Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DisneyWorld, Keys to the kingdom

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Eriq
Amerika-ontdekker

DisneyWorld, Keys to the kingdom

Bericht door Eriq »

Hoe leuk 4 of 5 dagen DisneyWorld ook is, dit keer wil ik er een dag aan besteden en dan vooral omdat de tour Keys to the kingdom mij erg leuk lijkt. Er is zelfs nog een backstage tour van 7 uur door de 4 parken Backstage Magic

Is er hier iemand die een van deze tours al eens gedaan heeft? is het een aanrader of heb je er meer aan om alleen gewoon een dagje het park in te gaan?
The Great American Eclipse Trip 2024
stoffelke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: DisneyWorld, Keys to the kingdom

Bericht door stoffelke »

Wat de keys to the kingdom tour betreft, hier lees ik gemengde reacties over op het net. Meestal blijft de tour ver onder de verwachtingen, zeker voor mensen die al veel weten over het park. Op tripadvisor staan veel beschrijvingen van de tour. Als je maar 1 dag MK doet zou ik meer rides doen ipv de tour.
Eriq
Amerika-ontdekker

Bericht door Eriq »

Ja wisselende reacties had ik ook gelezen. Dus ik had graag nog wat input gehad van iemand hier die ook geweest is.
Mochten we niet de tour doen, dan worden het de Filmstudio's
The Great American Eclipse Trip 2024
Jrabakker
Amerikakenner

Bericht door Jrabakker »

Heb je de Disney app al? Daar kun je tegenwoordig bijna alles mee regelen voor je parkbezoek, inclusief fast passes. NIet meer melden bij een attractie om een pass aan te vragen, gewoon van te voren (kan al dagen ervoor) 3 attracties kiezen waar je een fastpass voor wilt hebben. De app geeft je dan 4 schema's met verschillende tijden voor die attracties. En je kunt boeken voor iedereen in je groep zodat je allemaal dezelfde tijd hebt.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer