Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voor een week naar Florida, is dat de moeite?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Voor een week naar Florida, is dat de moeite?

Bericht door RiverCola »

Zat even mee te lezen omdat ik ook overweeg een keer zo'n Arke actie te boeken. Maakt me niet veel uit wanneer, als het in de zomer heet is met veel regen, dan is het heet met veel regen. Als het in november wat koeler is, dan is het wat koeler. Zie ik dan wel weer :wink:

@Charissa: Het lijkt wel alsof je zelf geen beslissing durft te nemen, maar dat kan een ander echt niet voor je doen hoor. Je kunt aan de gemiddelden op internet een aardig beeld vormen wat het weer doet in Florida in begin/half/eind november of januari. Gewoon doorhakken die knoop!
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Rachel. »

Ja, en het blijven altijd kansen hè. Het weer is nou eenmaal niet te voorspellen. Wanneer in zee zwemmen geen must voor je is, is januari naar alle waarschijnlijkheid prima, want alle andere dingen kun je zeker doen bij januari-temperaturen. Maar als je pech hebt is het net een week wat kouder (en zelfs in Florida kom je af en toe temperaturen onder de tien graden tegen...) en die kans is in januari gewoon groter dan in november.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Het weer blijft idd altijd een gok. Wij zijn eind december, half februari en eind maart geweest en eigenlijk was het eind maart het minste weer, terwijl je misschien anders zou verwachten.
Als ze met Arke wil, hoeft ze de knoop nog niet door te hakken. Het winterseizoen wordt nog niet aangeboden.
CharissaE
Amerika-ontdekker

Bericht door CharissaE »

We willen een redelijk actieve vakantie, maar ook zeker wel lekker aan het stand liggen. Volgens mij is november dan de perfecte maand daarvoor, maar januari zou ivm de opleiding net iets beter uitkomen. Lastige keuze....
Rachel.
Amerikakenner

Bericht door Rachel. »

Nou, als ik het zo lees kun je beter voor november gaan, want als het weer zo belangrijk voor je is ga je spijt krijgen wanneer je voor januari boekt en het pakt allemaal minder uit dan je had verwacht.
CharissaE
Amerika-ontdekker

Bericht door CharissaE »

Ja daar ben ik ook bang voor! Het moet wel een beetje warm zijn. Anders is het toch niet leuk.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Maar zoals al eerder gezegd is kan je het weer niet voorspellen en kan je in November een slechte week treffen en in Januari een goede week, dat blijft in de periode Nov/feb. Wij hebben eind November prima weer gehad, rond de 20 graden gemiddeld, prima weer maar niet echt om in zee te zwemmen, wij zaten in Orlando, in Miami is het vaak net iets warmer. Afgelopen jaar waren de temperaturen in jan/feb prima. Maak gewoon een keuze het weer kan je nu eenmaal niet veranderen.
Cindy1969
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Cindy1969 »

Hier nog 1 die altijd maar een weekje gaat (anders krijg ik heimwee naar mijn katten haha)

Ben nu 3 keer geweest, 2 x 9 dagen, en 1 x 12 dagen.
Bedacht me dat ik een volgende keer wel weer 12 dagen wil proberen, maar dat gaat helaas niet meer bij Arke.
Wacht met smart op de aanbiedingen, hopelijk komen die weer omstreeks september. En dan nu 10 dagen ipv 9 dagen (vertrek op vrijdag, terugvlucht op zaterdag)

Ben afgelopen januari geweest voor EUR 279,=
Heb belachelijk veel gedaan in 9 dagen, ca 1400 km gereden, naar de oost- en naar de westkust geweest. Een volgende keer ga ik dat toch wat relaxter doen.
Verbleef overigens in Orlando, vind de overnachtingen daar het best geprijsd.
De temperaturen varieerden van ca 18 graden tot ca 30 graden. Laatste dag was het overigens koud, toen was het 14 graden ofzo, maar vertrok ik toch weer, dus lekker geshopt in de malls.

Heb er ook een blog over bijgehouden: http://cindyhelmich.blogspot.nl/
Rachel.
Amerikakenner

Bericht door Rachel. »

279 euro, dat is de moeite! :shock: Waarop vloog je? En met Arke dus?
Cindy1969
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Cindy1969 »

Ja met Arkefly, vloog op Orlando Sanford. Hoop echt zo op weer zo'n aanbieding.
Sprak ook mensen die 399 hadden betaald, maar dat was incl. 9 dagen autohuur, dus ook een heel goede deal.
Gewoon goed de site in de gaten houden.
jan de korte
Amerikafan

Bericht door jan de korte »

Wij hadden 9 dagen 7 nachten voor 309 euro pp inc vlucht auto huur en een tank benzine:) dat kan haast niet goedkoper.
Het was bij ons in december 25-30 graden. Heerlijke week ertussen uit.
Cindy1969
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Cindy1969 »

Dat was helemaal een topprijs dan!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer