Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shoppen in Las Vegas of LA?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Jolien09
Amerika-ontdekker

Re: Shoppen in Las Vegas of LA?

Bericht door Jolien09 »

Ook ik ben benieuwd waar je het beste kan shoppen in Las Vegas.
Kan je naar North en South met de auto gaan? Hoe zit het met parkeren?
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Parkeren kan prima, maar ik zou de taxi pakken.

Voor een paar dollar rijden ze je er heen en heb je daar mooi gemak van.

North moet je zeker doen. Forum shops niet te vergeten (neem een goed gevulde porto mee :lol: )

Meld je even als VIP aan bij de site van http://www.premiumoutlets.com/
Dan krijg je gratis een coupon boek, maar kan je nog extra bonnen printen van de mall waar je heen gaat met andere kortingsbonnen. Zo kan je kijken welke bon de meeste korting geeft.

Succes!
Linnnn
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Linnnn »

Jolien09 schreef:Ook ik ben benieuwd waar je het beste kan shoppen in Las Vegas.
Kan je naar North en South met de auto gaan? Hoe zit het met parkeren?
Als je toch een auto hebt zou ik lekker met de auto gaan en geen taxi pakken. Prima parkeren bij zowel noord als zuid, geen enkel probleem!
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ik zou ook niet weten waarom je geld uit zou geven aan een taxi als er een huurauto voor de deur staat. Rijden in Las Vegas is makkelijk, je parkeert er voor de deur (gratis) en als je een SUV hebt past daar heel veel in ;).
Groetjes,
Daniel
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Hoi Eva,

Lees dit draadje nu pas, wij zijn 4x achter elkaar naar LV/LA geweest, maar gaan dit jaar naar het Noordoosten, dus volg ik dit topic wat minder.
Enne ... we hebben 2 dochters van precies dezelfde leeftijd en met dezelfde shopping behoefte ;)

In de Premium outlets (die hierboven steeds genoemd worden) zit nergens een van de merken die je noemt, zoals RiverCola ook al zegt.
A&F, Hollister etc. zitten in de reguliere shopping centers, vaak waar de Macy's en andere grote warenhuizen ook zitten. En ook in LV op een aantal plaatsen, incl. de Fashion Mall.
Maar ik zou daar off Strip gaan kijken, 20 mins rijden en je bent in een andere wereld dan die van de Strip qua shoppen.

Mijn 2 cents:
Denk dat het voor Hollister, A&F, American Apparel etc. afhangt van wat je zoekt, met name of je koopjes zoekt of niet.
Het gewone assortiment kun je in elke winkel vinden. Prijzen verschillen niet veel, kortingsacties ook niet, alleen de tax.
Dus als dat is wat je zoekt kun je naar mijn idee overal in LV of LA terecht. In het grote LA heb je keuze uit veel meer winkels, kun je met jullie programma prima combineren en kun je de drukke ochtend en avond files wellicht beetje vermijden.

Koopjes scoren vinden wij de sport, we hebben wel eens 13 kleding items voor $100,- bij A&F gescoord. Maar echte koopjes in die winkels scoren is wel wat lastiger.
Voor koopjes zoeken wij bij voorkeur winkels die buiten de drukste toeristische streken liggen. Bijvoorbeeld in LV off Strip, in LA in de voorsteden die niet aan de snelweg richting Anaheim of LV liggen.
En dan zoeken we op de websites de adressen van de winkels, op een kaartje zetten (POIs voor de navigatie is handig) en klaar.

Onze ervaring is dat er geen enkele logica is voor interessante koopjes, we zijn in de meeste winkels 4 jaar achter elkaar in juli/augustus geweest en het ene jaar is de ene locatie een succes, het andere jaar een andere.
Verder: In LA (Ontario Mills Mall) zitten A&F en Hollister outlets (zou je kunnen doen onderweg van LA naar LV) en in Primm (aan de weg van LA naar LV) een Hollister outlet. Ook daar zijn we vaak geweest; soms is het daar heel interessant, meestal niet - vinden wij, het is maar wat je zoekt, leuk vindt etc ;)

Gr,
HarryH
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ieder zijn ding, maar als ik eerst mijn auto moet halen in een Strip hotel ben ik daar langer mee bezig dan even een taxi. En dan maar weer afwachten of je een fijne parkeerplaats vindt hij terugkomst.
Voor die 10 dollar nemen wij graag een taxi, maar ieder zijn ding! :wink:

Er valt genoeg te shoppen in Las Vegas
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Daar hebben ze nou juist valtet parking voor uitgevonden. :wink:
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Kan je net zo goed een taxi nemen van dat geld wat je daar aan uit geeft.

Maar zoals ik al zei, ieder zijn ding, gewoon lekker je auto pakken als je dat prettig vindt. Beide zijn goed mogelijk. Parkeerplaats genoeg, maar ook taxi's genoeg. Leef je uit! :D
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Valet parking bij de hotels* in Las Vegas is gratis. Kost je alleen een paar dollar per keer aan fooi bij het ophalen.
* met uitzondering van Mandarin Oriental en Four Seasons
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

En nu weer on topic :wink:
beabert
Amerikafan

Bericht door beabert »

Outlet North ,zit daar ook Hollister en Abercrombie? Scheelt het qua prijs zoveel met bijv de fashion Mall?
Is er ook nog een leuk /goed hotel in de buurt waar we toch ook centraal zitten voor de Strip.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Nee. Zoals al gezegd zitten deze doorgaans niet in de outlet malls.

Ze zitten wel in Town Square Las Vegas: http://goo.gl/maps/Susmd

Deze shops zitten er in de Premium Outlets North: http://www.premiumoutlets.com/outlets/s ... .asp?id=58
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

beabert schreef:Scheelt het qua prijs zoveel met bijv de fashion Mall?

Ja, dat vonden wij van wel (overigens waren wij in Outlet South en die in Camarillo, nabij L.A.). Ik weet niet wanneer jullie gaan, maar wij waren (en zijn) er in september en dan is net de summersale gestart. Merkkleding voor bespottelijk lage prijzen :thumbup:
Groetjes,
Daniel
beabert
Amerikafan

Bericht door beabert »

bedankt . Vrees dat we ze dan maar alle 2 moeten doen . Onze dochters hebben nl een voorliefde voor Hollister en Abercrombie .
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

beabert schreef:Outlet North ,zit daar ook Hollister en Abercrombie? Scheelt het qua prijs zoveel met bijv de fashion Mall?
Is er ook nog een leuk /goed hotel in de buurt waar we toch ook centraal zitten voor de Strip.
A&F en Hollister: Antwoord staat al hierboven, zie b.v. mijn post van 1 juni ;)

Prijzen: Ja dat scheelt meestal, maar je vind niet altijd wat je zoekt in de Outlets is onze ervaring. Verder is het opletten bij de duurdere merken, vaak wordt er gedaan of je een mega korting krijgt maar als je even op internet zoekt blijkt dat behoorlijk tegenvalt, hebben ze de bruto prijs flink opgeblazen. Bovendien hebben de Outlets meestal wat oudere collecties, hangt er dus vanaf wat je zoekt. En als je een paar Outlets hebt bezocht zul je merken dat het steeds dezelfde merken zijn die daar zitten.

In de Fashion Show Mall zitten bv Macys, Nordstrom en Neiman Marcus, daar vind je alle merken die je maar kunt bedenken. De Mall ligt midden tussen alle Strip hotels, kies maar.
Premium Outlets North ligt behoorlijk off Strip, vlakbij downtown Las Vegas. Daar zijn genoeg hotels maar zit je eind van de Strip vandaan.
Vanaf een hotel bij de Fashion Show Mall is het maar 10 minuten met de auto naar Premium Outlets North (via de I15, via de Strip duurt het langer).
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Kijk ook even mee en lees net van de september summer sale, leuk, zijn wij er ook en net aangemeld als VIP bij de outlet Las Vegas North en South en gezien dat ik via de promo's ook korting krijg van $ 3 pp voor de USS midway in San Diego. Ook leuk meegenomen. Dus bedankt allemaal voor de info :thumbup:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer