Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas deel IV

Bericht door SarahB »

Vince22 schreef:
Thanks voor je antwoord.. Ik speel elke dag een uurtje of 2, soms met meer geluk als de andere. Ik speel bijna altijd reel chef, omdat ik met andere "kasten" al helemaal snel van mn chips afben.
Ik speel al vanaf maart en ga ongeveer 10.000 LP per week omhoog, soms iets meer, soms iets minder.

Ik zie echt geen opties om sneller aan LP's te komen, vandaar ook mijn opmerking dat het niet reeël is... Wat doe ik dan fout?
Ik vind 10 000 LP's per week écht niet slecht. Ik kom daar zelfs zeker niet altijd aan.
Misschien als je echt heel veel tijd er in steekt, dat je dan wel meer LP's kan halen per week.
Maar als je met een normale tijdsduur (pakweg een uurtje per dag) altijd meer dan 10 000 LP's per week kan halen, wil ik ook wel eens weten wat ik fout doe. ;)
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anton007 »

1500 punten voor de snellere onder ons

https://apps.facebook.com/playmyvegas/C ... =1500_0617

Kan iemand me helpen met onderstaande vraag;

Hoi Allen.

Hier een newbie die al meteen helemaal hooked is.
Ben gister begonnen en heb dankzij alle tips in 24 uur tijd 8000 LP verdiend. Dank daarvoor.

Nu wil ik met 2 accounts gaan spelen, maar hoe doen jullie dat?
Tegelijkertijd met 2 spellen spelen of als bij de 1 de coins op gaan, met de ander verder gaan?
Laatste lijkt me lastig want krijg ze maar niet op. Overal vind je redeem codes of ik pik de coins van de strip.

Wacht met smart op jullie antwoord.

Mvg,
Anton
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Tegelijk spelen of niet?

Tis maar net wat je zelf wil. Ik speel ze meestal na elkaar. Heel af en toe tegelijk. De een draait dan in chrome en de andere in safari. Dan hebben ze het minst last van elkaar.
Natalie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Natalie »

Ik snap nog steeds niet hoeveel rewards je nou mag innen. Ik heb inmiddels 2 kaartjes voor de monorail (mag dat wel op 1 naam?)
Je mag 3 rewards innen op 1 account begrijp ik,maar is dit dan bij 1 hotel of 3 rewards bij alles wat er is?
Mijn Engels is niet zo goed en begrijp niet alles wat er in de terms staat,daarom hoop ik hier meer duidelijkheid te krijgen!
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

3 rewards per account, niet per hotel. Dus bijvoorbeeld twee rewards voor overnachting en 1 voor buffet of omgekeerd. Er zijn rewards waar je er 1 van mag nemen per account. Dat kan je terugvinden bij de voorwaarden.
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Welke kaartjes heb je precies voor de monorail? Want er zijn er bij dat je 1 moet betalen om 1 gratis te krijgen?
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

En de monorail en Wolfgang Puck rewards vallen buiten de 3 rewards per account.
Eigenlijk is het 3 MGM Resorts rewards per account + wat er verder nog is (moorail etc.)
Natalie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Natalie »

Bedankt voor jullie reacties,ik heb idd 2 kaartjes voor de monorail voor 1 dag betalen 1 dag gratis,maar daar mag ik er eigenlijk dus maar 1 van gebruiken begrijp ik?
En verder mag ik als het dus niet van MGM is zoveel bestellen als ik wil?
Wij zijn een gezin van 5,dus hotels enz heb ik al geboekt,dus daar kijk ik ook niet voor,maar ik vind het wel leuk om bijv rewards voor circuscircus adventure dome te bestellen en voor de achtbaan bij NYNY,dus dat soort dingen!
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Nou noem je precies weer de verkeerde dingen :cry:
Ga bij rewards naar partners en dan naar de laatste pagina.
Daar vind je Wolfgang Puck, House os Blues, Las Vegas Monorail en Sugar Factory.
Dat zijn de rewards die buiten de 3 per account in 30 dagen vallen.

Adventure Dome en de achtbaan zijn gewoon van MGM Resorts International dus vallen in de limiet.

Overigens mag je van de monorail rewards 4 stuks aanschaffen per account.
Stephen
Amerika-ontdekker

Bericht door Stephen »

hallo,

Ik speel al meerdere keren mee met het spel op facebook 'my vegas' om gratis buffetten te winnen. Ik heb er al 2 gewonnen, steeds heb ik een e-mail gehad en nu bij het Buffet Belagio niet :(
wat moet ik dan doen? Als ik op mijn facebook kijk staat er bij Purchase :Redeem Your Reward , moet ik dan op dat logo drukken om te activeren of hoe gaat dit?
en hoe kan ik deze codes omruilen in Las Vegas? Gewoon naar het restaurant gaan en die codes afgegeven?

alvast bedankt,
Mélissa
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Je kunt in het spel linksboven klikken op "Rewards".
Daarna rechtsboven op "Purchases" en daar kun je zien wat je hebt aangeschaft.

Voor het redeemen van een reward ga je naar de Mlife Desk van het betreffende Hotel Resort (dus bij een Aria buffet, naar de Mlife Deks in Aria) en daar geef je de redemptie code door. Dan wordt het buffet "op je Mlife kaart" gezet, wat betekent dat je bij het buffet je kaart laat zien, zij halen hem door de kassa en zien dat je naar binnen mag.

Verder misschien wel goed voor je als je een beetje meeleest in dit topic :wink:
Anton007
Amerikafan

Bericht door Anton007 »

Elsje
Amerika-ontdekker

Bericht door Elsje »

Oh... meerdere rewards?

Dat heb ik even gemist...

Ik heb nu 3 reward, 3 hotelovernachtingen.
Nu mag ik dus nog een reward kopen of meerdere?

Monorail en Wolfgang alleen?
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Twee vragen voor de experts onder ons:
1) wie snapt de nieuwe bonus game bij het pandorama spelletje (of hoe heet dat) op de mobile device?
Je moet met je vinger over het scherm vegen en alles mag niet omgezet worden in ijs. Maar wat is nou precies de bedoeling/ hoe werkt het? Wat ik ook doe alles wordt ijs, ik zou toch minstens 1 x moeten kunnen winnen denk je dan toch :oops:

2) met de scratch kaart spelletjes kun je 2001 chips sharen, waar dan 1 gelukkige echt gelukkig mee is :clap:
Nu spelen wij op twee accounts en eigenlijk zouden wij die 2001 chips wel aan elkaar willen geven :oops:
Vanuit het delen op fora van de 2001 links en mensen die vragen om per PM 2001 chips te sharen weet ik dat het moet kunnen, maar hoe ontdek je wat de link is van de 2001 chips? Als ik de gegevens uit de adresbalk in de browser gebruik op het moment dat ik kan kiezen voor SHARE werkt dat in ieder geval niet.
tarataart
Amerika-ontdekker

Bericht door tarataart »

@EvdB

Als antwoord op jou eerste vraag: het is de bedoeling dat je de bommetjes "wegveegt" en zorgt dat de stad niet/zo laat mogelijk bevriest.
Je moet niet de vliegende blauwe smiley-achtige dingen raken, anders bevries je zelf tijdelijk.
Verder is het mij noch mijn moeder gelukt om de stad niet te laten bevriezen, dus ik zou dan ook niet weten of dat wel mogelijk is.
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

Het is zeker mogelijk om de stad niet te laten bevriezen, is me al een paar keer gelukt :thumbup: Zorg er dus voor dat je dat blauwe rondje echt niet raakt, dan moet het lukken!
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Als je de 2001 links wilt delen, moet je er zelf niet op klikken.
Je moet bij het delen al kiezen dat hij alleen zichtbaar is voor jou alleen. Daarna ga je naar jou FB pagina waar hij dan op staat en klikt met je rechtermuis knop op de link en kiest voor kopieer link. Deze link kun je nu ergens plakken waar jij wil. Zoals in een PB of chat bericht aan iemand die je de 2001 chips wil geven.
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Bedankt voor de uitleg van het mobile spelletje :thumbup:

Pipo Chris schreef: Je moet bij het delen al kiezen dat hij alleen zichtbaar is voor jou alleen.
Bedoel je hiermee kiezen voor vinkje (in dit geval op het circus ticket) uit zetten bij share? Dat deed ik namelijk maar werkte niet (niets zichtbaar op FB pagina)
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

EvdB schreef:Bedankt voor de uitleg van het mobile spelletje :thumbup:

Pipo Chris schreef: Je moet bij het delen al kiezen dat hij alleen zichtbaar is voor jou alleen.
Bedoel je hiermee kiezen voor vinkje (in dit geval op het circus ticket) uit zetten bij share? Dat deed ik namelijk maar werkte niet (niets zichtbaar op FB pagina)
Nee als je dat uitzet dan share je juist niks :wink: Je moet kiezen voor wie het zichtbaar is, dus "alle vrienden" of "alleen jijzelf"
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Ik zie nu ook rewards voor Fandango bioscoop kaartjes zo te zien?
Vallen deze ook onder extra aan te schaffen?
Er staat namelijk nergens dat het een mgm reward betreft.
Alleen op de website van Fandango kan ik niet goed ontdekken waar de bioscoops zich bevinden.
Heeft iemand hier al eens naar gekeken en snapt het misschien beter dan mij?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer