Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegtuigsokken

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
beabert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

vliegtuigsokken

Bericht door beabert »

Ik zag bij de ANWB dat ze speciale vliegtuigsokken verkopen ( flying support sokken) . Zijn die aan te raden tijdens lange vluchten? Ervaringen.
mtl
Amerika-expert

Re: vliegtuigsokken

Bericht door mtl »

Is toch wel fijn als je even je schoenen uit kan doen tijdens een lange vlucht zonder dat jouw medereizigers je sokken ruiken. Bij sommige maatschappijen krijg je een survivalpakket met daarin een paar van die sokken.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Volgens mij gaat het niet om de geur als wel om de ondersteuning en doorbloeding van je enkels en voeten.
Zijn speciale sokken daarvoor.

Geen ervaring mee helaas.
bever
Amerika-ontdekker

Bericht door bever »

Deze sokken helpen voorkomen van gezwollen enkels en vermoeide benen vlgs. de advertentie. Het blijft belangrijk om je voeten/ benen goed te bewegen tijdens een lange vlucht, dit ter voorkoming van trombose.

Hetty
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Ik gebruik deze kousen nu 3 jaar. Ze zitten strak ( is ook de bedoeling denk ik) en irriteren mij daardoor wel maar.....................ik heb geen dikke voeten/benen meer gehad sinds die tijd. Behalve de kousen sta ik sowieso veel op en loop door het vliegtuig om te blijven bewegen.
Garantie? Ik weet het niet. Voor die tijd heb ik 1x dikke voeten/benen gehad in 35 jaar vliegen. Dat was 4 jaar geleden. Vandaar dat ik ze toen op een beurs gekocht heb.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij gebruiken ze ook< Annie al wat langer, ik bij de laatste vakantie, ze werken goed.
Wij hebben echter niet de waarschijnlijk dure van de ANWB maar gewoon gekocht bij de Action daar ben je maar € 3,00 per paar kwijt.
beabert
Amerikafan

Bericht door beabert »

Misschien kijk ik verkeerd ,maar bij de Hema kosten die decompressiesokken toch ook 15 euro( heren) hoor. Tenzij je die Nylon sokken bedoelt ( 3,5 euo) .
Bij de ANWB zijn ze nu in de aanbieding voor 10 euro .
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Hema is géén Action!!!!
karin 49
Amerikafan

Bericht door karin 49 »

Wij hebben in september ook vliegtuig kousen gekocht bij de action voor 3 euro, werkte prima tegen dikke voeten/ enkels hebben ze nu weer gebruikt. Dindag op de vlucht terug gaan ze ook weer aan :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer