Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

golfen in Las Vegas en Furnace Creek

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Marie-Anne
Amerika-newbie

golfen in Las Vegas en Furnace Creek

Bericht door Marie-Anne »

Op 19 juli vertrekken we voor onze rondreis door zuidwest Amerika. In Las Vegas willen de kids en ik wat tijd maken om te zwemmen en te relaxen. Mijn man is niet zo'n zwembadtype en zou liever eens een balletje gaan slaan op een nabij gelegen golfterrein. Ik heb al eens op gegoogeld en het Wynn hotel heeft een prachtig golfterrein, alleen wel veel te prijzig voor ons. Heeft iemand ervaring met golfterreinen in Las Vegas ? De golftas gaat wel niet mee op reis, mijn man is bang dat de tas zou verloren raken of beschadigd en sommige golfstokken zijn toch wel behoorlijk prijzig, dus zou hij het materiaal ter plaatse moeten huren.
Ook in Furnace Creek is een golfterrein, alleen is het daar niet veel te warm om te golfen in juli ?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: golfen in Las Vegas en Furnace Creek

Bericht door Martin & Marianne »

Ik weet niets van golfen maar op die laatste vraag durf ik wel ja te antwoorden. :wink: En wat zouden jullie dan moeten doen als hij aan het golfen is?

Marianne
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

In juli is het ook warm om in Vegas te golfen en ik bang van.

Volgens mij zijn er genoeg banen iets verder van de Strip af waar je lekker kan golfen.

http://www.lasvegas.com/activities/golf/

http://www.lasvegasgolf.com/

En vraag bij het hotel waar je bent of ze wat voor je kunnen regelen. Scheelt misschien wel weer!
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij golfen ook graag en voor ons is Palm Springs het paradijs en bv Phoenix/Scottsdale maar je wil echt niet gaan golfen in july in Death Valley alhoewel die baan niet slecht is en de 19de hole aangenaam. Ook zou het in Las Vegas veel te warm voor ons zijn tenzij heel vroeg in de morgen. Onze trips zijn meestal october/november.
KevAmerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door KevAmerika »

Het Wynn heeft volgens een goede vriend van mij een mooie golfbaan, en hij heeft geregeld een tee off tijd van 7 uur sochtends, tis vroeg opstaan maar dan kan je prima golfen. Geloof dat je $500,- betaald voor een ronde, exclusief tip voor de caddie
2011: NYC
2012: CA,UT,AZ,NV
September 2014:Washington,NYC & LasVegas
November/December 2014:Roadtrip Florida
November/December 2016: NV & UT
bazinga
Amerika-ontdekker

Bericht door bazinga »

Las Vegas National Golf course is een niet te dure golf course vlak bij de Strip.
http://www.lasvegasnational.com/
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Als je het niet gewend bent moet je niet in de hitte gaan golfen, maar hier, in de Phoenix omgeving, zie ik nog altijd dagelijks meer mensen dan je zou verwachten golfen, ook 's middags, de heetste tijd van de dag, terwijl het op die tijd zo'n 105 F (40C) is. Ik hoorde gisteren nog van de man van een vriendin dat het zo'n 10 graden koeler is op de golf course.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

...vooral als je een bal uit het water wil halen ...;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer