Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
Re: MyVegas deel IV
Na even doorsparen hebben we nu een gratis overnachting in Excalibur gewonnen.
Gelijk een overnachting erbij geboekt via Mlife.
Deze keer wel via een 0900 nummer gebeld. Zodat het wat goedkoper uitkomt.
Gelijk een overnachting erbij geboekt via Mlife.
Deze keer wel via een 0900 nummer gebeld. Zodat het wat goedkoper uitkomt.
Nu al twee keer gebeld voor een overnachting die geelgekleurd was op de website maar telefonisch niet meer beschikbaar bleek
Gelukkig wel via dat 0900 nummer, maar ook een keer 20 min in de wacht gestaan en dat is toch zonde van je tijd. Ze waren wel steeds behulpzaam (andere nachten die nog wel beschikbaar waren of kamers voor veeeel meer punten die ik niet heb) en ik kreeg meteen mijn punten terug en excuses. Helaas is de keus niet zo breed met het aantal punten dat ik heb en zal dat ook steeds beperkter worden naarmate de data dichterbij komen, dus ik hoop toch nog wat te kunnen vinden waardoor het niet voor niks is geweest 

Ik vraag me nog steeds af, als je meerdere aansluitende 'gratis' nachten wilt boeken, hoe je dit het beste kan aanpakken. Het kunnen er in ieder geval nooit meer dan 3 zijn per account als ik het goed begrijp. Alle info is welkom.....
Alvast bedankt.
Theo
Alvast bedankt.
Theo
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Volgens mij kun je dit doen, door eerst de comp. nacht te nemen en daarna de bonus nacht. Ik heb begrepen dat je dan twee bonus nachten erbij kunt nemen. Maar dit is misschien ook afhankelijk van het hotel. Volgens mij staat het ook bij je reward in de terms en conditions.
Ik heb in ieder geval 1 gewone nacht en bonus nacht bij Mandalay Bay genomen, maar mijn man speelt ook en die heeft ook een gewone nacht genomen. Wij zitten daardoor dus 3 nachten achter elkaar in Mandalay bay.
Ik heb in ieder geval 1 gewone nacht en bonus nacht bij Mandalay Bay genomen, maar mijn man speelt ook en die heeft ook een gewone nacht genomen. Wij zitten daardoor dus 3 nachten achter elkaar in Mandalay bay.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
je kunt ook 1 gewone nacht en 3 bonus nachten nemen, dan kun je 4 dagen in het hotel blijven, met 2 accounts zou je dus op die manier 8 dagen kunnen blijven. maar dan moet dat wel uitkomen met bonusnachten en weekend, dat kan dus even wat uitzoeken vergen.
Edit: dit kan natuurlijk niet, je kunt maar maximaal 3 rewards krijgen, maximaal 3 nachten dus.
Edit: dit kan natuurlijk niet, je kunt maar maximaal 3 rewards krijgen, maximaal 3 nachten dus.

- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of zes als je met zijn tweeën bent 

De grootste reden dat we zijn begonnen met het spelen van MyVegas zijn de overnachtingen in Aria.
Volgend jaar Mei zitten we in Las Vegas. Dus hopelijk nog een goede kans tot die tijd dat ze terug komen.
Iemand ervaringen hiermee?
Mvg,
Anton
Volgend jaar Mei zitten we in Las Vegas. Dus hopelijk nog een goede kans tot die tijd dat ze terug komen.
Iemand ervaringen hiermee?
Mvg,
Anton
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Wij hebben alle MyVegas rewards binnen voor onze week Las Vegas in oktober (5 nachten Palazzo & 2 nachten Vdara):
2x breakfast buffet Mirage, 2x dinner buffet Mirage, 2x lunch buffet Aria, $100 bar credit Fuel The Duel, $50 drink credit Bar at Times Square, $50 dining credit Monte Carlo, 2x Foundation Room en nog wat monorail tickets en Sugar Factory stuff. Bijzonder veel eten & drinken dus dit keer
Mogelijk dat we nog iets inruilen voor een (CdS) show.
2x breakfast buffet Mirage, 2x dinner buffet Mirage, 2x lunch buffet Aria, $100 bar credit Fuel The Duel, $50 drink credit Bar at Times Square, $50 dining credit Monte Carlo, 2x Foundation Room en nog wat monorail tickets en Sugar Factory stuff. Bijzonder veel eten & drinken dus dit keer

Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met hoeveel spelen jullie? Je hebt zoveel rewards! Of geldt voor sommige rewards de max. 3 niet?
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Met z'n 2en. Klopt, bij Wolfgang Puck, House of Blues, LV Monorail en Sugar Factory geldt de max. 3 rewards MGM regel niet.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
@Edman: wow super veel geredeemd, maar 5+nachten=7 met 2 accounts? hoe heb je dat dan gedaan? Iig veel plezier gewenst
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hij heeft die overnachtingen niet gratis, hij geeft alleen aan waar hij slaapt. Vanaf de buffetten gaat het om de gratis rewards.Ingrid1958 schreef:@Edman: wow super veel geredeemd, maar 5+nachten=7 met 2 accounts? hoe heb je dat dan gedaan? Iig veel plezier gewenst
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Oooh, verkeerd gelezen/begrepen. 

1982 Florida
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het stond er ook wel wat onduidelijkIngrid1958 schreef:Oooh, verkeerd gelezen/begrepen.

Ik heb inmiddels bijna 2 gratis tickets voor Ka bij elkaar gespaard

http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Oke, bedankt voor de antwoorden. Ik ga maar eens puzzelen dan!
Theo
Theo
De beste tip die ik kan geven om snel(ler) LP te sparen is om het spel te spelen in 2 verschillende browsers met 2 verschillende facebookaccounts.
Dan gaat het dubbel zo snel! Elk uur die je investeer is 2 uur! Na 6 maanden spelen heb je er een jaar opzitten.
Ik doe het met Chrome & Safari.
Succes allen.
Mvg,
Anton
Dan gaat het dubbel zo snel! Elk uur die je investeer is 2 uur! Na 6 maanden spelen heb je er een jaar opzitten.
Ik doe het met Chrome & Safari.
Succes allen.
Mvg,
Anton
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
2 accounts betekent ook 2 personen. Dus waarom niet ieder gewoon met z'n eigen account spelen en sparen ?
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik reis alleen, dus spelen met 2 accounts heeft geen enkele zin.
@Us-fanboy
Omdat mijn partner niet zo ijverig speelt als ikzelf, en daarbij, als je elke keer speelt met 2 accounts tikt dat toch aan! Of het moet zo zijn dat iedere keer als jij speel, je partner ook speel.
Maar dat lijkt me sterk.
@Aricon
Nee dan heeft het weinig zin idd.
Mvg,
Anton
Omdat mijn partner niet zo ijverig speelt als ikzelf, en daarbij, als je elke keer speelt met 2 accounts tikt dat toch aan! Of het moet zo zijn dat iedere keer als jij speel, je partner ook speel.
Maar dat lijkt me sterk.
@Aricon
Nee dan heeft het weinig zin idd.
Mvg,
Anton
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij spelen toch allebei iedere avond even. Of in ieder geval iedere avond even de spin draaien en de munten bij de hotels ophalen. Hierdoor hadden we allebei ruim 400.000 punten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19773 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties