoel ik: ik zou eerder nog een nacht in Yosemite plannen en een nacht korter nabij de Grand Canyon,
of zoals Marianne aangeeft, nog een stop in Page doen.
Ik neem aan dat je San Diego bedoeld.dag 14 en 15 zijn we aan het rijden vanaf Gr Canyon richting San Fransisco
Eén overnachting tussen Grand Canyon en San Diego is genoeg, wat ik al aangaf.
En ik ben het met Marianne eens, dat het rijden van Seaworld naar LA best veel tijd vergt.
Je kunt de route knippen en plakken net zoals je in word doet en dan gewoon weghalen en aanvullen.
succes, Annet
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt je eigen bericht nog wijzigen als je dat bedoelt. maar dat is niet zo handig. Kopieer je route naar een nieuw bericht en breng dan de wijzigingen aan. Ik doe alles in excel, dan kun je makkelijk wijzigen, maar met kopieren en aanpassen gaat het ook wel makkelijk.Kortlandjes schreef:Kan ik ook veranderingen aanbrengen in de route die hier al op de site staat, of moet ik dan alles weer opnieuw invoeren?
Soms is het lastig als iemand op hetzelfde moment iets schrijft, maar je kunt tijdens het schrijven van een bericht gewoon naar de eerdere berichten scrollen. Of zet nog een extra tab open.Kortlandjes schreef: Het is ook lastig dat je tijdens het invoeren niet even terug kan kijken wat je zelf, of een ander, nog geschreven heeft.
Ik had gekeken bij een kleinere camper, met 30ft wordt het lastiger, geen Upper Pines dus. En voor de GC is er dan ook niets vrij. Maar je ziet dat er nog wel iets vrij komt, dus blijven kijken voor Yosemite en de GC!
Ik kijk niet naar een full hooked up, dat heb je niet altijd nodig.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht