Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ontbijt Hotels

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Hi&Jo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Ontbijt Hotels

Bericht door Hi&Jo »

Goedemiddag,

Even een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden via verschillende websites. Vrijwel alle overnachtingen voor onze reis naar Californië zijn geboekt via Booking.com. Nu staat er bij sommige hotels/motels dat de prijs inclusief ontbijt is. Bij sommige hotels/motels staat er: ''Maaltijden/ontbijt zijn niet inbegrepen in de kamerprijs van deze kamer''. Voor ons is dit geen probleem aangezien we zelf wel ergens ontbijt kunnen regelen (bijvoorbeeld een supermarkt) maar hoe zit dit met de kosten? Hier in Nederland wil het nog wel eens voorkomen dat een hotelkamer exclusief ontbijtkosten is en deze er achteraf dus nog bijkomen. Hoe werkt dit in Amerika? Stel we hebben een kamer voor € 100,00 exclusief ontbijt. Wordt dit bedrag dan nog hoger omdat ontbijtafname verplicht is?

Alvast bedankt.
WEST COAST 2014 & FLORIDA 2015
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ontbijt Hotels

Bericht door annet2009 »

Ik heb in Amerika echt nog nooit de constructie meegemaakt dat ontbijt exclusief is en je toch verplicht wordt dit erbij te nemen.
Volgens mij is dat vooral een systeem dat in Nederland bij sommige hotelbonnen gebruikt wordt: goedkoop logeren maar een peperduur ontbijt erbij moeten nemen.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Als ontbijt niet inbegrepen is dan ben je niet verplicht het te nemen, laat staan betalen. Hou er wel rekening mee dat ontbijt in Amerikaanse hotels vaak weinig voorstelt. Helemaal als het inbegrepen is. Verwacht geen ontbijtbuffet zoals in Europese hotels. Hou ook rekening met kleine en volle ontbijtruimtes.
Hi&Jo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Hi&Jo »

Dank voor deze heldere uitleg. Voor ons heeft het inclusief ontbijtgebeuren geen prioriteit dus daarom zou het zonde zijn om naderhand met extra kosten weg te gaan. We kunnen prima zelf zorgen voor ontbijt.

Bedankt! :clap:
WEST COAST 2014 & FLORIDA 2015
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik moet toch zeggen dat ik ook al wel een flink aantal redelijk goede ontbijtbuffetten heb gehad. Maar er zijn ook hotels die adverteren met ontbijt en dan kun je in de lobby en bak koffie plus droge donut ophalen.

Ik zou dat gewoon ter plekke bekijken.
Ik moest in een hotel in Grand Junction volgens mij $5 bij de overnachting moeten betalen als ik gebruik wilde maken van het ontbijt. Ik had er mn twijfels over, maar heb de ochtend erna 1,5u zitten schransen zo goed en compleet dat het was.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hi&Jo schreef:We kunnen prima zelf zorgen voor ontbijt.
Voor mij is een vakantie niet compleet zonder minstens één keer (maar liefst veel vaker :wink: ) een echt Amerikaans ontbijt! Veel mensen gruwen van gebakken worstjes en aardappelen bij het ontbijt, maar echt, dat went, en je bent meteen voor de rest van de dag klaar. En wij lopen het er blijkbaar wel weer af want we komen nooit aan tijdens de vakantie.

Marianne
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Amerikaans ontbijt is voor ons ook ideaal. Je kunt dan gerust de lunch overslaan :lol:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Petticoat »

Haha, nou zo'n heel Amerikaans ontbijt krijg ik op de vroege ochtend niet weg! De meeste inbegrepen hotelontbijtjes zijn voor mij voldoende, een yoghurtje, een hap roerei en met een beetje geluk wat fruit.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Ik maak momenteel een road trip door de noordelijke staten, en zal zo'n 6 weken onderweg zijn. Eet altijd iets in het hotel (de ketens waar ik logeer - - het liefst Holiday Inn Express - - hebben allemaal een goed ontbijt), en ik neem ook elke dag een banaan en yoghurt uit de ontbijtruimte mee voor onderweg.

In de auto heb ik ook een zak noten en protein bars voor het geval dat ik niets tegenkom om te eten.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Martin & Marianne schreef: Voor mij is een vakantie niet compleet zonder minstens één keer (maar liefst veel vaker :wink: ) een echt Amerikaans ontbijt! Veel mensen gruwen van gebakken worstjes en aardappelen bij het ontbijt, maar echt, dat went, en je bent meteen voor de rest van de dag klaar. En wij lopen het er blijkbaar wel weer af want we komen nooit aan tijdens de vakantie.
Marianne
Ik heb nog nooit zo'n overheerlijk en compleet ontbijtbuffet gezien als bij Orleans Hotel in Las Vegas. Daar kan zelfs het Bellagio niet tegen op. En dat voor een paar dollar :)
We hadden coupons gekocht voor ontbijt/lunch/diner voor 22 dollar per persoon (voor 3 maaltijden dus !). (soft)drinks included, bier 1 dollar. Wijn was helemaal lachen: 4 dollar voor een glas en een hele fles voor ..... 6 dollar. En 's ochtends gewoon aan de hamburgers..., heerlijk !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer