Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Re: MyVegas deel IV
Meestal worden ze ergens tussen 16.00 en 16.20 vrij gegeven. Gewoon elke dag proberen, sommigen zijn erg snel weer weg, dus je moet er wel even voor gaan zitten. Ik klikte altijd net zo lang heen en weer totdat ze beschikbaar waren, dan zsm alles invullen. Wij hadden dit jaar 2 nachten Aria, 2 kaarten voor KA en 3 buffetten voor 2 personen. Vooral het Aria buffet beviel prima, Bellagio buffet leek op een "vreetschuur", het eten was prima, maar de Aria was beter!
succes, Lyan
succes, Lyan
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dankjewel Lyan!
Het is dus niet dat het nu door de zomertijd tussen 17 en 17.20 uur is?
Het is dus niet dat het nu door de zomertijd tussen 17 en 17.20 uur is?
Klopt. Ik vind het ook niet gek, had het al veel eerder verwacht. Ik speel nog geregeld MyVegas (ook al heb ik geen plannen om te gaan) en heb dus al tijden niet gekeken naar de rewards. Het was voor mij dan ook meer een verbazing over de stijging..Harry schreef:Het is toch volkomen logisch dat de rewards steeds duurder worden, er zijn steeds meer mensen met heel veel loyalty punten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Jullie kunnen mij vast met de volgende vraag helpen.
Vanavond wilde ik me LP inleveren voor 2 kaartjes van de show KA. Nu dacht ik ik koop 2 losse kaartjes van 40.000 p/s. Bij het kopen van me tweede kaartje gaf hij aan dat ik aan me limiet zit. Is het nu zo dat ik over 30 dagen dat tweede kaartje kan kopen, of heb ik het mis?
Vanavond wilde ik me LP inleveren voor 2 kaartjes van de show KA. Nu dacht ik ik koop 2 losse kaartjes van 40.000 p/s. Bij het kopen van me tweede kaartje gaf hij aan dat ik aan me limiet zit. Is het nu zo dat ik over 30 dagen dat tweede kaartje kan kopen, of heb ik het mis?
Je kunt er van elke reward maar 1 kopen.Dedert schreef:Jullie kunnen mij vast met de volgende vraag helpen.
Daarom spelen er veel mensen met 2 accounts
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Waarom dacht je dat 1 x 2 tickets zoveel duurder zijn dan 2 x 1 ? Juist omdat 2 tickets veel populairder zijn.Dedert schreef:..... Nu dacht ik ik koop 2 losse kaartjes van 40.000 p/s.....
Wat je kunt doen is het ticket weer omruilen voor LP's en dan toch de reward met 2 tickets aanschaffen (indien je genoeg LP's hebt).
Anders doorsparen of een andere reward (of 1 ticket gratis, 1 ticket betalen).
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Thanks voor de snelle reacties. We zijn ook met een ander account bezig, dus doen het gewoon op die manier dan.
Beste PetrusH
Ik heb een FB account aangemaakt.
Je vroeg me mijn naam door te geven?
Dit doe ik gewoon hier? Of via prive bericht?
Ik heb een FB account aangemaakt.
Je vroeg me mijn naam door te geven?
Dit doe ik gewoon hier? Of via prive bericht?

Ik heb een account aangemaakt op FB.
Nu lees ik bij een ouder topic dat ik :" add me as a friend topic " moet aanklikken. Waar vind ik dit?
Ben nog niet veel wijzer
Nu lees ik bij een ouder topic dat ik :" add me as a friend topic " moet aanklikken. Waar vind ik dit?
Ben nog niet veel wijzer

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hallo Pahwein,
De naam waaronder je speelt met Facebook kun je gewoon hier plaatsen. Als je kijkt in deel 3 op pagina 40 zie je ook een aantal namen staan van forumleden die MyVegas spelen, die kun je zelf ook toevoegen (niet teveel op een dag)
De naam waaronder je speelt met Facebook kun je gewoon hier plaatsen. Als je kijkt in deel 3 op pagina 40 zie je ook een aantal namen staan van forumleden die MyVegas spelen, die kun je zelf ook toevoegen (niet teveel op een dag)
Ik speel onder Brooke Peterson 

Wie o wie wil mij toevoegen? Brooke Peterson 

- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
@Pawein, ik ga je toevoegen, ik ben Berend Botje
op MyVegas, en mijn zoon is Mats Kleine, die laat ik ook een verzoek sturen

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Gisteren m'n eerste reward gekocht: twee ontbijt/lunch buffetten in Mirage. Dit zijn van die rewards die erg snel uitverkopen.
Bij dit soort gewilde rewards is het de truc om precies op tijd te zijn: dus exact om 07:00u Las Vegas tijd. Dat is (nu) 16:00u in Nederland.
Zorg dat je vooraf je emailadres in het geheugen hebt staan (even via kladblok intypen en dan Crtl-C; scheelt waardevolle tijd).
Dan vanaf exact 16:00u de gewenste reward selecteren, als NEXT (rechts onderaan) nog niet groen oplicht, ben je te vroeg (of te laat...). Dan dus "Back to browsing". En dit continue herhalen tot je wel NEXT kan klikken. Dan als de wiedeweerga je naam en emailadres intypen/pasten, akkoord met de voorwaarden en door.
Binnen 1 minuut waren ze uitverkocht.....
Bij dit soort gewilde rewards is het de truc om precies op tijd te zijn: dus exact om 07:00u Las Vegas tijd. Dat is (nu) 16:00u in Nederland.
Zorg dat je vooraf je emailadres in het geheugen hebt staan (even via kladblok intypen en dan Crtl-C; scheelt waardevolle tijd).
Dan vanaf exact 16:00u de gewenste reward selecteren, als NEXT (rechts onderaan) nog niet groen oplicht, ben je te vroeg (of te laat...). Dan dus "Back to browsing". En dit continue herhalen tot je wel NEXT kan klikken. Dan als de wiedeweerga je naam en emailadres intypen/pasten, akkoord met de voorwaarden en door.
Binnen 1 minuut waren ze uitverkocht.....

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Voor wie me ook wil toevoegen, ik ben Berend Botje bij MyVegas en mijn zoon is Mats Kleine, net via blz 40 van deel III Myvegas nog wat namen toegevoegd.. 

1982 Florida
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Anton007 schreef: 3) .... duizenden chips. Deze krijg je dus 2x, 1 voor ieder facebook account.
Ons lukt het dus echt niet om chips 2 x te krijgen.
zoals vanochtend zag ik de link met 3000 chips op een van de Vegas Forums. Eerst op mijn laptop met mijn account de 3000 chips geincaseerd.
Toen op de laptop van mijn man waar zijn account standaard op ingelogd staat ook de 3000 link aangeklinkt, het volgende scherm komt wel, maar op zijn account neemt de teller niet toe met 3.000
Ook later wordt dit niet meer bij geschreven. Dus steeds de eerste van ons die de chips klikt heeft geluk.
Wil iemand eens kijken of bij hun wel bijtelt op 2e account? anders ga ik toch eens contact zoeken met myvegas.
Toegevoegd aan onze 2 accounts : Vulcans van den Berge & JeeBee brandPaweim schreef:Wie o wie wil mij toevoegen? Brooke Peterson
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Net achter t net gevist,
de Fandango cards zijn eruit
Tot nu toe:
3 dinner buffets Aria
2 nachten Aria
en verder weet ik eigenlijk niet wat te nemen
De keuzes zijn zoveel minder aan t worden
Ik hoef ook niet iets te nemen wat ik toch niet ga gebruiken,
de overige buffetten hoef ik eigenlijk niet
dus ik denk dat ik nog maar ga voor een 2 for 1 drink bij Starbucks
en 2 sweets bij de patisserie in t Aria
Ik speel, al heel lang, heb dus veel. vrienden
mee
dus wie wil mag me een vriendenaanbod doen
dutchvegas
annevisser
de Fandango cards zijn eruit
Tot nu toe:
3 dinner buffets Aria
2 nachten Aria
en verder weet ik eigenlijk niet wat te nemen

De keuzes zijn zoveel minder aan t worden
Ik hoef ook niet iets te nemen wat ik toch niet ga gebruiken,
de overige buffetten hoef ik eigenlijk niet
dus ik denk dat ik nog maar ga voor een 2 for 1 drink bij Starbucks
en 2 sweets bij de patisserie in t Aria
Ik speel, al heel lang, heb dus veel. vrienden

dus wie wil mag me een vriendenaanbod doen
dutchvegas
annevisser
- asv60
- Amerika-expert
Ik begrijp dit niet: net 1 gratis entree secret garden gekocht. Nu lees ik onderstaande op de confirmation.
Toen ik zag dat jehet om 7.00 AM open is dacht ik dat is fijn want we zijn toch super vroeg wakker. Maar bij terms en conditions staan weer ander tijden.
Hoe zit het nou? Vind dit een beetje verwarrend. Of betreft het latere tijdstip de openings tijden van de Mlife balie?
Redemption Information
Purchase Date 06/30/14
Purchaser Name
Redeem Reward By 09/28/14
Contact Number 702-791-7241
Hours of Operation Sunday - Thursday: 7am - Midnight, Friday & Saturday: 7am - 1am (Pacific Time)
Reward Terms and Conditions
Hours of Operation are Mon -Fri 11:00 am to 6:00 pm Sat -Sun 10:00 am to 6:00 pm Last admission is 5:00 pm Hours of operation are subject to change due to special events or inclement weather. For the most up to date hours of operation please call 702.791.7188. Must be 21 years of age or older and a member of M life (free to join at mlife.com) to redeem.
Toen ik zag dat jehet om 7.00 AM open is dacht ik dat is fijn want we zijn toch super vroeg wakker. Maar bij terms en conditions staan weer ander tijden.
Hoe zit het nou? Vind dit een beetje verwarrend. Of betreft het latere tijdstip de openings tijden van de Mlife balie?
Redemption Information
Purchase Date 06/30/14
Purchaser Name
Redeem Reward By 09/28/14
Contact Number 702-791-7241
Hours of Operation Sunday - Thursday: 7am - Midnight, Friday & Saturday: 7am - 1am (Pacific Time)
Reward Terms and Conditions
Hours of Operation are Mon -Fri 11:00 am to 6:00 pm Sat -Sun 10:00 am to 6:00 pm Last admission is 5:00 pm Hours of operation are subject to change due to special events or inclement weather. For the most up to date hours of operation please call 702.791.7188. Must be 21 years of age or older and a member of M life (free to join at mlife.com) to redeem.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerikafan
http://www.mirage.com/attractions/secret-garden.aspx
deze tijden zullen wel kloppen toch?
In t weekend 10 uur
doordeweeks 11 uur
Kan je eerst lekker ontbijten
deze tijden zullen wel kloppen toch?
In t weekend 10 uur
doordeweeks 11 uur
Kan je eerst lekker ontbijten

- asv60
- Amerika-expert
Oh, het is andersom dus. Die vroege tijden zijn dan waarschijnlijk de tijden van de Mlife desk.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19800 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties