Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

LET OP, Priceline valuta veranderd naar euro

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
sammyjw
Amerika-ontdekker

LET OP, Priceline valuta veranderd naar euro

Bericht door sammyjw »

Vanmorgen via een link in email van priceline (please try again) met het eerdere afgewezen bod naar de website, ingelogd, data en area gecheckt, bod ingevuld en verzonden.
Deal is in the bag, he mooi, want bod was lager als enkele dagen geleden, lees ik nog eens goed zie ik dat valuta ineens op euro staat :shock: :oops: .

Vandaar dat bod zo snel geaccepteerd was.
Wist niet dat tegenwoordig de valuta op priceline website te veranderen was,
meestal kijk ik op Ipad en heb het daarop nog niet gehad dat valuta veranderd in euro, nu op pc dus wel.

Gelukkig was het maar voor 1 nacht, en prijs valt nog alleszins mee.

Heb een mail naar priceline gestuurd hierover met verzoek of dit ongedaan gemaakt kan worden.
hou jullie op de hoogte.

Jullie zijn gewaarschuwd en ik zal in het vervolg nog beter lezen voordat ik conform. :D
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: LET OP, Priceline valuta veranderd naar euro

Bericht door kastelke »

Vooraleer je bod uit te brengen, kijk eens rechts boven op de website, daar kan je zelf aanduiden in welke valuta je je bod wilt doen. Ik denk dat het zich automatisch zet op de valuta van het land waar je je op dat moment bevindt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Dat hebben meer sites.
Kayak, Hotwire, Trivago etc.
Soms blijven ze staan op dollar en soms niet, goed op letten bij onderling vergelijken tussen de site,s.
Crisis ? What Crisis ?
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Dit had ik ook inderdaad, ik dacht dat ik met dollars aan het bieden was, maar m;n bod werd afgewezen en in mijn mail kreeg ik de melding van een euroteken in plaats van een dollarteken. Hier moet ik voortaan goed opletten, maar zal toch iets hoger moeten bieden.

En hoe kan ik het weer veranderen naar dollars?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer