Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke themeparks in Orlando met zoon van vijf?
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Welke themeparks in Orlando met zoon van vijf?
Volgend jaar zullen we een rondreis door Florida gaan maken en daarbij afsluiten met zeven dagen Orlando. We zijn ons aan het beraden welke parken we willen gaan bezoeken. We zijn dus nadrukkelijk niet (speciaal) op zoek naar de thrillrides maar vooral naar parken waar we dan met onze zoon (van dan vijf jaar) veel attracties kunnen doen.
Wie kan ons daarin voorzien van tips? Magic Kingdom staat al min of meer vast, evenals Bush Gardens. Wellicht is waterpartijen Aquatica nog een optie? Graag tips en ervaringen!
Wie kan ons daarin voorzien van tips? Magic Kingdom staat al min of meer vast, evenals Bush Gardens. Wellicht is waterpartijen Aquatica nog een optie? Graag tips en ervaringen!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Welke themeparks in Orlando met zoon van vijf?
Ik zou ook zeker animal kingdom en/of seaworld doen...beetje afhankelijk van waar de interesses liggen. Bush Gardens is vooral befaamd om de thrillrides.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik vond destijds Bush Gardens net één van de mooiste parken omwille van het gevarieerde aanbod en de combinatie pretpark/dierenpark.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Onze zoon was ook 5 toen we in 2001 naar Florida gingen. We hebben volop van pretparken genoten. Misschien heb je wat aan ons reisverhaal.
http://jojotravel2001.blogspot.nl/
http://jojotravel2001.blogspot.nl/
Ik denk dat je met 4 dagen DisneyWorld al een heel eind komt. Dat is echt van alles wat.
SeaWorld vond ik zelf een beetje suf en na het zien van de docu 'Blackfish' ga ik er al helemaal niet meer heen...
SeaWorld vond ik zelf een beetje suf en na het zien van de docu 'Blackfish' ga ik er al helemaal niet meer heen...
The Great American Eclipse Trip 2024
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Hallo, wij zijn afgelopen mei met onze zoon van 5 in Florida geweest. Hij vond de beide parken universal helemaal geweldig. Magic kingdom was hetzelfde als in Parijs.
Een waterpark is natuurlijk helemaal geweldig voor de kleine man.
Heel veel plezier, ook met het plannen.
Een waterpark is natuurlijk helemaal geweldig voor de kleine man.
Heel veel plezier, ook met het plannen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4098 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-