Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Navigatie kopen Walmart
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Navigatie kopen Walmart
Hallo,-
Op 2 september vliegen wij naar de USA voor een rondreis in het westen.
We landen hier in Los Angeles en wilden dan een navigatie kopen. We kwamen er al achter dat het goedkoper is om er daar ter plaatse 1 te kopen en die na de reis te bewaren voor een volgede reis of om hier weer door te verkopen. Ons eerste hotel in LA zit vlakbij een Walmart op 19503 South Normandie Avenue, Terrance.
Nou zijn we nooit in de USA geweest en totaal niet bekend met het Walmart concept... Is het bij elke Walmart mogelijk om een navigatie te kopen. Of is dit alleen bij de hele grote zo? En als de dan eenmaal een navigatie hebben gekocht, moeten we deze dan nog updaten of andere handelingen verrichten voor we hem kunnen gebruiken? We nemen onze laptop namelijk niet mee dus "Plug and Play" zou wel makkelijk zijn.
Op 2 september vliegen wij naar de USA voor een rondreis in het westen.
We landen hier in Los Angeles en wilden dan een navigatie kopen. We kwamen er al achter dat het goedkoper is om er daar ter plaatse 1 te kopen en die na de reis te bewaren voor een volgede reis of om hier weer door te verkopen. Ons eerste hotel in LA zit vlakbij een Walmart op 19503 South Normandie Avenue, Terrance.
Nou zijn we nooit in de USA geweest en totaal niet bekend met het Walmart concept... Is het bij elke Walmart mogelijk om een navigatie te kopen. Of is dit alleen bij de hele grote zo? En als de dan eenmaal een navigatie hebben gekocht, moeten we deze dan nog updaten of andere handelingen verrichten voor we hem kunnen gebruiken? We nemen onze laptop namelijk niet mee dus "Plug and Play" zou wel makkelijk zijn.
Re: Navigatie kopen Walmart
Wij kochten onze navigatie bij Best Buy (soort Media Markt) voor $120 (TomTom). Hoefde niets te updaten, gewoon in je auto pluggen en aan de slag. Best simpel 

Groetjes,
Daniel
Daniel
- Pushkin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wij kochten 5 jaar geleden ook onze Tom Tom in de Walmart, kostte ons toen in EUR iets van een 78 euro... ondertussen hebben we het er al dik uitgehaald
gewoon doos opentrekken en inpluggen, gaat prima! 

Ze zullen niet in alle Walmarts alle modellen hebben. Als je een bepaald model/type op de site van Walmart hebt gezien, kun je deze ook online bestellen en aangeven dat je het pakketje in de winkel af komt halen. Dan ben je er zeker van dat jouw keuze ook inderdaad voorhanden is.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
-
- Amerika-ontdekker
Nu hebben we alleen in eerste instantie natuurlijk geen navigatie en komen we volgens planning om 17.30 lokale tijd aan. Ben bang dat we dan weinig puf hebben om direct voor de navigatie te shoppen.
Vanaf het vliegveld naar het hotel gaan we wel redden zonder navigatie, die route ziet er volgens google maps niet lastig uit. En daar ligt dan toevallig om de hoek een Walmart. Vandaar de voorkeur voor de Walmart.
Dat vooraf bestellen is inderdaad een goed idee dan! Had zelf namelijk de voorkeur voor een Garmin Nüvi 44 LM.
Vanaf het vliegveld naar het hotel gaan we wel redden zonder navigatie, die route ziet er volgens google maps niet lastig uit. En daar ligt dan toevallig om de hoek een Walmart. Vandaar de voorkeur voor de Walmart.
Dat vooraf bestellen is inderdaad een goed idee dan! Had zelf namelijk de voorkeur voor een Garmin Nüvi 44 LM.
Laatst gewijzigd door Stefanm op 23 jul 2014, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja dat probleem hadden wij ook. Ik weet niet welk hotel je hebt maar wij hadden toch wat moeite om deze te vinden. Uiteindelijk hebben we voor die ene dag de app NavFree gebruikt. Moet je wel van te voren kaarten downloaden. Maar is gratis en deed redelijk zijn werk. Maar uiteindelijk is een 'echte' navigatie toch wel handig, zeker in een enorme stad als L.A.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-ontdekker
We zitten de eerste nacht in Extended Stay America, 401 East Albertoni Street.
