Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Terug van een onvergetelijke reis

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
carpe diem
Amerika-ontdekker

Terug van een onvergetelijke reis

Bericht door carpe diem »

Het wordt vaak geschreven maar ook van ons: met dank aan dit forum! Van te voren veel gelezen op het forum en tips hieruit gehaald. Ongelofelijk hoe waardevol deze tips tijdens de reis voor ons zijn geweest. Met name de wandelingen die Marianne als tips heeft gegeven waren voor ons gezin (3 tienermeiden) perfect!
Wie weet kunnen we een ander van dienst zijn dus hieronder een aantal van onze ervaringen:
- New York voor de rondreis zuidwesten; voor de meiden een onbeschrijfelijke ervaring, qua reistijd goed te doen maar... Als je NY echt wilt zien dan is 3 dagen te kort, zijn we voor gewaarschuwd, toch geen spijt. Als je je maar beseft dat het om een eerste indruk gaat!
-San Francisco vonden we alle 5 geweldig en was tekort, 2 nachten. Liever een dag erbij. Alcatraz en golden gate bridge super!
-Yosemite, wat ons betreft kan je hier veel langer blijven! Wij waren 2 nachten. Zoveel meer te zien en te doen, zeker met kinderen.
-In Zion gegeten bij the spotted dog; heerlijk gegeten allebei de avonden! Echt een aanrader!
- LA vond ik het minst, druk verkeer. Alhoewel hollywood en venice beach leuk is om gezien te hebben.

Wat vonden de kinderen ervan? De oudste 2 (18 en 17) vonden NY geweldig, de jongste (11) Las Vegas. Mijn man heeft genoten van antelope canyon (lower), ik van horseshoe bend. Maar eigenlijk kunnen we niet kiezen...alles is mooi en overweldigend!
En dan hebben we nog maar een heel klein stukje gezien!

Groet, Loes
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Terug van een onvergetelijke reis

Bericht door Aricon »

Fijn dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad! New York is een geweldige stad en ik kan me goed voorstellen dat je dochters dat een hoogtepunt vonden. Het zuidwesten is overweldigend. De natuur is zo mooi en iedere dag zie je weer iets compleet anders dan de vorige.
Wie weet kunnen jullie er ooit nog eens verder rondkijken en de dingen doen die je nu niet hebt gezien. :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

En als aanvulling op Aricon, het is altijd leuk om terugkoppeling te krijgen over hoe leuk mensen het gevonden hebben. :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Heel leuk om te horen inderdaad! En heel herkenbaar ook, die verschillende meningen! En te weinig tijd hebben is ook heel herkenbaar. :wink:

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer