Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Slapen bij Nederlanders in NY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Moortje
Amerika-newbie

Slapen bij Nederlanders in NY

Bericht door Moortje »

:!: Bij voorbaat al sorry als ik een topic heb aangemaakt die er al is, na wat zoekpogingen kwam ik zelf niks tegen hierover maar toch.

Graag wil ik samen met mijn vriend volgend jaar in het voorjaar voor een derde keer naar New York. Na twee keer in een hotel te hebben gezeten waar je je aan scheel betaald leek het me nu leuker om ergens een kamer + badkamer te huren.
Op Wimdu.com zie ik verschillende dingen maar ik word hier niet veel wijzer van. Vind het zelf nogal onoverzichtelijk en het aanbod is zo groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Wat mij het leukst lijkt is om bij Nederlanders te kunnen slapen die zelf wonen in NY wonen en ons van wellicht nog wat leuke tips en trips kunnen voorzien.

Heeft iemand hier goede ervaringen met een slaapplek of kent iemand Nederlanders die hun huis/app openstellen voor toeristen voor een aantal dagen?

Ben benieuwd naar jullie tips!! :)

Moortje
ipho1982
Amerika-ontdekker

Re: Slapen bij Nederlanders in NY

Bericht door ipho1982 »

Airbnb.com al geprobeerd? Heb ik goede ervaringen mee. Heb alleen geen idee of er ook Nederlanders zijn die ruimte verhuren in NY.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer