Waarom ?loezzzje schreef:Afijn, die nog maar eens gebeld en nu waren de wijzigingskosten niet 298 per ticket maar 165, nog steeds belachelijk natuurlijk
Dat zal het prijsverschil zijn van wat je zou betalen als je direct de juiste vlucht had geboekt + administratieve kosten die Brussels Airlines en United ook gewoon rekenen.
Wat wil je er mee bereiken ?loezzzje schreef:Dus toen straks nog even een pittige mail naar de klantenservice gestuurd en nou maar kijken of ik daar een reactie op krijg.
Uiteindelijk heb je toch zelf de vlucht geboekt. Prijzen zijn o.a. ook gebasseerd op ongemak tijdens de reis (lange wachttijden, vliegveld wisselen etc. maken een vlucht goedkoper) en de enige verplichting die er is, is om je van A naar B te vervoeren. Dat zullen ze ongetwijfeld doen, maar met een kans dat je reis iets langer duurt dan gepland.
Zoals ik al eerder zei op de vorige pagina verwacht ik niet dat je het niet haalt, maar je hebt te weinig informatie gegeven om er stellig over te zijn (welke weekdag en hoe laat kom je bv aan op JFK).
Zie het als een les om volgende keer beter op te letten bij het boeken van (al dan niet goedkoopste) vluchten en geniet gewoon van je vakantie. Life's to short om je er erg druk over te maken.