Is het niet dezelfde als deze: http://www.amazon.com/Americas-Great-Tr ... B0001MMGU4 $26.99 ?????Bart40 schreef: De dvd box van Rene is $59.95 zag ik zojuist.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reacties en foto's Meeting 2006
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ook wij hebben genoten van deze meeting. Heel apart om zoveel mensen te ontmoeten die je nog nooit gezien hebt maar die je toch wel kent!
Een groot compliment aan de organisatie, alles was perfect!
De locatie, het eten, de sfeer, geweldig allemaal!
En ook bij ons krijgt de cactus een mooi plaatsje!
Michel en Elly
(die net wakker zijn. Het valt ook niet mee, 2 feestjes op 1 avond
)
Een groot compliment aan de organisatie, alles was perfect!
De locatie, het eten, de sfeer, geweldig allemaal!
En ook bij ons krijgt de cactus een mooi plaatsje!
Michel en Elly
(die net wakker zijn. Het valt ook niet mee, 2 feestjes op 1 avond

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Gypsygirl1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Wij vonden het ook geweldig, de organisatie, de locatie, alles was gewoon perfect, hopenlijk volgend jaar weer zo???
Ik vond het geniale idee van Rob om iedereen een cactus mee te geven die oorspronkelijk uit Arizona kwam onwijs origineel en ik zal hem dan ook heel erg koesteren!

Ik vond het geniale idee van Rob om iedereen een cactus mee te geven die oorspronkelijk uit Arizona kwam onwijs origineel en ik zal hem dan ook heel erg koesteren!
Can-Alaska2013:http://revoreis.wordpress.com/
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben een geweldige middag en avond gehad. De locatie was perfect, net als de verzorging. Hulde aan de kinderen Monique en Albert!
Wij hebben veel mensen gsproken maar helaas ook veel mensen niet. Volgend jaar hopelijk een herkansing.
En wat leuk om nu eigenaar te zijn van een afstammeling van een cactus uit Arizona. Dank je Rob!
Martin en Marianne
Wij hebben veel mensen gsproken maar helaas ook veel mensen niet. Volgend jaar hopelijk een herkansing.
En wat leuk om nu eigenaar te zijn van een afstammeling van een cactus uit Arizona. Dank je Rob!
Martin en Marianne
Ook wij willen iedereen van harte bedanken! Albert, Monique & kids, bedankt voor de gast vrijheid!
We hebben een hele fijne dag gehad! Vooral Dan heeft er van genoten om als half Amerikaan zijnde zo leuk ontvangen te worden door somige mensen!
We hebben jammer genoeg niet met iedereen gepraat, maar ondanks dat was het absoluut een geslaagde en gezellige dag!
We hebben een hele fijne dag gehad! Vooral Dan heeft er van genoten om als half Amerikaan zijnde zo leuk ontvangen te worden door somige mensen!
We hebben jammer genoeg niet met iedereen gepraat, maar ondanks dat was het absoluut een geslaagde en gezellige dag!
onze blog - Bouwmanfamily
Het was super!!! We vonden de mensen en de paarden erg leuk om te ontmoeten...
En bedankt dat de Mustang zo'n ereplaats kreeg...
Marina & Maarten
En bedankt dat de Mustang zo'n ereplaats kreeg...
Marina & Maarten
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wat was het gisteren weer gezellig en goed georganiseerd tijdens de AA-meeting in Beesd.
Hierbij wil ik dan ook Albert en Monique nogmaals hartelijk danken voor het openstellen van hun huis (lees: paardenstal) en alles, dat zij gedaan hebben om ons een knus Amerikagevoel te geven. Ook dank aan hun kinderen, die op alle fronten hun medewerking gaven.
Natuurlijk ook heel veel dank aan Marjan, Esmée, Rob, Roland, hun eventuele partners en verder aan iedereen, die er aan meegeholpen heeft om dit tot een onvergetelijke middag en avond te maken.
Rob, hartelijk dank voor jouw originele cadeau, de cactus uit Arizona, zelf opgekweekt uit door jou gevonden zaad. Wij gaan hem vertroetelen.
Dit allemaal ook namens Rina.
Niet dat ik erg veel foto’s heb gemaakt, maar ik zal diegene die (redelijk) goed zijn hier plaatsen. Het spijt mij om te zeggen, maar ook ik weet lang niet alle namen van de mensen, die op de foto’s staan en zal alleen de namen plaatsen, die mij bekend zijn (of waarvan ik denk, dat ik ze weet).

Monique (Nieuwenoord) houdt haar openingstoespraak.

René (Rene.jager) geniet van het eten.

Van links naar rechts: Maarten (Mack), op de rug Marina (partner van Mack), Martijn (Njit), Linda (SpaceAce), (rechts op de rug ?).

Links, helemaal achteraan nog net een glimps te zien van Doreen (Doreennicole), rechts achteraan Marjan (Hekkie).

Achter de bar Albert (Albertje Kritiek Himself) en Jan (partner van Hekkie).

Carola (CaroLine), Cor (partner van Gypsygirl), Ingrid (Gypsygirl), Rob.

Albert (Albertje Kritiek Himself) en Ger (partner van Vana).

Het barbequeën in volle gang.

Van links naar rechts langs de tafel: op de rug Sandra (Sandy), Rina (partner van Markro), Elly (Michelly).

Aan de grote barbequepan: Rina (partner van Markro) en Stefan (partner van Sandy).

Op de voorgrond, rechts van de tafel: Jos (partner van Esmée) en René (Rene.jager).
Mocht iemand er bezwaar tegen hebben genoemd of herkenbaar te zijn, laat het mij even via een “pm” weten, dan zal ik de naam en/of foto verwijderen.
Als ik een verkeerde naam geplaatst heb of als iemand zijn of haar naam toegevoegd wil hebben, geef het mij dan ook even duidelijk door.
Hierbij wil ik dan ook Albert en Monique nogmaals hartelijk danken voor het openstellen van hun huis (lees: paardenstal) en alles, dat zij gedaan hebben om ons een knus Amerikagevoel te geven. Ook dank aan hun kinderen, die op alle fronten hun medewerking gaven.
Natuurlijk ook heel veel dank aan Marjan, Esmée, Rob, Roland, hun eventuele partners en verder aan iedereen, die er aan meegeholpen heeft om dit tot een onvergetelijke middag en avond te maken.
Rob, hartelijk dank voor jouw originele cadeau, de cactus uit Arizona, zelf opgekweekt uit door jou gevonden zaad. Wij gaan hem vertroetelen.
Dit allemaal ook namens Rina.
Niet dat ik erg veel foto’s heb gemaakt, maar ik zal diegene die (redelijk) goed zijn hier plaatsen. Het spijt mij om te zeggen, maar ook ik weet lang niet alle namen van de mensen, die op de foto’s staan en zal alleen de namen plaatsen, die mij bekend zijn (of waarvan ik denk, dat ik ze weet).

Monique (Nieuwenoord) houdt haar openingstoespraak.

René (Rene.jager) geniet van het eten.

Van links naar rechts: Maarten (Mack), op de rug Marina (partner van Mack), Martijn (Njit), Linda (SpaceAce), (rechts op de rug ?).

Links, helemaal achteraan nog net een glimps te zien van Doreen (Doreennicole), rechts achteraan Marjan (Hekkie).

Achter de bar Albert (Albertje Kritiek Himself) en Jan (partner van Hekkie).

Carola (CaroLine), Cor (partner van Gypsygirl), Ingrid (Gypsygirl), Rob.

Albert (Albertje Kritiek Himself) en Ger (partner van Vana).

Het barbequeën in volle gang.

Van links naar rechts langs de tafel: op de rug Sandra (Sandy), Rina (partner van Markro), Elly (Michelly).

Aan de grote barbequepan: Rina (partner van Markro) en Stefan (partner van Sandy).

Op de voorgrond, rechts van de tafel: Jos (partner van Esmée) en René (Rene.jager).
Mocht iemand er bezwaar tegen hebben genoemd of herkenbaar te zijn, laat het mij even via een “pm” weten, dan zal ik de naam en/of foto verwijderen.
Als ik een verkeerde naam geplaatst heb of als iemand zijn of haar naam toegevoegd wil hebben, geef het mij dan ook even duidelijk door.
Klopt dat scheelt nogal een beetje zeg.... meer dan de helft!!EvdB schreef:Is het niet dezelfde als deze: http://www.amazon.com/Americas-Great-Tr ... B0001MMGU4 $26.99 ?????Bart40 schreef: De dvd box van Rene is $59.95 zag ik zojuist.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie ik het verkeerd dan. Op de homepage van questar staat 'ie toch voor $29,99 !?? Ik heb er zeker geen $60,- voor betaald hoor!Bart40 schreef:Klopt dat scheelt nogal een beetje zeg.... meer dan de helft!!EvdB schreef: Is het niet dezelfde als deze: http://www.amazon.com/Americas-Great-Tr ... B0001MMGU4 $26.99 ?????
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kijk maar eens op http://www.questarhomevideo.com/shopexd.asp?id=195Bart40 schreef:Dat is de 3 dvd versie als ik het zo bekijk, de 6 staat verderop en die kost daar 59.99
6 DVD's voor USD 29,99. Dit was ook de DVD-box die gisteren op de meeting deels is vertoond.
Jan Gijs
Inderdaad verkeerd gekeken.JGK schreef:Kijk maar eens op http://www.questarhomevideo.com/shopexd.asp?id=195Bart40 schreef:Dat is de 3 dvd versie als ik het zo bekijk, de 6 staat verderop en die kost daar 59.99
6 DVD's voor USD 29,99. Dit was ook de DVD-box die gisteren op de meeting deels is vertoond.
Wij vonden de meeting ook zeer geslaagd. Het was dan ook wel heel gezellig aan het ronde tafeltje dicht bij de bar 
Ik had in eerste instantie een beetje een afwachtende houding, maar de meeste kwamen eigenlijk vanzelf naar mij toe. Bij veel aanwezigen had ik totaal geen idee wie het waren en bij een aantal was het alsof ik ze al heel lang kende. Ik heb een aantal hele leuke gesprekken gehad. Stefan vermaakte zich ook goed, die heb ik de helft van de tijd niet gezien (hij laat me ook gewoon alleen) en vond ik later terug bij de grillplaat. Wij zijn nog vrij lang gebleven, het was op het eind dan ook wel erg gezellig. Ik heb ook zo gelachen met een aantal van jullie … : ))
Als ik de volgende keer iets minder gepest wordt, dan kom ik wel weer ; ))

Ik had in eerste instantie een beetje een afwachtende houding, maar de meeste kwamen eigenlijk vanzelf naar mij toe. Bij veel aanwezigen had ik totaal geen idee wie het waren en bij een aantal was het alsof ik ze al heel lang kende. Ik heb een aantal hele leuke gesprekken gehad. Stefan vermaakte zich ook goed, die heb ik de helft van de tijd niet gezien (hij laat me ook gewoon alleen) en vond ik later terug bij de grillplaat. Wij zijn nog vrij lang gebleven, het was op het eind dan ook wel erg gezellig. Ik heb ook zo gelachen met een aantal van jullie … : ))
Als ik de volgende keer iets minder gepest wordt, dan kom ik wel weer ; ))
Laatst gewijzigd door Sandy op 26 nov 2006, 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Ik vond het ook een erg geslaagde meeting! De lokatie was perfect en de sfeer was ook helemaal top 
Ik wil dan ook Monique, Albert, hun kinderen, Esmée, Rob (nog speciaal bedankt voor de cactus!), Marjan, Roland, en iedereen die ik vergeet die ook heeft meegeholpen met het organiseren van deze gezellige dag nogmaals hartelijk bedanken. Daarnaast natuurlijk alle aanwezige medeforummers voor de leuke gesprekken. En als laatst 'onze' nederamerikanen voor de digitale belangstelling
Ik kan geen vergelijking maken met de vorige meeting(s), maar vond deze echt super geslaagd. Heb dan ook geen op- of aanmerkingen over de organisatie. Natuurlijk is het jammer dat je met minder mensen hebt gesproken dan je zou willen maar dat is nou eenmaal zo.
En Marjol, over de fotoalbums...het lag er in het begin best vol met albums zodat wij onze maar bij ons hebben gehouden.Ik heb ook van anderen albums gezien die niet in het hoekje lagen maar gewoon over de tafels verdeeld. Daar had je dus nog kunnen kijken als je nog meer albums wilde zien.
Ik hoop dat iedereen een goede terugreis heeft gehad en dat de organisatie geen slechte nachtrust heeft gehad vanwege het feest van de buren. Verder ben ik blij dat ik op maar weinig foto's te vinden ben
Concluderend: :doublethumb:
groetjes,
Arjen

Ik wil dan ook Monique, Albert, hun kinderen, Esmée, Rob (nog speciaal bedankt voor de cactus!), Marjan, Roland, en iedereen die ik vergeet die ook heeft meegeholpen met het organiseren van deze gezellige dag nogmaals hartelijk bedanken. Daarnaast natuurlijk alle aanwezige medeforummers voor de leuke gesprekken. En als laatst 'onze' nederamerikanen voor de digitale belangstelling

Ik kan geen vergelijking maken met de vorige meeting(s), maar vond deze echt super geslaagd. Heb dan ook geen op- of aanmerkingen over de organisatie. Natuurlijk is het jammer dat je met minder mensen hebt gesproken dan je zou willen maar dat is nou eenmaal zo.
En Marjol, over de fotoalbums...het lag er in het begin best vol met albums zodat wij onze maar bij ons hebben gehouden.Ik heb ook van anderen albums gezien die niet in het hoekje lagen maar gewoon over de tafels verdeeld. Daar had je dus nog kunnen kijken als je nog meer albums wilde zien.
Ik hoop dat iedereen een goede terugreis heeft gehad en dat de organisatie geen slechte nachtrust heeft gehad vanwege het feest van de buren. Verder ben ik blij dat ik op maar weinig foto's te vinden ben

Concluderend: :doublethumb:
groetjes,
Arjen
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer: