Woow super bedankt voor jullie vele reacties

!!
Hier zitten echt leuke dingen tussen, dus ik vermaak me wel vanmiddag met alles goed uit te zoeken en boeken hihi. Super!
Uiteraard snap ik dat je in Amerika niet iets kunt vinden wat niet zo toeristisch is.. Vind toch dat velen erg leuke tips hebben. Zo waan je je iets meer in Amerika dan in Nederland (o.i.d.) als je zoveel (Nederlandse o.a.) toeristen tegenkomt haha.
& Bedankt voor jullie pistool/geweer tips @JeKa en @Buchmaster, haha. Als je het doet, moet je het goed doen

.
@dhg2000, Dankje! Ben blij dat ik deze tickets heb kunnen bestellen (waren niet veel meer). Het klopt dus dat Baseball daar gigantisch moet leven, ben heel benieuwd naar het sfeertje daar..
Ja lees voor over WarnerBross, Universal enzo. Zitten daar nog over de dubben aangezien mijn vriend niet zo'n attractiepark mens is.. Helaas..
@RiverCola; Haha als jij niet genoeg gezien hebt weet ik het ook niet meer! Klinkt goed, ik ga vanmiddag even de tijd nemen om alles even door te nemen. Zitten zeker leuke/goede tips tussen. Bedankt daarvoor

!!
@PetraRem, ik zal hier postten als we een leuke limotour hebben gevonden of als iets wordt getipt

. Wanneer gaan jullie?
Haha wel handig om geen 300$ per fles champagne te gaan betalen.. T wordt al een onvergetelijke (en dure) reis, maar dan al helemaal haha. Ach, als alles maar dubbel en dwars waard is, vind ik alles prima! Daar is immers vakantie voor.. Toch?
@Nightfoal, bedankt voor je tip, de tweede ranch! Ik ga meteen googlen, dat klinkt beter dan met zo'n groep en snel doorheen en mislukte huwelijken aanhoren en klaar is kees.. Haha wel erg dat jullie gids daarover doorpraatte.. En dat op jullie huwelijksreis.. Verder was het wel leuk?
Ik houd jullie op de hoogte

! Bedankt iedereen!