Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reacties en foto's Meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat ziet er heel erg leuk uit!
Wij zijn uit gaan eten bij vrienden, maar ik heb tussendoor wel aan jullie gedacht!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
w8in
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door w8in »

Zag er leuk en lekker uit....sate....hmmmm. Mooie lokatie ook en zo te zien was e.e.a. goed georganiseerd.

Hoeveel jaar doen jullie dit al?
Ronald van der Putte
In Michigan sinds 2000
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Dit was de derde AllesAmerika.com-meeting. In 2004 kwamen er 20 mensen op af (mijzelf incluis, want ik woonde toen nog in Nederland voor ongeveer een week), in 2005 al 40 man, en dit jaar dus 70.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

"jvinch"? What happened to Jan Visser? Where did he go? Conspiracy theory brewing...:) Ok, met gebruik van hersens: Jan Visser IN CHicago, maar waarom de verandering? Voelde je je opeens bedreigd? ;)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ok Jan, waar blijft die meeting in Chicago dan? Ik woon er maar 6 uurtjes vandaan... :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Petra, mijn uitgesproken standpunten kwamen wel erg nadrukkelijk terug in Google ;) Zo moet het ook lukken!

Dennis, daar moeten we nou echt eens serieus werk van maken.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Begrijpelijk, Jan. Ik heb dit Thanksgiving "weekend" ook de nodige vragen over onze anonimiteit moeten aanhoren. Als ik op onze namen zoek, komt er nog vrij weinig bovendrijven, gelukkig. Maar het is goed erbij stil te staan, vind ik.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Dennis schreef:Ok Jan, waar blijft die meeting in Chicago dan? Ik woon er maar 6 uurtjes vandaan... :D
2½ uur vliegen voor mij, als er een goeie AA-sponsor bereidt is om de reis kosten te dekken ben ik voor Chicago...!

/PeeJay

Ps. leuke fotos van de meeting in Beesd overigens. :D
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

jvinch schreef:Petra, mijn uitgesproken standpunten kwamen wel erg nadrukkelijk terug in Google ;) Zo moet het ook lukken!
Heb je jvinch al eens gegoogeld... :wink:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
wolfman
Amerika-ontdekker

Bericht door wolfman »

Ik vond het ook erg gezellig en bedankt voor de opmerkingen van de foto's.
(maar ehm, wordt er ook nog een 'Best Of' selectie gemaakt? Nu staan er wel heeeel veel dubbele tussen)
Njit, als het goed is gaat iemand dit doen maar ik weet even niet meer wie. Daarom had ik ze ook allemaal er gewoon zo op gekwakt, ik heb alleen gekeken of het niet te erg bewogen of onscherp waren.
Wie is de dame met het Amerikaanse vlag shirt? Hartstikke leuk shirt (al zou ik het hier niet dragen)!
Dat is mijn vrouw, Aïda
Afbeelding
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Het was zeker geslaagd. Leuk dat de eerste foto's al tijdens de meeting on-line stonden :lol: Echt snelle service.
Hier zijn er nog een paar.
Ik waag me er alleen maar niet aan om er namen onder te zetten :wink:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

DEEL 2 VOLGT DADELIJK,....
Laatst gewijzigd door EvdB op 26 nov 2006, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
JayDee
Amerika-ontdekker

Bericht door JayDee »

Leuk om alle foto's te zien van de Allesamerikadag. Niet dat ik nu weet wie wie is, maar in elk geval blijft het leuk gezichten te zien. Als ik terug in NL ben zal ik eens wat fotootjes plaatsen, zodat ook hier een gezicht achter een naam tevoorschijn komt. Leuk dat jullie zo'n geslaagde dag hebben gehad! En wat was alles goed voorbereid en gezellig gemaakt, dikke pluim!
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ondanks dat ik niemand kende (op SpaceAce en njit na dan) en me een beetje op de vlakte heb gehouden (volgende meeting graag in een andere maand dan november... ik was vooraf al doodop door de drukte op mn werk ;)) heb ik me toch wel vermaakt. Mooie films en enkele fotoboeken gezien (hoewel dat er niet erg veel waren..!)
Het was allemaal prima geregeld en de barbecue smaakte goed!
totonka
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Forum dag

Bericht door totonka »

Het was heel fijn om jullie allemaal te zien het is zo fijn om met mensen te praten die de zelfde intresse hebben was erg leuk,
Wolfmans de foto's zijn uit de kunst mooi hoor.
De organisatie erg bedank voor een geslaagde dag,het eten was goed de bediening vriendelijk en de stal fantasties fijne dag gehad.
Groetjes Ria
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

OOk ik sluit mij aan bij de vorige reacties. Het was een geslaagde dag. Jammer dat ik heel veel mensen niet heb gesproken, maar volgend jaar is er weer een herkansing.
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Inderdaad een heel geslaagde dag, velen kende ik al van vorig jaar maar nu weer veel nieuwe gezichten gezien.
Heel goed georganiseerd was veel beter dan vorig jaar en ook moeilijker om te doen gezien het aantal mensen.
De stal (wel hele mooie stal) van Albert en Monique was perfekt, mooi gedaan!!
Weer mooie dingen gezien, film van Rene ondanks al gezien nog steeds errug mooi.
Monique vond het ook erg leuk, die leest af en toe wel mee maar post eigenlijk nooit maar dat schijnt meer voor te komen.
Snel ook met de foto's en ik zag mezelf ook terug op 1 van de foto's... :roll:
En dan te bedenken dat ik nog een carriere als fotomodel heb overwogen :wink:
Ook nog even naar Rene's dvd's gekeken op questar, in ieder geval als je googelt krijg je een verwijzing naar een oliemaatschappij? maar na wat zoeken kom je hier http://www.questarhomevideo.com/
Veel mooie dvd's gezien, wie weet zijn er mensen die het 1 en ander willen kopen, ik in ieder geval wel.

De dvd box van Rene is $59.95 zag ik zojuist.
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

DEEL 2 (waarbij er misschien een kleine oververtegenwoordiging is van foto's met die knappe man er op :wink: , maar ik had hem ook al een hele dag niet gezien :lol: )

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Hoop dat het bijdraagt aan een impressie van de meeting

Esmée
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Marjol schreef:enkele fotoboeken gezien (hoewel dat er niet erg veel waren..!)
Ik ben die van mij vergeten in het hoekje te leggen :?
Ik had ze in een tas en bij binnenkomst had ik nog niet door dat je de foto's in het hoekje kon leggen.....ik ben met iedereen gaan kletsen en foto's gaan kijken, maar ben toen mijn eigen foto's (2 albums texas, 1 album NY) helemaal vergeten. Oepsie! haha, volgende keer beter.
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Bart40 schreef:Ook nog even naar Rene's dvd's gekeken op questar, in ieder geval als je googelt krijg je een verwijzing naar een oliemaatschappij? maar na wat zoeken kom je hier http://www.questarhomevideo.com/
Veel mooie dvd's gezien, wie weet zijn er mensen die het 1 en ander willen kopen, ik in ieder geval wel.

De dvd box van Rene is $59.95 zag ik zojuist.
Het was zonder meer een buitengewoon geslaagde meeting; Monique en ALbert (+kids) bedankt voor de gastvrijheid!

Heb gisterenavond nog gelijk 2 x de DVD bij questar besteld van de America's Great Road Trips and Scenic Drives. 1 voor ons en 1 voor de vrienden waar wij in 2008 mee naar Amerika gaan.

Organisatie; nogmaals bedankt! :doublethumb:
Jan Gijs
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer