Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Stefanm: rondreis Zuidwesten
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Reis Stefanm: rondreis Zuidwesten
Ik heb Blackfish gezien, ben al meerdere malen in Seaworld geweest en ga de volgende keer gewoon terug.
De walvissen die jaarlijks gedood worden door de Japanse vloot zijn nog minder goed af.
De walvissen die jaarlijks gedood worden door de Japanse vloot zijn nog minder goed af.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt voor de tip Dominique. Zion is ondertussen echter ook al geregeld. Heb 2 mails gestuurd naar Canyon Ranch Motel in Springdale maar kreeg geen reactie. Aangezien hij er toch wel erg mooi uitzag en de prijs gunstig was daar even naartoe gebeld. Kreeg meteen een hele vriendelijke mevrouw aan de lijn die aangaf dat ze door de drukte nog niet op de mails had gereageerd. Bij deze is hij echter alsnog geboekt.
Wat betreft Seaworld, de kaartjes zijn al binnen dus die documentaire sla ik even over
Wat betreft Seaworld, de kaartjes zijn al binnen dus die documentaire sla ik even over

-
- Amerika-ontdekker
Op dag 5 staat de route van Kingman naar Tusayan (270 km) op de planning. Zijn er onderweg of in de plaatsjes zelf nog leuke dingen te doen of te zien?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien is Williams wel aardig om even te bekijken maar ik zou zo snel mogelijk het park in gaan, daar kun je je tijd wel gebruiken. Heb je 1 of 2 nachten in Tusayan?
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie! We zitten maar 1 nacht in Tusayan. Maar je reactie brengt me wel op een idee, misschien is het helemaal niet zo'n gek idee om de dag van Kingman naar Tusayan vast naar de Grand Canyon te gaan en de South Kaibab trail te lopen zodat we de volgende dag wat langer de tijd hebben bij Horseshoe Bend en in Page.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt me nogal evident dat je naar het park gaat die dag als je er maar 1 nacht hebt.
Je zou die eerste dag ook de shuttlebus naar Hermit's Rest kunnen nemen en zo nu en dan uitstappen bij een viewpoint, en rondkijken bij Grand Canyon Village. En dan de volgende dag heel vroeg opstaan voor de SKT (parkeren bij het visitor center) en daarna met de auto langs de viewpoints langs de Desert View Drive. Zie voor mijn bezoek in september mijn 2011-verslag (voor onder andere Hermits Rest) en voor een stuk SKT ons 2013-verslag.
Marianne

Je zou die eerste dag ook de shuttlebus naar Hermit's Rest kunnen nemen en zo nu en dan uitstappen bij een viewpoint, en rondkijken bij Grand Canyon Village. En dan de volgende dag heel vroeg opstaan voor de SKT (parkeren bij het visitor center) en daarna met de auto langs de viewpoints langs de Desert View Drive. Zie voor mijn bezoek in september mijn 2011-verslag (voor onder andere Hermits Rest) en voor een stuk SKT ons 2013-verslag.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Heb je verslagen weer met plezier doorgelezen! Of we ook echt 2 wandelingen gaan maken dat weet ik nog niet, de SKT willen we in ieder geval wel doen, ziet er prachtig uit! Komt nou allemaal mooi dichtbij.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb maar 1 wandeling genoemd; de viewpoints bekijken langs de rim is geen echte wandeling. De bus stopt bij een viewpoint, je loopt naar het viewpoint en stapt weer op de volgende bus als je uitgekeken bent.
De Desert View Drive rij je sowieso als je naar Page rijdt. Je kunt bij een aantal viewpoints even uitstappen.
Als je een navigatiesysteem hebt (wat buiten de steden niet nodig is): denk er aan dat je voor Page de borden volgt en niet de aanwijzingen van de TomTom opvolgt want die wijst blijkbaar nog naar de 89.
Marianne
De Desert View Drive rij je sowieso als je naar Page rijdt. Je kunt bij een aantal viewpoints even uitstappen.
Als je een navigatiesysteem hebt (wat buiten de steden niet nodig is): denk er aan dat je voor Page de borden volgt en niet de aanwijzingen van de TomTom opvolgt want die wijst blijkbaar nog naar de 89.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
We zullen het dan nog even in overweging nemen hoe we die 2 dagen inplannen. Zowel de 89 als de 89T komen volgens Google uit bij Page.
Neem aan dat je bedoelt dat we dan de 89T aanhouden?
Neem aan dat je bedoelt dat we dan de 89T aanhouden?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
Top! Dan gaan we dat zeker vinden.
Heeft er iemand nog een tip voor shoppen in Los Angeles? Zag al positieve reacties over winkelcentrum The Grove maar vroeg me af of er nog meer leuke (misschien outlets) winkelcentra zijn waar je voor een mooie prijs goed kan inkopen?
Heeft er iemand nog een tip voor shoppen in Los Angeles? Zag al positieve reacties over winkelcentrum The Grove maar vroeg me af of er nog meer leuke (misschien outlets) winkelcentra zijn waar je voor een mooie prijs goed kan inkopen?
Op een uurtje ligt een enorm grote outlet, in Camarillo. Zie hier voor meer info. Wij zijn er redelijk los gegaan vorig jaar. Dus neem niet te veel mee vanuit thuis 

Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt Daniel! Dat lijkt me wel wat. Je zou bijna een extra koffer aanschaffen om al die mooie en goedkope spulletjes mee te kunnen nemen 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 7772 Weergaves
-
Laatste bericht door PauMau
-
- 20 Reacties