Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dringend raad gevraagd over wijziging route
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Dringend raad gevraagd over wijziging route
Normaal gesproken met je na een herniaoperatie zes weken geen autorijden en worden autoritten langer dan 30 minuten afgeraden.
Zie: http://www.ziekenhuis.nl/dossiers/herni ... /item25333
Ik denk echt dat jullie teveel willen en maak me zorgen over hoe Katrien hier uit gaat komen.
Zie: http://www.ziekenhuis.nl/dossiers/herni ... /item25333
Ik denk echt dat jullie teveel willen en maak me zorgen over hoe Katrien hier uit gaat komen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Als ik hoor hoe mijn collega aan het revalideren is na haar herniaoperatie zitten er voorlopig geen lange autoritten in. Zij mag nog niet eens een kwartier achter elkaar zitten en is al 3 weken geleden geopereerd. Kunnen jullie niet veel beter naar huis vliegen en hoe vervelend ook, deze reis een andere keer opnieuw maken?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zat ik ook even te denken, maar kan vliegen dan wel?
Marianne
Marianne
Mogelijk wel vliegen, businessclass waar je ook bedden kunt maken van de stoelen?
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Heb jullie eerdere blogs ook gevolgd en lees nu dit, dat is echt balen. Zelfs een operatie.......is het dan wel verstandig om autoritten te maken na zo'n operatie? En mag je vrouw zo snel het ziekenhuis al verlaten?
Succes en beterschap voor Katrien!!!
Succes en beterschap voor Katrien!!!
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- Luke21
- Amerika-ontdekker
- Partner van: katrienenluc
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Eerst en vooral: toen we hoorden dat Katrien moest geopereerd worden wilden we dit zelf liever in België laten doen en dus zo snel mogelijk naar huis terugvliegen.
Het was echter te dringend en de operatie moest direct gebeuren. Anders was er te veel kans op blijvende schade.
Terugvliegen naar België was dus geen optie.
Daarna was ons plan om na de operatie zo snel mogelijk naar huis te vliegen. We hebben de verzekering hiervoor gecontacteerd en die willen dat organiseren, maar daarvoor moesten ze eerst overleggen met de behandelende arts hier ter plekke. Die moet bevestigen dat dat medisch noodzakelijk is. Pas dan repatriëren ze ons.
Het probleem, of eerder het geluk, is dat het niet medisch noodzakelijk is.
De behandelende arts (onze neurochrirug) vindt dat Katrien heel snel herstelt en vindt het beter om hier ter plekke onze vakantie verder te zetten.
Natuurlijk moeten we geen lange of moeilijke hikes gaan doen en urenlang in de auto zitten is natuurlijk te vermijden.
Maar bewegen is het beste wat ze kan doen, dus wandelen, zonder haar lichaam te overbelasten is het beste medicijn.
Zelf autorijden mag ze inderdaad niet, maar gereden worden is geen probleem, zolang we op regelmatige tijdstippen stoppen.
En zoals jullie kunnen zien is het ongeveer een 2 tal uur in de auto op de dagen dat we onderweg zijn.
Ze heeft hier trouwens een hele bundel meegekregen van wat mag en niet mag.
Om jullie gerust te stellen: we blijven eerst een 4 tal dagen in Flagstaff.
Daarna 2 dagen in Phoenix. De neurochirurg die haar behandeld heeft, werkt ook in de kliniek in Phoenix, dus daar kunnen we altijd terecht.
Niets ligt meer vast, dus als we in die 6 dagen merken dat het niet lukt, passen we alles weer aan.
We bekijken het dag per dag en zien wel wat kan en wat niet kan.
We gaan niets forceren.
In elk geval bedankt voor al jullie opmerkingen en tips.
Van Tucson ben ik zelf niet meer zo overtuigd. We zijn er al geweest en hebben de meeste dingen er al gezien.
Organ Pipe ligt ook wat uit de weg en willen we misschien ook schrappen.
In Yuma zijn we ook al geweest (vroeger op weg naar San Diego) en eigenlijk is dat een saaie weg.
Maar we hadden nu een goed hotel in Palm Springs gevonden en onze oudste dochter wil dolgraag naar LA, dus misschien op een andere manier daar naar toe (via interstate vanuit Phoenix?)
Kings canyon had ik niet voorzien omdat dat inderdaad niet haalbaar was vanuit Bakersfield.
Ik vrees dat dat ook niet haalbaar zal zijn vanuit Fresno of Three Rivers.
Overnachten in het park zal niet lukken denk ik. Ik heb nog niet gekeken, maar veronderstel dat we er enkel een kamer met 2 queens kunnen boeken (is toch meestal zo in een park). We zijn met 5 en eigenlijk is 2Q te weinig voor ons. En zeker nu met die rugoperatie moeten we toch een goed bed hebben.
Tioga road hebben we vroeger al gedaan, evenals Bodie en Mono Lake en andere dingen daar in de buurt,
Alles zal ook een beetje afhangen van de hotels die ik vind. Het is hier in Flagstaff al moeilijk om een hotel te vinden voor ons 5.
2 dbl of 2q vind je genoeg. Maar zoals gezegd niet voldoende voor ons. (1K + sofa lukt wel maar is dikwijls niet beschikbaar)
Trouwens de dokters zijn hier heel erg vriendelijk. Niet alleen leggen ze alles heel goed in detail uit (veel beter dan in België) maar ze hielpen zelfs mee met de route.
Zelfs de neurochrirug wilde onze oorspronkelijk en nieuwe route zien en gaf ons groen licht.
(Hij was het trouwens die er me nog eens op wees dat de weg over Yuma saai is)
Naar huis vliegen zouden zij zeker niet doen. Veel beter om hier te blijven en het hier rustig aan te doen .
Maar zoals gezegd: we bekijken het van dag tot dag.
Ondertussen nog een aanbod gekregen van kennissen om een paar dagen in hun huis te verblijven in San Diego terwijl zij op vakantie zijn.
Dus we zien wel.
Het was echter te dringend en de operatie moest direct gebeuren. Anders was er te veel kans op blijvende schade.
Terugvliegen naar België was dus geen optie.
Daarna was ons plan om na de operatie zo snel mogelijk naar huis te vliegen. We hebben de verzekering hiervoor gecontacteerd en die willen dat organiseren, maar daarvoor moesten ze eerst overleggen met de behandelende arts hier ter plekke. Die moet bevestigen dat dat medisch noodzakelijk is. Pas dan repatriëren ze ons.
Het probleem, of eerder het geluk, is dat het niet medisch noodzakelijk is.
De behandelende arts (onze neurochrirug) vindt dat Katrien heel snel herstelt en vindt het beter om hier ter plekke onze vakantie verder te zetten.
Natuurlijk moeten we geen lange of moeilijke hikes gaan doen en urenlang in de auto zitten is natuurlijk te vermijden.
Maar bewegen is het beste wat ze kan doen, dus wandelen, zonder haar lichaam te overbelasten is het beste medicijn.
Zelf autorijden mag ze inderdaad niet, maar gereden worden is geen probleem, zolang we op regelmatige tijdstippen stoppen.
En zoals jullie kunnen zien is het ongeveer een 2 tal uur in de auto op de dagen dat we onderweg zijn.
Ze heeft hier trouwens een hele bundel meegekregen van wat mag en niet mag.
Om jullie gerust te stellen: we blijven eerst een 4 tal dagen in Flagstaff.
Daarna 2 dagen in Phoenix. De neurochirurg die haar behandeld heeft, werkt ook in de kliniek in Phoenix, dus daar kunnen we altijd terecht.
Niets ligt meer vast, dus als we in die 6 dagen merken dat het niet lukt, passen we alles weer aan.
We bekijken het dag per dag en zien wel wat kan en wat niet kan.
We gaan niets forceren.
In elk geval bedankt voor al jullie opmerkingen en tips.
Van Tucson ben ik zelf niet meer zo overtuigd. We zijn er al geweest en hebben de meeste dingen er al gezien.
Organ Pipe ligt ook wat uit de weg en willen we misschien ook schrappen.
In Yuma zijn we ook al geweest (vroeger op weg naar San Diego) en eigenlijk is dat een saaie weg.
Maar we hadden nu een goed hotel in Palm Springs gevonden en onze oudste dochter wil dolgraag naar LA, dus misschien op een andere manier daar naar toe (via interstate vanuit Phoenix?)
Kings canyon had ik niet voorzien omdat dat inderdaad niet haalbaar was vanuit Bakersfield.
Ik vrees dat dat ook niet haalbaar zal zijn vanuit Fresno of Three Rivers.
Overnachten in het park zal niet lukken denk ik. Ik heb nog niet gekeken, maar veronderstel dat we er enkel een kamer met 2 queens kunnen boeken (is toch meestal zo in een park). We zijn met 5 en eigenlijk is 2Q te weinig voor ons. En zeker nu met die rugoperatie moeten we toch een goed bed hebben.
Tioga road hebben we vroeger al gedaan, evenals Bodie en Mono Lake en andere dingen daar in de buurt,
Alles zal ook een beetje afhangen van de hotels die ik vind. Het is hier in Flagstaff al moeilijk om een hotel te vinden voor ons 5.
2 dbl of 2q vind je genoeg. Maar zoals gezegd niet voldoende voor ons. (1K + sofa lukt wel maar is dikwijls niet beschikbaar)
Trouwens de dokters zijn hier heel erg vriendelijk. Niet alleen leggen ze alles heel goed in detail uit (veel beter dan in België) maar ze hielpen zelfs mee met de route.
Zelfs de neurochrirug wilde onze oorspronkelijk en nieuwe route zien en gaf ons groen licht.
(Hij was het trouwens die er me nog eens op wees dat de weg over Yuma saai is)
Naar huis vliegen zouden zij zeker niet doen. Veel beter om hier te blijven en het hier rustig aan te doen .
Maar zoals gezegd: we bekijken het van dag tot dag.
Ondertussen nog een aanbod gekregen van kennissen om een paar dagen in hun huis te verblijven in San Diego terwijl zij op vakantie zijn.
Dus we zien wel.
Laatst gewijzigd door Luke21 op 09 jul 2014, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
New York 1999 - San Francisco, Las Vegas 2008, West USA 2010, East USA 2011, Mid-West USA 2012, Florida en South USA 2013, South USA 2014, West USA 2016, Texas 2017
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Sorry dat ik vanuit het niets inbreek in je topic, maar waarom huren jullie niet lekker een woning (met zwembad) ergens tussen LA en San Diego voor een week ofzo? Zoveel te zien in de omgeving! Dagtrips zijn mogelijk naar beide steden, naar Newport en Laguna Beach, Joshua Tree is mogelijk, net als de Salton Sea en Anza Borrego Desert State Park. Jullie kunnen misschien nog een dag naar een pretpark (Disney) terwijl Katrien dan aan de rand van het zwembad met een boekje geniet. Er zijn legio malls en outletmalls in de buurt.
Na die week is Katrien misschien alweer verder hersteld en kunnen jullie een stuk van de oude route oppakken.
Na die week is Katrien misschien alweer verder hersteld en kunnen jullie een stuk van de oude route oppakken.
- Luke21
- Amerika-ontdekker
Toen ik dit las dacht ik "hé dat heb ik toch net geschreven dat we een aanbod gekregen hebben"RiverCola schreef:maar waarom huren jullie niet lekker een woning (met zwembad) ergens tussen LA en San Diego voor een week ofzo?

Het is hier immers niet zo gemakkelijk, want je bent een bericht aan het typen, dan komt er een dokter binnen, moet je wachten, en verloopt je sessie. Ik probeer dan via de back knop van de browser mijn bericht terug te vinden, maar had hierdoor blijkbaar de oude versie geplaatst. (die ik een aantal uur ervoor had getypt

Ik heb het bericht ondertussen aangepast.
Dat huis in San Diego lijkt ons inderdaad wel iets, een huis tussen San Diego en LA ligt idd nog beter, maar we moeten er wel geraken.
Vanuit Flagstaff naar San Diego is het 7 uur rijden (volgens google) en met een gemiddelde van 2u per dag is dat dus zeker 3 keer overnachten. Om het rustig te houden willen we ook niet elke dag ergens anders overnachten, dus zijn we al direct een week verder vooraleer de 'rust' begint.
By the way, weet iemand van buiten of Montezuma Castle met trappen is of is dat redelijk vlak?
New York 1999 - San Francisco, Las Vegas 2008, West USA 2010, East USA 2011, Mid-West USA 2012, Florida en South USA 2013, South USA 2014, West USA 2016, Texas 2017
Helemaal vlak. Je kijkt vanaf het looppad naar boven, naar het 'kasteel'.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik zou misschien zo iets doen:
Flagstaff - Phoenix - Blythe - Palm Springs - San Diego
Flagstaff - Kingman - Barstow - Palm Springs - San Diego
Voor de beste bedden regio Sequoia kan ik je de Best Western Exeter Inn & Suites in Exeter aanbevelen. Suuuper goede bedden, je wilt er niet meer uit. :win:
http://book.bestwestern.com/bestwestern ... ed-_-05586
Groetjes,
Ingrid
Flagstaff - Phoenix - Blythe - Palm Springs - San Diego
Flagstaff - Kingman - Barstow - Palm Springs - San Diego
Voor de beste bedden regio Sequoia kan ik je de Best Western Exeter Inn & Suites in Exeter aanbevelen. Suuuper goede bedden, je wilt er niet meer uit. :win:
http://book.bestwestern.com/bestwestern ... ed-_-05586
Groetjes,
Ingrid
Laatst gewijzigd door ingrid14 op 19 jul 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Luke21
- Amerika-ontdekker
Bedankt Ingrid, je routes zullen we zeker overwegen en die tip van de BW in Exeter ziet er heel goed uit.
Ook bedankt Arno, we hebben vandaag Montezuma Castle gedaan (idd allemaal vlak) en waren blij eens even uit de ziekenhuis sfeer te zijn.
Op de terugweg ook gestopt bij Montezuma Well (ging ook wel, behalve de tocht naar beneden die enkel de kids gedaan hebben), en via de 179/89A naar Flagstaff teruggereden.
Af en toe gestopt bij de scenic viewpoints evenals in Sedona en daar langs de winkeltjes gestapt.
Alles is heel goed gegaan.

Ook bedankt Arno, we hebben vandaag Montezuma Castle gedaan (idd allemaal vlak) en waren blij eens even uit de ziekenhuis sfeer te zijn.
Op de terugweg ook gestopt bij Montezuma Well (ging ook wel, behalve de tocht naar beneden die enkel de kids gedaan hebben), en via de 179/89A naar Flagstaff teruggereden.
Af en toe gestopt bij de scenic viewpoints evenals in Sedona en daar langs de winkeltjes gestapt.
Alles is heel goed gegaan.
Veel sterkte met het herstel en de planning. Kijk de eerste periode ook goed uit met het gereden worden; zolang je zit, lijkt er niets aan de hand en kan je het gevoelsmatig lang ("uren") volhouden. De klachten ontstaan echter zodra je uitstapt en weer in beweging moet komen. Uit ervaring (ben zelf uitgerust met een dubbele hernia boven en onder L4): probeer niet langer dan 30-45 minuten te zitten en daarna bewegen. Op termijn bouw je dat relatief snel weer op. Als ze in de auto zit, beweeg regelmatig je benen en voeten.
Wandelen werd bij mij gezien als goede revalidatie; kijk enkel uit voor onverwachte bewegingen.
Wandelen werd bij mij gezien als goede revalidatie; kijk enkel uit voor onverwachte bewegingen.
- Luke21
- Amerika-ontdekker
Eventjes een update: Na de operatie zijn we nog 4 nachten in Flagstaff gebleven.
We wilden op dat moment liefst van al terug naar huis, maar dat blijkt toch niet zo eenvoudig.
Bijboeken in ons hotel ging niet meer (volzet) en uitwijken naar iets anders bleek toch erg duur te zijn.
Daarom hebben we maar besloten om op een rustige manier naar LA te gaan.
Ik heb dus 2 nachten Kingman geboekt, 3 nachten Palm Springs en 4 nachten LA.
Daarna zien we wel weer, tenzij we ondertussen toch in België geraakt zijn.
We wilden op dat moment liefst van al terug naar huis, maar dat blijkt toch niet zo eenvoudig.
Bijboeken in ons hotel ging niet meer (volzet) en uitwijken naar iets anders bleek toch erg duur te zijn.
Daarom hebben we maar besloten om op een rustige manier naar LA te gaan.
Ik heb dus 2 nachten Kingman geboekt, 3 nachten Palm Springs en 4 nachten LA.
Daarna zien we wel weer, tenzij we ondertussen toch in België geraakt zijn.
Alhoewel ik jullie niet ken heb ik zo met jullie te doen . Je kijkt met veel verlangen uit naar de vakantie ,en dan zoiets . Eigenlijk ben je op dit moment het liefste thuis na zo n operatie in je eigen bed en je eigen omgeving ., maar ja .... ik kan trouwens ook niet begrijpen dat de verzekering zegt dat er medisch geen noodzaak is om de vakantie af te breken.je kan in elk geval niet doen wat je voorzien had. Sterkte ,en rustig aan voor de vrouw . Jullie zullen je deze vakantie nog jaren herinneren . Volgend jaar .. nieuwe kans moet je maar denken .Geniet rustig van de dagen die je nog hebt .
- Luke21
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie beabert. Het is altijd leuk te lezen dat mensen met je meeleven.
Dat is zo ongeveer het enige wat we momenteel kunnen doen.
Vlak na de operatie bleek Katrien redelijk goed te zijn, maar nu kan ze niets meer: ze heeft veel pijn, wordt misselijk van de pijnstillers en slaapt constant.
Ik heb nog eens naar de verzekering gebeld om te vragen wanneer we nu naar huis kunnen.
De eerste mevrouw die ik aan de lijn kreeg vertelde me dat ze nog niets hebben kunnen regelen omdat ze het ziekenhuis niet kunnen bereiken en dus niet met de dokters ginder hebben kunnen overleggen. Toen werd de verbinding verbroken en moest ik terugbellen. Ik kreeg dan iemand anders aan de lijn en die zei dat ze het ziekenhuis wel hadden kunnen bereiken maar dat ze nog wachten op groen licht van de dokters hier om te weten of Katrien mag vliegen.
Daar geloof ik dus niets van. Katrien is ontslagen uit het ziekenhuis en die dokters volgen haar niet meer op.
Af en toe bel ik naar het ziekenhuis als we vragen hebben over de verzorging, maar that's it.
Het enige wat we kunnen doen is wachten op een telefoontje van de verzekering. Zij zouden terugbellen wanneer ze meer info hadden.
Dat is zo ongeveer het enige wat we momenteel kunnen doen.
Vlak na de operatie bleek Katrien redelijk goed te zijn, maar nu kan ze niets meer: ze heeft veel pijn, wordt misselijk van de pijnstillers en slaapt constant.
Ik heb nog eens naar de verzekering gebeld om te vragen wanneer we nu naar huis kunnen.
De eerste mevrouw die ik aan de lijn kreeg vertelde me dat ze nog niets hebben kunnen regelen omdat ze het ziekenhuis niet kunnen bereiken en dus niet met de dokters ginder hebben kunnen overleggen. Toen werd de verbinding verbroken en moest ik terugbellen. Ik kreeg dan iemand anders aan de lijn en die zei dat ze het ziekenhuis wel hadden kunnen bereiken maar dat ze nog wachten op groen licht van de dokters hier om te weten of Katrien mag vliegen.
Daar geloof ik dus niets van. Katrien is ontslagen uit het ziekenhuis en die dokters volgen haar niet meer op.
Af en toe bel ik naar het ziekenhuis als we vragen hebben over de verzorging, maar that's it.
Het enige wat we kunnen doen is wachten op een telefoontje van de verzekering. Zij zouden terugbellen wanneer ze meer info hadden.
Jeetje wat een ontzettend nare situatie zeg. Gewoon naar huis willen en niet kunnen. Ik hoop dat het snel geregeld is, sterkte.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat de verzekering snel een beetje meewerkender wordt waardoor jullie naar huis kunnen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wat een nare situatie. Heel veel sterkte!
Toen ik 3 jaar geleden mijn heup brak in N Y en daar geopereerd ben was er ook eindeloos gezeur over wanneer ik naar huis mocht vliegen. De artsen van de verzekering konden de arts in NY niet te pakken krijgen ,ook i.v.m. het tijdsverschil.
Uiteindelijk heeft "mijn" chirurg zelf de verzekering in NL gebeld en toen was het zo gepiept. Rekenen jullie even uit wanneer de werktijden van jouw arts en die van de verzekeringsarts overeen stemmen.
Héél véél sterkte
Uiteindelijk heeft "mijn" chirurg zelf de verzekering in NL gebeld en toen was het zo gepiept. Rekenen jullie even uit wanneer de werktijden van jouw arts en die van de verzekeringsarts overeen stemmen.
Héél véél sterkte
Denk dat je toch een arts zover moet krijgen dat hij er een medische noodzaak van maakt om terug te keren . En dan lijkt me de behandelende arts van de operatie de beste optie . Ondertussen zijn jullie daar wel bekend ( zulke gevallen blijven ze zich altijd herinneren). Laat inderdaad de arts contact opnemen met verzekering. Alleen jammer dat jullie nu niet meer inde buurt zijn en het allemaal telefonisch moet . Een arts kan wel zeggen dat je de reis verder kan zetten ,maar iedereen reageert anders op een operatie ,dat valt dus niet te voorspellen .
Deze hele operatie van vervroegd terugkeren kost hun natuurlijk veel geld ,dus als het enigszins kan doen ze dit liever niet. Misschien kan behandelend arts een e mail sturen met de noodzaak, dan heb je het tijdsverschil niet . Staat het gelijk op papier .
Moet zeggen dat toen mijn man in Londen met een gecompliceerde beenbreuk lag ,de reisverzekering het prima geregeld heeft voor ons . 1 telefoontje en alles werd geregeld .
Hoop voor jullie op een spoedige terugkeer .
Deze hele operatie van vervroegd terugkeren kost hun natuurlijk veel geld ,dus als het enigszins kan doen ze dit liever niet. Misschien kan behandelend arts een e mail sturen met de noodzaak, dan heb je het tijdsverschil niet . Staat het gelijk op papier .
Moet zeggen dat toen mijn man in Londen met een gecompliceerde beenbreuk lag ,de reisverzekering het prima geregeld heeft voor ons . 1 telefoontje en alles werd geregeld .
Hoop voor jullie op een spoedige terugkeer .
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 5133 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 2 Reacties