Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: prosnekko
Even voorstellen: prosnekko
Hallo allemaal,
Ik ben prosnekko, ben 29 jaar en woon in Nederland. Ik ben bezig een reis te plannen langs de oost- en westkust voor de zomer van 2015.
Ik heb al erg veel handige weetjes gelezen en kom ook steeds nieuwe dingen tegen die ik wil gaan bezoeken. Ook vind ik alle foto's en reisverhalen fantastisch! Door me goed in te lezen en dus steeds meer te weten te komen, hoop ik straks ook wat van waarde te kunnen zijn voor het forum.
Gr.
Ik ben prosnekko, ben 29 jaar en woon in Nederland. Ik ben bezig een reis te plannen langs de oost- en westkust voor de zomer van 2015.
Ik heb al erg veel handige weetjes gelezen en kom ook steeds nieuwe dingen tegen die ik wil gaan bezoeken. Ook vind ik alle foto's en reisverhalen fantastisch! Door me goed in te lezen en dus steeds meer te weten te komen, hoop ik straks ook wat van waarde te kunnen zijn voor het forum.
Gr.
Het leven is net soep: wie het hardst roert, krijgt de meeste ballen..
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Even voorstellen: prosnekko
Hallo prosnekko,
Welkom op het forum. Hier is inderdaad een schat aan informatie te vinden. Hoe lang wordt je reis, als je zowel de oost- als de westkust gaat doen?
Als je vragen hebt over (een deel van) je reis, stel ze gerust in de daarvoor bestemde reisforums.
Welkom op het forum. Hier is inderdaad een schat aan informatie te vinden. Hoe lang wordt je reis, als je zowel de oost- als de westkust gaat doen?
Als je vragen hebt over (een deel van) je reis, stel ze gerust in de daarvoor bestemde reisforums.
Hallo Aricon,Aricon schreef:Hallo prosnekko,
Verdeling is ongeveer 3 weken west - San Francisco, Los Angeles & Las Vegas - en 3 weken oost - New York, Washington, Miami en Key Largo/Key West. In totaal kom ik dan op een week of zes uit.
Bedoeling is om zowel wat van de steden als van de omliggende natuurgebieden mee te pakken.
Wel erg lastig om een schifting te moeten maken. Ik kan moeilijk kiezen met zoveel moois wat te bewonderen is.. Gelukkig heb ik nog even!
De voorpret is in ieder geval al begonnen

Groeten,
Nianka
- VioletRose
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Welkom! Ik ga ook pas in 2015, in oktober 4 weken naar het zuid westen. Maar de voorpret is inderdaad al helemaal leuk he?
Tip: als je naar Vegas wil, ga dan alvast Myvegas spelen: zie het topic daarover. In een jaar kan je makkelijk genoeg punten sparen om gratis overnachtingen en wat buffetten te winnen
ben ik nu ook druk mee bezig.
Tip: als je naar Vegas wil, ga dan alvast Myvegas spelen: zie het topic daarover. In een jaar kan je makkelijk genoeg punten sparen om gratis overnachtingen en wat buffetten te winnen

Bedankt voor je tip! Ik ben al druk bezig 

- Gabbyxx
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welkom op het forum en veel plezier met de voorbereidingen!
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden