Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Forms & Interview
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Forms & Interview
Hallo iedereen
Ik heb op verschillende forums gelezen dat op DSP-122 and Ds-230 boven rechts mijn Case number moest melden, deze heb ik helaas vergeten, moet ik deze forms opnieuw doorsturen met mijn CN bovenaan? Ik wil niet mijn kans weggooien met een stomme fout
Alvast bedankt
Ik heb op verschillende forums gelezen dat op DSP-122 and Ds-230 boven rechts mijn Case number moest melden, deze heb ik helaas vergeten, moet ik deze forms opnieuw doorsturen met mijn CN bovenaan? Ik wil niet mijn kans weggooien met een stomme fout
Alvast bedankt
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Forms & Interview
Ik ken het gevoel, ik was ook wat vergeten, niet het case nummer bovenaan overigens, heb toen toch besloten de aangepaste formulieren, via email, opnieuw/na te sturen onder vermelding van het case nummer, gemoedsrust is ook wat waard, dit is uiteindelijk allemaal goed gekomen.
Succes.
Succes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3457 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne