Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: MyVegas deel IV

Bericht door Marenko »

Ik dacht dat het bij alle hotels wel hetzelfde zou zijn, maar bij sommige staat het er niet bij. Bij MGM ook niet. Wij hebben Mandalay Bay buffet gekozen en daar staat het er wel bij.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Voor mensen die dit jaar nog naar Vegas gaan en hopen op het aanschaffen van een kamer-reward in Aria.
Dit kwam naar voren bij de Q&A op facebook :
Mitzi Mirage van PlayStudios schreef: Q. Are the comped rooms @ Aria a thing of the past or will they return sometime in the future?
* Ive gotten this question 100 times this week

A. There will not be any room updates added this year, if they are it would be for a special promo or event. I am not sure if they will be back next year we won’t know until later on. We always encourage players to get what they want when it’s available and not hold out for something that may not be back anytime soon.
Maw; dit jaar geen Aria kamers meer. Niets zeker over volgend jaar.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

ina schreef:Ik heb enorm genoten van onze rewards, maar ook mij staat het tegen om via Facebook voor wat voor spel dan ook geld over te maken.
Om te steunen zou ik het zeker niet doen er gaan daar op de strip miljoenen, waarschijnlijk wel miljarden om. Als het spel niet rendabel was was het allang gestopt. It's all about the money! :wink: Het is toch om mensen te trekken en wij geven daar weer geld uit waar zij weer dik aan verdienen. Ik heb op Travel channel eens een programma gezien over Vegas wat ze allemaal uit de kast halen om mensen daar naar toe te trekken, wel grappig om te zien. Ze komen dan met ideeen, als het niets oplevert kan de bedenker direct vertrekken als het rendabel is wordt het gecontinueerd en verdient de bedenker zijn geld. Waarschijnlijk heeft Myvegas dus goed gescoord! :thumbup:
Harry schreef:Natuurlijk brengt het spel z'n geld op, op het moment dat dat niet meer zo is is het meteen afgelopen.
Wij zaten afgelopen juni 3 reward nachten in Aria, ik had anders dit jaar voor het Cosmopolitan gekozen als myvegas er niet was geweest. De eerste avond denk je, waar zullen we eens gaan eten, kom we gaan naar Julian Serrano (fantastisch Spaan restaurant in Aria), heerlijk gegeten voor 150 dollar, de volgende ochtend ontbeten bij Jean Philip, weer 40 dollar armer, en nog de nodige dollars die in de slotmachines zijn "verdwenen" :mrgreen: , ik heb geen medelijden met MGM-Mirage hoor, en ik zou ook zeker geen geld betalen voor het spel, of welk ander Facebook spel dan ook.

Uit dezelfde Q&A op Facebook met PlayStudios:
Monty Kerr van PlayStudios schreef: It's amazing how much data they track on reward redeemers; I'm always amazed when I review the reports. After many thousands of redemptions, there is an overwhelming correlation between staying on property and the customer's total spend.

Even though I'm sure none of you do this, we have a huge number of myVEGAS players that come in to redeem their reward and leave the property without spending any money.

So while YOU would've spent more without a stay, sadly, you are among a small minority. As always, we work hard to keep the restrictions to a minimum and continue to advocate for our players, but the best way to get those restrictions reduced (and get more and better rewards) is to show your appreciation by giving our partners a respectable piece of your vacation budget - while using your M life card so everything gets credited to myVEGAS.
Dit maakt niet dat ik medelijden heb met MGM of zo, het is slechts om aan te geven dat wat mensen maar aannemen niet altijd klopt.
Daarom is er ook al aangegeven tijdens deze Q&A dat rewards van een resort, steeds meer alleen te gebruiken zullen zijn als je een kamer boekt in dat resort. Dat kan nu nog met de gratis aangeschafte kamers, maar ik denk dat de gratis kamers steeds meer zullen verdwijnen uit de rewards.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

De 2001 xp links zijn inderdaad maar 1 keer te klikken door iemand.

Als je ze wil delen met en bepaald persoon/2e account kun je een groep aan maken en die persoon daar lid van maken.
Zodra je een 2001 link deelt kun je kiezen met wie je deze deelt door op het pijltje te klikken in de popup box die komt zodra je gaat delen. Daar kies je voor je aangemaakte groep. nu zal hij hem alleen delen met de leden van die groep.

Als je veel vrienden hebt en je deelt zo'n link dan moet je inderdaad erg snel zijn. Aan de andere kant is het ook zo dat als je veel vrienden hebt er ook veel 2001 links voorbij komen. Je kan er op zitten wachten en dan zsm erop klikken. Ik krijg zo een aantal 2001 linkjes te pakken op een dag.

Daarbij valt het mij op dat het maximale aantal chips dat je per dag kunt verzamelen verhoogt is. Heel vroeger was het 50.000 daarna is het verlaagt naar 20.000. Ik weet niet wat het nu is. Het lijkt veel meer. Normaal raak ik dagelijks aan mijn max, gelukkig kan ik nu wat verder door. Zeker met die 2001 links zit je zo aan je max.
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Zowaar gisteren zomaar de 2001 chips kunnen claimen, maar idd Pipo Chris, je moet erg snel zijn. Bedankt voor de uitleg :-)
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Paar vraagjes,
ik zit over 2 weken in Las Vegas en in november weer. Kan ik nu al kamers boeken voor november en deze over 2 weken aan de M-life balie laten boeken/bevestigen of moet ik altijd bellen?
Las ergens dat je bij boeken comp. room bonus days , 4 rewards mag gebruiken ipv 3 ?? En wat als ik nu 2x een comp. room bonus neem, wordt het totaal dan 5?
Je betaalt bij de hotels alleen de resort fee of ook nog belasting over de kamer?

Alvast dank voor de hulp!
Afbeelding
[/url]
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Gisteren mijn eerste reward geredeemed 8)

De CDS show Ka voor 208K.

Het gesprek met de MyVegas balie heeft me welgeteld 11'gekost en slechts een euro of twee via Skype.

Plaatsen zijn ook top.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Is er iemand van het forum die al eens een hotelovernachting of andere reward heeft gebruikt in een ander plaats dan Vegas? Ik zie dat er voor bv Biloxi ook rewards beschikbaar zijn. Wij zoeken iets voor Atlantic City maar die plaats zie ik er niet bij staan. Ben even benieuwd naar ervaringen. Ging het redeemen net zo makkelijk als in Vegas?
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
dhg2000
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ik zelf nog niet, maar ben ook wel benieuwd naar de ervaringen, omdat ik er in de toekomst ook gebruik van wil maken :)
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door hke »

hallo allemaal

ik wil alleen maar zeggen dat ik net terug ben van onze rondreis.
we hebben in totaal 4 nachten geslapen in geredeemde hotels in LV.
2 keer in het Monte Carlo en 2 nachten in het Aria.
Het Aria was echt super.
alle nachten met 2 queen beds en telkens zo hoog mogelijk.
in het aria kregen we ook als extra ook nog stripview (gratis). Te Gek!!!

Monte Carlo was ook te gek voor alleen de resort fee.
Dat het allemaal zo gemakkelijk zou gaan had ik niet verwacht.

succes voor die nog gaan.
Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

Het Aria was echt super.
alle nachten met 2 queen beds en telkens zo hoog mogelijk.
in het aria kregen we ook als extra ook nog stripview (gratis). Te Gek!!!
Geweldig hotel inderdaad. Vorig jaar in een Cornersuites gezeten op de 53e etage, over 3 weken via MyVegas gratis in een gewone kamer. Ik wil wel vragen voor zo hoog mogelijk en stripview (Heb je daar nog naar moeten vragen, of boden ze dat meteen aan?)

Overigens, met veel plezier dagelijks jullie blog gelezen. Heerlijk wegdromen op jullie verhalen als voorbereiding op eigen reis.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Double LP !!!!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Booyaaa!!
whoeii.jpg
Het waren er eigenlijk 1.082.000 trouwens
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Jeetje, ik ben al weken alleen maar chips aan het wegspelen. Krijg er niets bij :(
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Gewoon volhouwe ! :thumbup:
Stefan-dg
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Stefan-dg »

Het kan echt alle kanten op gaan met dat spel.

Ene moment ben je al je chips kwijt en 5 minuten later heb je er weer 100,000. Gewoon door blijven spelen ;)
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door hke »

Ivo Ruigt schreef:
Geweldig hotel inderdaad. Vorig jaar in een Cornersuites gezeten op de 53e etage, over 3 weken via MyVegas gratis in een gewone kamer. Ik wil wel vragen voor zo hoog mogelijk en stripview (Heb je daar nog naar moeten vragen, of boden ze dat meteen aan?)

Overigens, met veel plezier dagelijks jullie blog gelezen. Heerlijk wegdromen op jullie verhalen als voorbereiding op eigen reis.
Wij hebben bij het inchecken gevraagd of we hoog konden zitten en of de stripkant mogelijk was.
ik vertelde erbij dat de kids dit erg cool zouden vinden.
ze boden het vervolgens direct aan.

leuk dat je ons blog gelezen hebt.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik speel met 2 accounts, bij de een ben ik binnen een uur 3.000.000 xp kwijt bij de ander ga ik van 3 naar 6 millioen, wel lekker sparen met dubbele lp. Nu maar hopen dat we ze volgend jaar kunnen gebruiken! :D
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Twee weken geleden was ik helemaal gelukkig omdat ik ook eens een keer 1 mlj punten had :clap: ik denk dat ik een half uur later weer op 0 stond :lol: en nu kom ik maar niet boven die 100 duizend punten uit. :geek:
Laatst gewijzigd door Marenko op 07 aug 2014, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer