Ja, met 55 minuten. Hebben we de afgelopen 2 jaar 4x gedaan met de vlucht van 10.55 uur uit AMS. Eerste keer was spannend, maar bij BA staat er direct bij de slurf als je uitstapt een dame die je (binnendoor) begeleid naar het gereed staande vliegtuig. Dus geen stress... Bagage ook iedere keer netjes meegekomen.De reis via Tampa voor 452€ is dat met een overstap van 55minuten op Gatwick? Of heb jij betere tijden gevonden?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- recidivist
- Amerikafan
Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
WTC heeft laten weken dat de tickets met 130 euro per persoon gestegen zijn. Nou nee, dank je dan...voor 700 euro vind ik best wel iets met mooiere vluchttijden waar ik geen twee keer moet overstappen. Ze waren wel behulpzaam.nightfoal schreef:Wij zijn op zoek naar tickets van AMS naar Las Vegas op 24/08 en terug van Denver naar AMS of BRU op 07/09 of eventueel een dagje (of twee) vroeger. Momenteel vind ik prijzen terug van rond de 700 euro. Lijkt me nog wel acceptabel?
Edit:
Voor 564 euro tickets gevonden via WTC met American Airlines en maar ineens geboekt. Iets mooier gaat er niet komen denk ik. De heenreis is wel met 2 overstappen maar de uren vallen best mee.
Heenreis
zo 24 aug 2014 American Airlines (AA 6435)
Vertrek : 10:20 Amsterdam (AMS)
Aankomst : 10:40 Londen,Heathrow (LHR)
zo 24 aug 2014 American Airlines (AA 6195)
Vertrek : 11:50 Londen,Heathrow (LHR)
Aankomst : 14:15 Chicago,O'Hare Intl (ORD)
zo 24 aug 2014 American Airlines (AA 55)
Vertrek : 15:50 Chicago,O'Hare Intl (ORD)
Aankomst : 17:35 Las Vegas, nv (LAS)
Terugreis
zo 07 sep 2014 American Airlines (AA 6169)
Vertrek : 20:45 Denver, co (DEN)
Aankomst : 12:35 (+1) Londen,Heathrow (LHR)
ma 08 sep 2014 American Airlines (AA 6459)
Vertrek : 16:05 Londen,Heathrow (LHR)
Aankomst : 18:20 Amsterdam (AMS)
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 35
Geboekt op 18 juni (binnen een week na terugkeer uit LAS (heimwee?
)) na een tip van ticketspy, via expedia : AMS - LAS .eind sept tot begin okt van dit jaar €579 met British Airways ,zonder extra kosten of zg fantasietoeslagen zoals een customer service charge
.
Behalve de prijs vind ik de vertrektijden uiterst belangrijk.
Vaak zijn bij goedkope vluchten de vertrektijden belabberd of zijn er lange overstaptijden.
Deze reis heeft prima vertrektijden : AMS 14:55 en terug uit LAS 15:25.
Helaas zetten zoekmachines je altijd op een verkeerd spoor.
Er moet altijd een veel betere prijs zijn. Ergens. Maar waar ??? Zonder die tip had ik deze prijs nooit gevonden.

Behalve de prijs vind ik de vertrektijden uiterst belangrijk.
Vaak zijn bij goedkope vluchten de vertrektijden belabberd of zijn er lange overstaptijden.
Deze reis heeft prima vertrektijden : AMS 14:55 en terug uit LAS 15:25.
Helaas zetten zoekmachines je altijd op een verkeerd spoor.
Er moet altijd een veel betere prijs zijn. Ergens. Maar waar ??? Zonder die tip had ik deze prijs nooit gevonden.
Hoi allemaal,
Ik ben aan het zoeken naar tickets van Amsterdam naar Washington voor in oktober, en de goedkoopste die ik tot nu toe tegengekomen ben is €515 met Icelandair. Dit is met een overstap in Reykjavik, op de heenweg is deze overstaptijd 1h40m, op de terugweg 1h10m. Weet iemand of dit voldoende is? Ik ben zelf nog nooit op op dat vliegveld geweest.
Ik ben aan het zoeken naar tickets van Amsterdam naar Washington voor in oktober, en de goedkoopste die ik tot nu toe tegengekomen ben is €515 met Icelandair. Dit is met een overstap in Reykjavik, op de heenweg is deze overstaptijd 1h40m, op de terugweg 1h10m. Weet iemand of dit voldoende is? Ik ben zelf nog nooit op op dat vliegveld geweest.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen idee of het voldoende is (lijkt me wel) maar kijk wel goed uit bij een overstap op Reykjavik, zie hier.
Marianne

Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Je haalt dit makkelijk, klein, relaxed vliegveld. Wij hebben goede ervaring met Icelandair 

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Zoiets had ik inderdaad al in mijn hoofd zitten. Bedankt!
Niks mis mee, zowel Icelandair als Keflavik.
Op de terugweg lukt het bij ons niet maar dit kwam omdat we veel te laat vertrokken uit Denver. Keurig opgevangen door Icelandair met een hotel, maaltijden en een leuke vergoeding.
(zie ons 2013 verslag hiervoor)
Mocht je toch een kleine vertraging hebben dan heb je grote kans dat alle vluchten wachten.
Geen zorgen, gewoon boeken
Op de terugweg lukt het bij ons niet maar dit kwam omdat we veel te laat vertrokken uit Denver. Keurig opgevangen door Icelandair met een hotel, maaltijden en een leuke vergoeding.
(zie ons 2013 verslag hiervoor)
Mocht je toch een kleine vertraging hebben dan heb je grote kans dat alle vluchten wachten.
Geen zorgen, gewoon boeken

- Gijs11
- Amerikafan
- Partner van: Paula (geen eigen account)
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hallo,
Gisteren retourtickets geboekt van Amsterdam naar Denver via Expedia.
Nu kon je bij het boekingsproces je voornaam, doopnaam en achternaam invullen wat ik dus ook gedaan heb. Er stond namelijk bij invullen zoals op het paspoort.
Andere jaren heb ik alleen mijn voornaam en achternaam ingevuld maar gisteren niet verder nagedacht.
Als ik nu de tickets bekijk op de site van United dan hebben ze mijn voornaam en doopnaam (in mijn geval Gijs Hubertus) aan elkaar geschreven dus Gijshubertus gevolgd door de achternaam.
Weet iemand of dit problemen geeft op het vliegveld?
Gr. Gijs
Gisteren retourtickets geboekt van Amsterdam naar Denver via Expedia.
Nu kon je bij het boekingsproces je voornaam, doopnaam en achternaam invullen wat ik dus ook gedaan heb. Er stond namelijk bij invullen zoals op het paspoort.
Andere jaren heb ik alleen mijn voornaam en achternaam ingevuld maar gisteren niet verder nagedacht.
Als ik nu de tickets bekijk op de site van United dan hebben ze mijn voornaam en doopnaam (in mijn geval Gijs Hubertus) aan elkaar geschreven dus Gijshubertus gevolgd door de achternaam.
Weet iemand of dit problemen geeft op het vliegveld?
Gr. Gijs
2012: CA-AZ-UT-NV
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Geen probleem Gijshubertus, in ons geval (2012 United vluchten) geen enkele opmerking gehad.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
@Gijs,
Ik zat vorig jaar met dezelfde vragen zoals deze.
Ik had begrepen dat het systeem alleen karakters kan uitlezen en geen spaties. Op je boarding pass zal dan jouw voornaam en doopnamen ook aan elkaar weergegeven worden zonder spaties (althans dat was mijn ervaring met Icelandair).
Zolang de namen precies overeenkomen met wat op je paspoort staat (dus bijv. niet een lettertje teveel) dan moet dit goed komen.
Ik zat vorig jaar met dezelfde vragen zoals deze.
Ik had begrepen dat het systeem alleen karakters kan uitlezen en geen spaties. Op je boarding pass zal dan jouw voornaam en doopnamen ook aan elkaar weergegeven worden zonder spaties (althans dat was mijn ervaring met Icelandair).
Zolang de namen precies overeenkomen met wat op je paspoort staat (dus bijv. niet een lettertje teveel) dan moet dit goed komen.
- Gijs11
- Amerikafan
- Partner van: Paula (geen eigen account)
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ah super!!
Dan heten we dit jaar GijsHubertus en PaulaMaria

Dan heten we dit jaar GijsHubertus en PaulaMaria

2012: CA-AZ-UT-NV
Vanaf mei 2015 non stop vanaf AMS naar Salt Lake City, met Delta.
http://airlineroute.net/2014/07/26/dl-slcams-may15/
http://airlineroute.net/2014/07/26/dl-slcams-may15/
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Dat is een hele interessante route en optie. Jammer dat er nog niet rechtstreeks op LV gevlogen wordt vanuit Amsterdam.
Edit: direct even gekeken voor juni 2015. Tickets rond de € 1000,- pp. Hopelijk komen er nog aanbiedingen.
Edit: direct even gekeken voor juni 2015. Tickets rond de € 1000,- pp. Hopelijk komen er nog aanbiedingen.
Ik denk dat ik mijn vraag hier wel even kwijt kan:
Ik heb een vlucht geboekt van Amsterdam naar Atlanta, met overstap in Washington Dulles. Nu lees ik steeds vaker over koffers opnieuw inchecken op het vliegveld waar je overstapt: moet dat inderdaad? Is dat dan per vliegveld geregeld of per maatschappij? Toen ik naar Dallas vloog via London ging mijn koffer wel "automatisch" mee. Beide vluchten worden overigens uitgevoerd door United Airlines.
Ik heb een vlucht geboekt van Amsterdam naar Atlanta, met overstap in Washington Dulles. Nu lees ik steeds vaker over koffers opnieuw inchecken op het vliegveld waar je overstapt: moet dat inderdaad? Is dat dan per vliegveld geregeld of per maatschappij? Toen ik naar Dallas vloog via London ging mijn koffer wel "automatisch" mee. Beide vluchten worden overigens uitgevoerd door United Airlines.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Op de eerste luchthaven in Amerika moet je met je koffers door de douane. Je gaat eerst zelf door immigrations, dan haal je de koffers op, gaat er mee door customs en daarna lever je ze weer in. Staat duidelijk aangegeven waar dat moet. Je hoeft ze niet echt in te checken want in Amsterdam is er een label waar de eindbestemming al op staat. He zet ze dus gewoon op de aangewezen band neer na customs en ti's fix.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Thanks! Inchecken was een slechte woordkeuze van mij, ik bedoelde inderdaad weer afgeven ja.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Goeiemorgen,
In 2006 hebben we een rondje zuidwesten gedaan. Onvergetelijke ervaring dankzij de vele tips op dit forum.
In 2016 (we zijn er dus nog vroeg bij) zouden we een rondje Denver plannen. Ter voorbereiding ben ik nu al eens de prijzen van de vliegtuigtickets aan het nachecken. Ik zou graag weten rond welke periode ik volgend jaar best de tickets boek. Na wat zoekwerk heb ik gevonden dat Icelandair eigenlijk veruit de beste prijzen heeft. Momenteel vind ik voor een vlucht heen en terug (1/7/2015 - 20/7/2014) een totaalprijs terug van € 761 per persoon (Brussel - Denver en terug met telkens een overstaptijd van 1 à 1.30 u). Is dit eigenlijk een prijs waarop je in moet gaan of kan het nog scherper? Zijn er nog andere maatschappijen waarbij je veel kans maakt op een scherpe prijs?
Ik zal de schommelingen in de prijzen een jaarlang regelmatig bijhouden om een indruk te krijgen wat een goede en minder goede prijs is. Ondertussen hoop ik hier ook wat tips bij te krijgen
In 2006 hebben we een rondje zuidwesten gedaan. Onvergetelijke ervaring dankzij de vele tips op dit forum.
In 2016 (we zijn er dus nog vroeg bij) zouden we een rondje Denver plannen. Ter voorbereiding ben ik nu al eens de prijzen van de vliegtuigtickets aan het nachecken. Ik zou graag weten rond welke periode ik volgend jaar best de tickets boek. Na wat zoekwerk heb ik gevonden dat Icelandair eigenlijk veruit de beste prijzen heeft. Momenteel vind ik voor een vlucht heen en terug (1/7/2015 - 20/7/2014) een totaalprijs terug van € 761 per persoon (Brussel - Denver en terug met telkens een overstaptijd van 1 à 1.30 u). Is dit eigenlijk een prijs waarop je in moet gaan of kan het nog scherper? Zijn er nog andere maatschappijen waarbij je veel kans maakt op een scherpe prijs?
Ik zal de schommelingen in de prijzen een jaarlang regelmatig bijhouden om een indruk te krijgen wat een goede en minder goede prijs is. Ondertussen hoop ik hier ook wat tips bij te krijgen
Zuidwest USA 2006: http://zuidwestusa06.wordpress.com
New York 2008: http://ny08.wordpress.com
Midwest USA 2016: http://midwestusa16.wordpress.com
New York 2008: http://ny08.wordpress.com
Midwest USA 2016: http://midwestusa16.wordpress.com
Ik denk dat je bij Iceland air wel rond die prijs moet verwachten. Ik heb ze éénmalig onder de 700 gezien. Zelf hebben wij tickets gekocht, vliegen in september 2014, voor 725 pp. Voordeel vind ik het overstappen op Ijsland, en in niet de USA.Fre en Isa schreef:Goeiemorgen,
Zuid-Westen september 2012
Mid-Westen september 2014
Zuid-Westen september 2016
Rondje Mid-Westen September 2022
Mid-Westen september 2014
Zuid-Westen september 2016
Rondje Mid-Westen September 2022
Hallo,
We hebben net tickets gevonden voor 28 mei tot en met 18 juni terug.
Heen KLM rechtstreeks naar LAX.
Terug Vegas via Minneapolis naar Amsterdam. 1:08 overstaptijd
849 euro.
Terug Vegas via Detroit naar Amsterdam. 1:54 overstaptijd
884 euro.
Omdat we toch verwachten en lezen dat heen rechtstreeks fijner is,
betalen we daar graag wat extra voor. Anders kon het wel in de 600.
Is dit een aardige prijs?
We hebben net tickets gevonden voor 28 mei tot en met 18 juni terug.
Heen KLM rechtstreeks naar LAX.
Terug Vegas via Minneapolis naar Amsterdam. 1:08 overstaptijd
849 euro.
Terug Vegas via Detroit naar Amsterdam. 1:54 overstaptijd
884 euro.
Omdat we toch verwachten en lezen dat heen rechtstreeks fijner is,
betalen we daar graag wat extra voor. Anders kon het wel in de 600.
Is dit een aardige prijs?
is bezig met plannen om dit jaar voor het 1st naar west USA te gaan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2894 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk