Graag zou ik hier wat gerustgesteld worden, gezien het feit dat hier veel mensen heengaan zal het waarschijnlijk wel meevallen

We overnachten overigens een nacht in Furnace Creek Ranch.
Ik ben even nieuwsgierig: Waarom ga je er dan heen? Je doet in je vakantie toch alleen mar dingen die je leuk vindt lijkt mij. Ik ga met mijn hoogtevrees ook niet aan een touwtje langs een diepe afgrond hangen....majtie schreef:Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben een beetje bang voor Death Valley.Ik kan slecht tegen de hitte en heb niet de allerbeste conditie dus ik zie er best tegenop om hier heen te gaan.
Ik heb hoogtevrees, maar doe juist dat soort dingen wel. Dat maakt het juist leuk. (en m'n hoogtevrees lijkt er iets minder door te worden)michelvd schreef:Ik ben even nieuwsgierig: Waarom ga je er dan heen? Je doet in je vakantie toch alleen mar dingen die je leuk vindt lijkt mij. Ik ga met mijn hoogtevrees ook niet aan een touwtje langs een diepe afgrond hangen....
Ik geef alleen maar aan dat ik dat toevallig las, niet meer en niet minder.Marcopstal schreef:So what ? Er worden nog wel al eens ergens gekende mensen aangetroffen. En kijk wat er vorig jaar met Michael Schumacher gebeurde.
Dit hoeft echt niemand af te schrikken voor een bezoek aan Death Valley. Je gaat er toch geen maraton lopen.
Overigens in veel nationale parken komen jaarlijks wel mensen om het leven.
Kijk maar eens naar dit artikel uit 2011 over dodelijke ongevallen in Yosemite: http://edition.cnn.com/2011/US/08/24/ca ... tal.falls/ De teller stond toen reeds op 17 voor 2011 !!!!