Toevallig had ik het topic over NavFree al even doorgelezen en heb gedownload met de kaart van Californië erbij.
Kan het adres in LA nu nog niet vinden maar dat zal vast zijn omdat ik hier geen verbinding met de GPS daar heb.
Toevallig had ik het topic over NavFree al even doorgelezen en heb gedownload met de kaart van Californië erbij.
Kan het adres in LA nu nog niet vinden maar dat zal vast zijn omdat ik hier geen verbinding met de GPS daar heb.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij gebruiken nooit een navigatie. Voor de hotels in de steden printen wij altijd de routebeschrijving van het site van het hotel uit, en maken we een printscreen van googlemaps. En we kopen hier een kaart (Hallwag), daarop staan ook de doorgaande wegen in de steden. Wij hebebn nooit problemen gehad met het vinden van ons hotel.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Een navigatie willen we wel Marianne. Vooral voor de grote steden. We houden allebei niet van kaartlezen en persoonlijk geeft het rijden met navigatie me meer rust onderweg.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zeg niet dat je het niet moet doen, (maar als je je hotel kunt vinden kun je de rest ook vinden), maar ik gaf het aan om duidelijk te maken hoe je je hotel kunt vinden. Veel mensen boeken niet bij het hotel zelf en weten dan wellicht niet dat er vaak een routebeschrijving op de hotelsite staat.
Verlaat je niet alleen op de navigatie, ik lees echt heel vaak dat dat tot verkeerde beslissingen leidt. Zonder kaart (zeker die van de parken) kun je niet.
Marianne
Verlaat je niet alleen op de navigatie, ik lees echt heel vaak dat dat tot verkeerde beslissingen leidt. Zonder kaart (zeker die van de parken) kun je niet.
Marianne
Je moet waarschijnlijk wel bij een supercenter zijn, niet een neighborhood marketStefanm schreef: niet bekend met het Walmart concept... Is het bij elke Walmart mogelijk om een navigatie te kopen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerika-ontdekker
Nee dat risico wil ik inderdaad ook niet lopen. Ga toch de tip van MrVanilla gebruiken en doorrijden naar een Best Buy store. Op 10 minuten zit er 1 dus hopelijk gaan we die weten te vinden.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan vooraf al eens een kijkje nemen op de website van Best Buy en zien of het toestel dat je verkiest in voorraad is in de winkel waar je naartoe wilt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik heb in December een Garmin Nuvi 50 vooraf besteld bij Best Buy en 'm de ochtend na aankomst opgehaald in het door ons opgegeven filiaal.
Dit zal ook bij de Walmart wel kunnen.
Dit zal ook bij de Walmart wel kunnen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Soms kun je op het vliegveld uit een automaat van BestBuy ook een TomTom kopen.
Dus misschien zou je het daar al kunnen doen?
Is het echt zo veel goedkoper om een TomTom te kopen dan het huren bij de verhuurdersmaatschappij?
Dan ga ik dit de volgende keer dat we in Amerika zijn ook doen.
Dus misschien zou je het daar al kunnen doen?
Is het echt zo veel goedkoper om een TomTom te kopen dan het huren bij de verhuurdersmaatschappij?
Dan ga ik dit de volgende keer dat we in Amerika zijn ook doen.
De huur voor drie weken navigatie bij onze auto vorig jaar zou ons $180 gekost hebben. Nu hebben we er een voor $120 gekocht, en die kunnen we nog best vaak gebruiken 

Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-ontdekker
Ik zag inderdaad al hele keurig Garmins staan voor $100,- met hierbij levenslang de kaarten gratis updaten.
Toch wel de moeite waard in plaats van er dus een huren!
Maar het vooraf bestellen is niet zo'n gek idee. Er is op het model wat ik nu zag namelijk $50,- korting maar of dit alleen middels bestellen via internet is is mij niet helemaal duidelijk.
Toch wel de moeite waard in plaats van er dus een huren!
Maar het vooraf bestellen is niet zo'n gek idee. Er is op het model wat ik nu zag namelijk $50,- korting maar of dit alleen middels bestellen via internet is is mij niet helemaal duidelijk.
wij kochten vier jaar geleden ook een Garmin bij Walmart, kostte ons toen iets van $80
ik had vooraf op de site van Walmart gekozen welke ik wilde en op welke dag ik ging ophalen in welke winkel, was heel eenvoudig
ik had vooraf op de site van Walmart gekozen welke ik wilde en op welke dag ik ging ophalen in welke winkel, was heel eenvoudig
Wij hebben ook overwogen om een navigatiesysteem van te voren te bestellen omdat het goedkoper is dan te huren voor 4 weken. Het was niet nodig omdat we van iemand in Nederland een TomTom met Amerikaanse kaarten konden lenen.
Toen we de auto ophaalden vroeg de verhuurder nog of we navigatie wilden bij huren.
Na een dag kwamen we erachter dat in de auto al een navigatiesysteem zat.
Achteraf hadden we niet hoeven lenen. Maar we realiseerden ons ook dat als je er een vooraf koopt het achteraf dus voor niks was geweest. Net zoals we er een gehuurd zouden hebben, terwijl de auto er een heeft.
Moraal van het verhaal: houd er rekening mee dat je een navigatiesysteem in de auto kunt hebben en je niet van te voren teveel kosten voor zo'n systeem moet/hoeft te maken.
Toen we de auto ophaalden vroeg de verhuurder nog of we navigatie wilden bij huren.
Na een dag kwamen we erachter dat in de auto al een navigatiesysteem zat.
Achteraf hadden we niet hoeven lenen. Maar we realiseerden ons ook dat als je er een vooraf koopt het achteraf dus voor niks was geweest. Net zoals we er een gehuurd zouden hebben, terwijl de auto er een heeft.
Moraal van het verhaal: houd er rekening mee dat je een navigatiesysteem in de auto kunt hebben en je niet van te voren teveel kosten voor zo'n systeem moet/hoeft te maken.
- Gijs11
- Amerikafan
- Partner van: Paula (geen eigen account)
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik weet niet of jullie een smartphone hebben?
Zo ja, installeer gewoon een navigatieapp!
Zelf gaan we dit jaar voor de 3e keer naar Amerika en alle keren gebruikten we Sygic voor de navigatie.
Een niet legale versie kost je vanzelfsprekend niets maar legaal is ook absoluut niet duur. Op dit moment een actie bij Sygic (geheel Noord Amerika voor maar 20 euro).
Je hebt soms mensen die dan zeggen dat een smartphone niet prettig werkt omdat je deze nergens kan bevestigen.
Voor deze mensen. Koop voor 10 euro een universele houder die je als ieder ander navigatiesysteem gewoon met zuignap aan de voorruit bevestigt.
Geen geld dus en supereenvoudig. Kwaliteit doet niet onder voor een TomTom. Daar hebben we er nog een van liggen met Europa erop maar wordt niet meer gebruikt omdat Sygic net zo makkelijk werkt en je gsm
heb je altijd bij je.
Gr. Gijs
Zo ja, installeer gewoon een navigatieapp!
Zelf gaan we dit jaar voor de 3e keer naar Amerika en alle keren gebruikten we Sygic voor de navigatie.
Een niet legale versie kost je vanzelfsprekend niets maar legaal is ook absoluut niet duur. Op dit moment een actie bij Sygic (geheel Noord Amerika voor maar 20 euro).
Je hebt soms mensen die dan zeggen dat een smartphone niet prettig werkt omdat je deze nergens kan bevestigen.
Voor deze mensen. Koop voor 10 euro een universele houder die je als ieder ander navigatiesysteem gewoon met zuignap aan de voorruit bevestigt.
Geen geld dus en supereenvoudig. Kwaliteit doet niet onder voor een TomTom. Daar hebben we er nog een van liggen met Europa erop maar wordt niet meer gebruikt omdat Sygic net zo makkelijk werkt en je gsm
heb je altijd bij je.
Gr. Gijs
2012: CA-AZ-UT-NV
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 5342 Weergaves
-
Laatste bericht door laanvdj
-
- 19 Reacties