Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
voorstellen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
voorstellen
Hoi ik ben fer en ben jaren geleden. Al eens. Lid geweest maar door ziekte kwam ik er niet meer toe om te reisen naar de VS maar het kriebelt. Weer dus gaat het volgend jaar weer gebeuren. Ik reis het liefs met een rv. En ben nu weer aan het uitzoeken wat de route. Gaat worden en met welke rv verhuurder. We in zee gaan. Als er mensen zijn met goede en leuke tips hou ik me aanbevolen. En als er een van jullie vragen hebben en ik kan die beantwoorden. Doe ik dat graag, mijn vorige reis was sfo naar jellowstone np. Lv la sfo. Zal nu sfo yosimitie las vegas g g. Sedona san diego la sfo ongeveer. Nu ik hoor het wel vriendelijke groeten fer
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: voorstellen
Welkom terug Fer! Je naam kwam me al bekend voor.
Vragen over de route kun je natuurlijk stellen in het zuidwestenforum. In welke periode wil je gaan?
Marianne
Vragen over de route kun je natuurlijk stellen in het zuidwestenforum. In welke periode wil je gaan?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: voorstellen
Mijn idee was begin juni 2015 .net voor de hoogste prijs.