Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis stephanie0905: vakantie 2014 september
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Reis stephanie0905: vakantie 2014 september
Hallo allemaal,
Graag wil ik jullie hulp bij het plannen van mijn reis.
Wij willen in september 3 weken op vakantie gaan naar de westkust.
Wij zijn hier nog nooit geweest en zijn florida gewend als vakantieplaats. Wij willen de leukste en mooiste plekjes zien maar beseffen natuurlijk dat dit ook in 1 vakantie niet haalbaar is. Wij willlen ook niet helemaal oververmoeid terugkomen van de vakantie en kiezen daarom gericht de plekken uit. Graag willen wij de laatste 8 dagen in vegas verblijven.
Wij willen starten in las vegas, ik zal ons reisschema hieronder plaatsen in de hoop dat jullie mij adviezen kunnen geven. Alvast super bedankt.
Dag 1 las vegas, auto huren en overnachten
dag 2 naar zion toe, wij willen hier met de shuttle bus mee, overnachten springdale
dag 3 richting san francisco rijden en hier ook overnachten
dag 4, 5 en 6 san francisco waar wij de pier 39 willen bezoeken, china town, fietsen over de golden cate bridge en in het park. Wat kunnen wij hier nog meer ondernemen. Ik heb van een vriend een minder enthousiast verhaal gehoor over alcatraz, dus dit trekt mij niet meer zo.
dag 7 vertrek richting LA via de Highway 1. Stoppen bij Montegrey. De 17 mile drive nemen naar peable beach en overnachten in santa barabara
dag 8 santa barabara stranddag en halverwege de dag richting Los Angeles waar wij gaan overnachten en santa monica pier willen zien.
dag 9 los angeles voor beverly hills, hollywood? + overnachting los angeles
dag 10 richting grand canyon, nu is dit een eind rijden. Wij willen ergens stoppen maar geen flauw idee waar. Hebben jullie en idee? zodat we de dag daarna bij de grand canyon aankomen
dag 11 van plaats.....naar de grand canyon en hier de eerste overnachting.
dag 12 grand canyon heel de dag, Hebben jullie tips welke activiteiten we hier kunnen ondernemen en waar we hier kunnen overnachten?
dag 13 vertrek van grand canyon naar las vegas.
dag 14 tot eind vakantie las vegas.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Groetjes stephanie
Graag wil ik jullie hulp bij het plannen van mijn reis.
Wij willen in september 3 weken op vakantie gaan naar de westkust.
Wij zijn hier nog nooit geweest en zijn florida gewend als vakantieplaats. Wij willen de leukste en mooiste plekjes zien maar beseffen natuurlijk dat dit ook in 1 vakantie niet haalbaar is. Wij willlen ook niet helemaal oververmoeid terugkomen van de vakantie en kiezen daarom gericht de plekken uit. Graag willen wij de laatste 8 dagen in vegas verblijven.
Wij willen starten in las vegas, ik zal ons reisschema hieronder plaatsen in de hoop dat jullie mij adviezen kunnen geven. Alvast super bedankt.
Dag 1 las vegas, auto huren en overnachten
dag 2 naar zion toe, wij willen hier met de shuttle bus mee, overnachten springdale
dag 3 richting san francisco rijden en hier ook overnachten
dag 4, 5 en 6 san francisco waar wij de pier 39 willen bezoeken, china town, fietsen over de golden cate bridge en in het park. Wat kunnen wij hier nog meer ondernemen. Ik heb van een vriend een minder enthousiast verhaal gehoor over alcatraz, dus dit trekt mij niet meer zo.
dag 7 vertrek richting LA via de Highway 1. Stoppen bij Montegrey. De 17 mile drive nemen naar peable beach en overnachten in santa barabara
dag 8 santa barabara stranddag en halverwege de dag richting Los Angeles waar wij gaan overnachten en santa monica pier willen zien.
dag 9 los angeles voor beverly hills, hollywood? + overnachting los angeles
dag 10 richting grand canyon, nu is dit een eind rijden. Wij willen ergens stoppen maar geen flauw idee waar. Hebben jullie en idee? zodat we de dag daarna bij de grand canyon aankomen
dag 11 van plaats.....naar de grand canyon en hier de eerste overnachting.
dag 12 grand canyon heel de dag, Hebben jullie tips welke activiteiten we hier kunnen ondernemen en waar we hier kunnen overnachten?
dag 13 vertrek van grand canyon naar las vegas.
dag 14 tot eind vakantie las vegas.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Groetjes stephanie
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: vakantie 2014 septemebr
Hallo Stephanie, welkom op het forum!
Je hebt het over een lange dag van LA naar de Grand Canyon, maar heb je al eens naar de afstand van Zion naar SF gekeken? en van SF naar Santa Barbara via de kustweg?
Lees je eens in, bijvoorbeeld via reisverslagen en andere topics hier, en zet je route uit in googlemaps.
Ik zou het persoonlijk jammer vinden om een volle week in Las Vegas te zitten en verder nergens tijd voor te hebben.
Misschien heb je iets aan mijn 2011-verslag voor onder andere Zion en de Grand Canyon. Ik was er toen ook in september. De route die ik toen deed is goed te doen in combinatie met een week Las Vegas, maar voor SF heb je dan geen tijd.
Zijn de tickets al geboekt?
Succes met de planning!
Marianne
Je hebt het over een lange dag van LA naar de Grand Canyon, maar heb je al eens naar de afstand van Zion naar SF gekeken? en van SF naar Santa Barbara via de kustweg?
Lees je eens in, bijvoorbeeld via reisverslagen en andere topics hier, en zet je route uit in googlemaps.
Ik zou het persoonlijk jammer vinden om een volle week in Las Vegas te zitten en verder nergens tijd voor te hebben.
Misschien heb je iets aan mijn 2011-verslag voor onder andere Zion en de Grand Canyon. Ik was er toen ook in september. De route die ik toen deed is goed te doen in combinatie met een week Las Vegas, maar voor SF heb je dan geen tijd.
Zijn de tickets al geboekt?
Succes met de planning!
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis stephanie0905: vakantie 2014 september
Hallo en welkom op het forum.
Ik vind het nogal een vreemde route. En ik rij ook grote afstanden, maar bv Zion - San Francisco in één dag is eigenlijk ondoenbaar.
Waarom begin je niet in San Francisco? Nu ben je er op dag 3, maar in dit geval is je tijd voor Zion al erg kort en de dag daarna is gewoon een monsterrit. Je mist ook Yosemite op deze manier, eigenlijk zonde om dit park over te slaan. Als je in SF begint zou je nog wat dagen over kunnen houden om wel genoeg tijd voor Zion te nemen en evt Page of Bryce ook nog mee te pakken.
Dan neem je 3 volle dagen voor San Francisco. In principe weinig mis mee, maar 2 dagen kan hier al wel genoeg zijn. Ook omdat Alcatraz normaal gesproken minimaal 3 a 4 uur (met de boottochten ed.) inneemt en je die niet wilt doen. Ik weet niet wat het minder enthousiaste verhaal is over Alcatraz, maar ik vond het persoonlijk indrukwekkend.
Dag 7 ga je via highway 1 flink moeten rijden om met de 17-mile drive en al het ander moois in Santa Barbara te komen. Ik zou eerder stoppen, rond San Simeon of Pismo Beach. Dan zit je dag er waarschijnlijk al grotendeels op.
Van LA naar de Grand Canyon zou ik stoppen in Kingman. Rij via Needels, Oatman ipv de snelweg en je hebt nog een leuk stukje route66.
Ik zou ook makkelijk 8 dagen in Las Vegas kunnen blijven, maar ik zou er in dit geval toch voor kiezen om er minimaal 2 dagen af te halen. Er is zoveel moois ten noorden van Las Vegas wat je als je van de Grand Canyon af komt nog mooi mee zou kunnen pakken.
Om over het oververmoeid te spreken. Ik zou in jullie geval dus meer plaatsen aandoen om minder vermoeid terug in Las Vegas te komen. Ritten als Zion - San Francisco en San Francisco - Santa Barbara zijn juist te lang en vermoeiend.
Ik vind het nogal een vreemde route. En ik rij ook grote afstanden, maar bv Zion - San Francisco in één dag is eigenlijk ondoenbaar.
Waarom begin je niet in San Francisco? Nu ben je er op dag 3, maar in dit geval is je tijd voor Zion al erg kort en de dag daarna is gewoon een monsterrit. Je mist ook Yosemite op deze manier, eigenlijk zonde om dit park over te slaan. Als je in SF begint zou je nog wat dagen over kunnen houden om wel genoeg tijd voor Zion te nemen en evt Page of Bryce ook nog mee te pakken.
Dan neem je 3 volle dagen voor San Francisco. In principe weinig mis mee, maar 2 dagen kan hier al wel genoeg zijn. Ook omdat Alcatraz normaal gesproken minimaal 3 a 4 uur (met de boottochten ed.) inneemt en je die niet wilt doen. Ik weet niet wat het minder enthousiaste verhaal is over Alcatraz, maar ik vond het persoonlijk indrukwekkend.
Dag 7 ga je via highway 1 flink moeten rijden om met de 17-mile drive en al het ander moois in Santa Barbara te komen. Ik zou eerder stoppen, rond San Simeon of Pismo Beach. Dan zit je dag er waarschijnlijk al grotendeels op.
Van LA naar de Grand Canyon zou ik stoppen in Kingman. Rij via Needels, Oatman ipv de snelweg en je hebt nog een leuk stukje route66.
Ik zou ook makkelijk 8 dagen in Las Vegas kunnen blijven, maar ik zou er in dit geval toch voor kiezen om er minimaal 2 dagen af te halen. Er is zoveel moois ten noorden van Las Vegas wat je als je van de Grand Canyon af komt nog mooi mee zou kunnen pakken.
Om over het oververmoeid te spreken. Ik zou in jullie geval dus meer plaatsen aandoen om minder vermoeid terug in Las Vegas te komen. Ritten als Zion - San Francisco en San Francisco - Santa Barbara zijn juist te lang en vermoeiend.
- bedeve
- Amerika-expert
PSVwally schreef:
En ik rij ook grote afstanden, maar bv Zion - San Francisco in één dag is eigenlijk ondoenbaar.
Grote afstand is puur perceptie.
Eindhoven - Valkenswaard vv gewend ??
Dan is de vakantierit Eindhoven - Barcelona ook een heel eind.
En als bij jullie in Brabant de bouwvakkers vakantie los gaat zullen duizenden die afstand in een rit rijden.
Alles is perceptie.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, maar met alles wat er tussen Zion en San Francisco inligt is dit gewoon zonde. Dan ga je naar Vegas, heb je de dag erna iets meer dan een halve dag voor Zion en ga je daarna 1200km rijden naar SF. Doe dan bv eerst Zion, Grand Canyon in 2 dagen naar LA, kustroute naar SF, via Yosemite, Tioga Pass en Death Valley terug naar Vegas.
En ja Bedeve, ik ben ook wel eens van hier naar Barcelona gereden in één dag. Maar ik had toen geen rondreis op de planning staan zoals de meesten het in Amerika doen.
En ja Bedeve, ik ben ook wel eens van hier naar Barcelona gereden in één dag. Maar ik had toen geen rondreis op de planning staan zoals de meesten het in Amerika doen.
-
- Amerika-newbie
Bedankt voor jullie reactie
het is niet mis om een passende reis in elkaar te flanzen.
Wij willen toch echt wel een week in vegas zitten.
Ik vind inderdaad de reis van zion naar san francisco veelste lang, ik had niet verwacht dat deze zo lang was, verkeerd gekeken! Meer dan 12 uur is to much!
Hier in moet dus een stop komen bij een leuke plaats.
Wij hoeven niet alles in 1x te zien, wellicht volgt er het jaar daarop nog een vakantie waarin we de andere plekken kunnen bewonderen.
Nu willen we selectief op vakantie gaan.
Waar raden jullie aan om de stop te houden van zion naar san francisco? Ik verblijf hierdoor een dag korter in san francisco.
Ook geven jullie aan dat de weg van san francisco langs de kust naar LA een aardig stuk is.
Ik had hem gesplist over 2 dagen, en een stop te houden in santa barbara. Dit is inderdaad 8 uur rijden en is ook te veel.
Ik denk dat wij het beste die dagen kunnen kijken waar we verblijven en kunnen dan zelf bepalen hoeveel we op een dag rijden.
Ik wacht jullie meningen af.
groetjes
het is niet mis om een passende reis in elkaar te flanzen.
Wij willen toch echt wel een week in vegas zitten.
Ik vind inderdaad de reis van zion naar san francisco veelste lang, ik had niet verwacht dat deze zo lang was, verkeerd gekeken! Meer dan 12 uur is to much!
Hier in moet dus een stop komen bij een leuke plaats.
Wij hoeven niet alles in 1x te zien, wellicht volgt er het jaar daarop nog een vakantie waarin we de andere plekken kunnen bewonderen.
Waar raden jullie aan om de stop te houden van zion naar san francisco? Ik verblijf hierdoor een dag korter in san francisco.
Ook geven jullie aan dat de weg van san francisco langs de kust naar LA een aardig stuk is.
Ik had hem gesplist over 2 dagen, en een stop te houden in santa barbara. Dit is inderdaad 8 uur rijden en is ook te veel.
Ik denk dat wij het beste die dagen kunnen kijken waar we verblijven en kunnen dan zelf bepalen hoeveel we op een dag rijden.
Ik wacht jullie meningen af.
groetjes
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ow er zijn ook zeker mensen die SF - Santa Barbara wel op één dag rijden hoor. Als je de 17-mile drive in Monterey wilt doen, Pebble Beach ligt daarlangs, en een stop bij Big Sur, wat stops langs de route, bij Hearst Castle/Seal beach, dan heb je grote kans dat je al in het donker gaat komen. Ik zou het niet helemaal op de bonnefooi doen, maar wrs zal je ergens tussen San Simeon en Pismo Beach uitkomen.
In het geval van selectief op vakantie gaan hangt de stopplaats tussen Zion en San Francisco dan af van hoe je van plan was om te rijden. Ik zou dan denk ik stoppen in Mammoth Lakes of Lee Vining en de dag erna via Yosemite naar SF rijden.
De snelste route is via de snelwegen terug naar Las Vegas en via Bakersfield naar SF.
Dan heb je nog de route via Tonopah (auto volgooien, want lang stuk zonder benzinestations) naar Mono Lake en dan al dan niet via Yosemite NP naar San Francisco, maar dan is het eigenlijk zonde om niet een minimaal een dagje Yosemite toe te voegen. Je kan ook via noord Las Vegas en dan boven Death Valley langs daarheen rijden. Je bent dan een uur langer onderweg dan de route via Bakersfield.
En je zou via Reno kunnen rijden, maar dan ben je weer nog een uur langer bezig dan de route hierboven.
Ik heb mijn 1e zuidwestreis ook Zion en Bryce niet bezocht omdat er gewoonweg geen tijd voor was, maar je mist nu in wat voor de meeste toeristen een 'standaard' zuidwest rondje zou zijn, Bryce, Page, (Monument Valley), Joshua Tree, Yosemite (sequoia en kings canyon) en death valley. Dat ga je de volgende reis ook niet allemaal mee kunnen pakken
een goede reden om vaker die kant op te gaan, want om de pakweg 300km word je verrast door weer een compleet nieuwe omgeving.
Nogmaals, waarom draai je de route niet een beetje? Dus eerst naar Zion, dan de grand canyon, dan naar LA, kustweg, SF en dan in 2 dagen naar Las Vegas.
1 naar Las Vegas
2 Las Vegas - Zion
3 Zion - Grand Canyon
4 Grand Canyon
5 Grand Canyon - twentynine palms via route66
6 29Palms - LA
7 LA
8 LA - San Simeon
9 San Simeon - Monterey - San Francisco
10 SF
11 SF
12 SF
13 SF - Mammoth Lakes
14 Mammoth Lakes - Las Vegas, al dan niet via death valley
15 tot einde vakantie Las Vegas
Evt zou je na die volle dag GC al naar Williams kunnen rijden en de rit Williams - LA in één dag doen. En als je San Francisco - Las Vegas via Bakersfield zou rijden ipv bv de Tioga pass zou ik er misschien zelf ook wel één lange rit van maken.
Keuzes, keuzes, succes met ze te maken
In het geval van selectief op vakantie gaan hangt de stopplaats tussen Zion en San Francisco dan af van hoe je van plan was om te rijden. Ik zou dan denk ik stoppen in Mammoth Lakes of Lee Vining en de dag erna via Yosemite naar SF rijden.
De snelste route is via de snelwegen terug naar Las Vegas en via Bakersfield naar SF.
Dan heb je nog de route via Tonopah (auto volgooien, want lang stuk zonder benzinestations) naar Mono Lake en dan al dan niet via Yosemite NP naar San Francisco, maar dan is het eigenlijk zonde om niet een minimaal een dagje Yosemite toe te voegen. Je kan ook via noord Las Vegas en dan boven Death Valley langs daarheen rijden. Je bent dan een uur langer onderweg dan de route via Bakersfield.
En je zou via Reno kunnen rijden, maar dan ben je weer nog een uur langer bezig dan de route hierboven.
Ik heb mijn 1e zuidwestreis ook Zion en Bryce niet bezocht omdat er gewoonweg geen tijd voor was, maar je mist nu in wat voor de meeste toeristen een 'standaard' zuidwest rondje zou zijn, Bryce, Page, (Monument Valley), Joshua Tree, Yosemite (sequoia en kings canyon) en death valley. Dat ga je de volgende reis ook niet allemaal mee kunnen pakken

Nogmaals, waarom draai je de route niet een beetje? Dus eerst naar Zion, dan de grand canyon, dan naar LA, kustweg, SF en dan in 2 dagen naar Las Vegas.
1 naar Las Vegas
2 Las Vegas - Zion
3 Zion - Grand Canyon
4 Grand Canyon
5 Grand Canyon - twentynine palms via route66
6 29Palms - LA
7 LA
8 LA - San Simeon
9 San Simeon - Monterey - San Francisco
10 SF
11 SF
12 SF
13 SF - Mammoth Lakes
14 Mammoth Lakes - Las Vegas, al dan niet via death valley
15 tot einde vakantie Las Vegas
Evt zou je na die volle dag GC al naar Williams kunnen rijden en de rit Williams - LA in één dag doen. En als je San Francisco - Las Vegas via Bakersfield zou rijden ipv bv de Tioga pass zou ik er misschien zelf ook wel één lange rit van maken.
Keuzes, keuzes, succes met ze te maken
Als je op tijd aankomt in Las Vegas is het misschien een optie om direct naar Zion te rijden, en dan de volgende ochtend vroeg door het park. Het is een rit van nog geen 3 uur en zo heb je wel een dag die je ergens anders in kan plannen.
Dag 1. Vegas-Zion
Dag 2. Zion (8-14) - Grand Canyon village ,als je rond 14 vertrekt uit zion ben je om 18 in Grand Canyon Village(ik dacht dat het een uur eerder is in Arizona ivm Daylight Savings), kan je de zonsondergang nog zien, eten &slapen.
Dag 3. Grand Canyon
En dan verder de route van PSWally, zo hou je nog een dag over die je kan inplannen waar je wil bijv een extra dag LA, kustroute, of een extra dag tussen San Fran en Vegas.
Hoe dan ook is het aan te raden om de volgorde om te gooien, want nu rij je van vegas eerst naar het oosten voor zion, dan weer terug voor SF. Hetzelfde van La eerst naar GC en dan deels de andere kant op voor Vegas. Dit zijn onnodige meters die je veel beter kunt indelen
Dag 1. Vegas-Zion
Dag 2. Zion (8-14) - Grand Canyon village ,als je rond 14 vertrekt uit zion ben je om 18 in Grand Canyon Village(ik dacht dat het een uur eerder is in Arizona ivm Daylight Savings), kan je de zonsondergang nog zien, eten &slapen.
Dag 3. Grand Canyon
En dan verder de route van PSWally, zo hou je nog een dag over die je kan inplannen waar je wil bijv een extra dag LA, kustroute, of een extra dag tussen San Fran en Vegas.
Hoe dan ook is het aan te raden om de volgorde om te gooien, want nu rij je van vegas eerst naar het oosten voor zion, dan weer terug voor SF. Hetzelfde van La eerst naar GC en dan deels de andere kant op voor Vegas. Dit zijn onnodige meters die je veel beter kunt indelen
09: NYC
13: Cross Country
15: Zuidwesten + NY
15: Music-cities
17: Westen
19: NY, New Orleans en Florida
22: Zuidwesten
24: Boston
Mijn blog en reisverslagen <2019http://kathregina.wordpress.com
=>2019https://www.polarsteps.com/KathleenRegina
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je geeft aan dat je niet alles hoeft te zien, maar je wilt wel naar SF? Dat ligt niet handig als je in LV begint en eindigt, dus als je iets wilt laten vallen zou ik dat deel laten vallen. Of je moet Zion laten vallen, maar dan is het nog redelijk krap in 2 weken.stephanie0905 schreef: Wij hoeven niet alles in 1x te zien, wellicht volgt er het jaar daarop nog een vakantie waarin we de andere plekken kunnen bewonderen.
Zion - SF met 1 stop is nog steeds veel te gehaast. Je komt door Death Valley en door Yosemite; wil je daar dan niets van zien? Heb je al wat gelezen over de parken? Waarom wil je bijvoorbeeld een volle dag naar de Grand Canyon en maar een halve dag Zion en niet naar Yosemite?
Wat zijn echte musts - behalve die week in Las Vegas? En ligt de vlucht al vast?
In jouw route is het handiger om zion en de grand Canyon achter elkaar te doen, met eventueel een tussenstop in Page.
Dat zou er zo uit kunnen zien:
1 naar - Las Vegas
2 Las Vegas - Zion
3 Zion - Page
4 Page - Grand Canyon
5 Grand Canyon
6 Grand Canyon - Kingman
7 Kingman - Los Angeles
8 Los Angeles
9 Los Angeles - Pismo Beach
10 Pismo Beach - San Francisco
11 San Francisco
12 San Francisco
13 San Francisco - Yosemite
14 Yosemite
15 Yosemite - Lone Pine
16 Lone Pine - Las Vegas
17 Las Vegas
18 Las Vegas
19 Las Vegas
20 Las Vegas
21 Las Vegas
Ik heb een dag minder SF gedaan, je hebt met 2 dagen echter voldoende tijd voor alles wat je opgesomd hebt. Je zou een dag minder GC kunnen doen en die dag gebruiken voor LA of de kustweg.
Als de vlucht nog niet vastligt kun je overwegen om in SF of La te beginnen en in LV te eindigen.
Dan zou je zoiets kunnen doen:
1 naar - San Francisco
2 San Francisco
3 San Francisco
4 San Francisco - Pismo Beach
5 Pismo Beach - Los Angeles
6 Los Angeles
7 Los Angeles
8 Los Angeles - Kingman
9 Kingman - Grand Canyon
10 Grand Canyon
11 Grand Canyon - Page
12 Page - Zion
13 Zion
14 Zion - Las Vegas
15 Las Vegas
16 Las Vegas
17 Las Vegas
18 Las Vegas
19 Las Vegas
20 Las Vegas
21 Las Vegas
Marianne
- wbtje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 24
Hoi Allen bedankt voor jullie reacties we hebben de planning zo goed als af. (ik ben de partner van Stephanie0905)
Nu zitten we alleen nog met het hotel op de strip. Welk hotel zouden jullie aanraden om te verblijven. Ik zie zoveel verschillende hotels op expedia dat ik er eigenlijk niet meer wijzer van wordt welke een beetje goed is.
Nu zitten we alleen nog met het hotel op de strip. Welk hotel zouden jullie aanraden om te verblijven. Ik zie zoveel verschillende hotels op expedia dat ik er eigenlijk niet meer wijzer van wordt welke een beetje goed is.
USA? Bin there Done that and i definitely will go back!!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben wel benieuwd hoe de planning er nu uit ziet.
Wat LV betreft: ik denk dat alles wel goed is. Wat zoek je? Luxe? Wat wil je uitgeven? Heb je de topics op het zuidwesten algemeen forum al eens bekeken?
Marianne

Wat LV betreft: ik denk dat alles wel goed is. Wat zoek je? Luxe? Wat wil je uitgeven? Heb je de topics op het zuidwesten algemeen forum al eens bekeken?
Marianne
Ik zat vorig jaar in the Signature bij MGM grand en dit was geweldig, kwa prijsklasse wel aan de hoge kant (zelfde als Aria/Vdara) maar vanwege de verbinding met het MGM was het zeker aan te raden.
Welke prijsklasse zoek je? Alles erop en eraan, of wat rustiger?
Ikzelf heb bijv New York New York en Planet Hollywood redelijk hoog op mijn lijstje staan wegens A. het goede cijfer op expedia/tripadvisor B. niet al te duur maar ook niet cheap en C. een geweldige ligging.
Welke prijsklasse zoek je? Alles erop en eraan, of wat rustiger?
Ikzelf heb bijv New York New York en Planet Hollywood redelijk hoog op mijn lijstje staan wegens A. het goede cijfer op expedia/tripadvisor B. niet al te duur maar ook niet cheap en C. een geweldige ligging.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
NYNY zijn voor Vegas begrippen redelijk, maar zeker niet top off the bill. Planet hollywood vond ik in nu terugkijkend niet erg bijzonder. Eerste Vegas ervaring, dus je komt er hyper binnen. Kamer met strip view en uitzicht op de Bellagio Fonteinen. De gordijnen gaan open....en dan zie je dat je ramen gezandstraald zijn. Achteraf gezien vond ik de prijs/kwaliteit verhouding wat tegenvallen. Ik weet wel dat het Vegas is natuurlijk, maar puur qua kamer vond ik bv die in de furnace creek ranch in death valley een stuk beter. Als je er heen gaat dus niet de virtuosity room
Overigens met de bedden en douche niets mis hoor, maar ik had er iets meer van verwacht. Maar ook bv. het zwembad(gedeelte) viel me persoonlijk wat tegen. De ligging daarentegen is ideaal.
Andere ervaring had ik in Mandalay Bay. Ligt erg aan de zuidkant vd strip tegenover het vliegveld. Ik had een grand suite, geregeld via MyVegas, dus gratis. Kamer met een kingbed. Zeer ruim, zitdeel erbij + bureaugedeelte. Vliegveld op een paar 100m, maar alles is heel geluidswerend. Grote tv in de kamer, kleine tv in de badkamer. Bubbelbad + aparte douche. Geweldig zwemparadijs zit erbij met alles erop en eraan. Nadeel is dat het als je iets te voet wilt gaan doen een vd zuidelijke bekende striphotels is en je dus een stuk moet lopen, de auto of monorail pakken. De laatste gaat dan wel niet verder dan excalibur.
Elk hotel heeft z'n eigen ding en dat maakt Las Vegas wel zo apart.

Overigens met de bedden en douche niets mis hoor, maar ik had er iets meer van verwacht. Maar ook bv. het zwembad(gedeelte) viel me persoonlijk wat tegen. De ligging daarentegen is ideaal.
Andere ervaring had ik in Mandalay Bay. Ligt erg aan de zuidkant vd strip tegenover het vliegveld. Ik had een grand suite, geregeld via MyVegas, dus gratis. Kamer met een kingbed. Zeer ruim, zitdeel erbij + bureaugedeelte. Vliegveld op een paar 100m, maar alles is heel geluidswerend. Grote tv in de kamer, kleine tv in de badkamer. Bubbelbad + aparte douche. Geweldig zwemparadijs zit erbij met alles erop en eraan. Nadeel is dat het als je iets te voet wilt gaan doen een vd zuidelijke bekende striphotels is en je dus een stuk moet lopen, de auto of monorail pakken. De laatste gaat dan wel niet verder dan excalibur.
Elk hotel heeft z'n eigen ding en dat maakt Las Vegas wel zo apart.
- wbtje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 24
Het is lastig kijk nu al een paar dagen op expedia en zie dat de prijze veelal verschillen.
Een hotel op de strip is wat duurder dan een hotel 5 min van de strip.
We zoeken een goed lekker bed en toch wel een lekkere kamer. Ook moet er een zwembad zijn waar je lekker bij kan liggen. Het is de bedoeling dat we de ticket in combinatie met de laatste week boeken. via expedia. (dit simpelweg omdat het volgens ons nu het goedkoopste is)
We hadden eerste een voorkeur op flamingo. en toen mgm grand alleen als de kosten van het hotel 28 dollar per dag nog erbij komen wordt het toch een ander kostenplaatje.
wat is jullie mening over stratopher of the plams casino resort?
Een hotel op de strip is wat duurder dan een hotel 5 min van de strip.
We zoeken een goed lekker bed en toch wel een lekkere kamer. Ook moet er een zwembad zijn waar je lekker bij kan liggen. Het is de bedoeling dat we de ticket in combinatie met de laatste week boeken. via expedia. (dit simpelweg omdat het volgens ons nu het goedkoopste is)
We hadden eerste een voorkeur op flamingo. en toen mgm grand alleen als de kosten van het hotel 28 dollar per dag nog erbij komen wordt het toch een ander kostenplaatje.
wat is jullie mening over stratopher of the plams casino resort?
USA? Bin there Done that and i definitely will go back!!
Ik ben zelf niet in het stratosphere geweest maar ken wel een aantal mensen die er wel verbleven, ze zeggen allemaal hetzelfde, het hotel is goed voor de prijs ( basic kamers maar erg goedkoop), leuke attracties in het hotel zelf. Maar je ligt wel erg decentraal gelegen van de strip. Als je het niet erg vind om met de bus een paar haltes tot het midden van de strip te moeten is dit misschien best een optie..
Palms weet ik niets van
Palms weet ik niets van
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoeveel nachten zit je nu in Las Vegas? Is het iets om 2 verschillende hotels te nemen? Ga je beginnen en eindigen in Las Vegas of heb je een one way?
Ik vind het erg jammer dat jullie geen terugkoppeling meer hebben gegeven naar aanleiding van de routesuggesties die gedaan zijn.
Marianne
Ik vind het erg jammer dat jullie geen terugkoppeling meer hebben gegeven naar aanleiding van de routesuggesties die gedaan zijn.
Marianne
-
- Amerika-newbie
Hoi allemaal,
wij zijn eruit, we hebben een aantal dingen aangepast en helaas keuzes moeten maken om bepaalde activiteiten te laten vervallen
ons schema ziet er als volgt uit,
nadat we in vegas hebben overnacht gaan we op
dag 1 aankomst vegas
dag 2 via death valley naar yosemite park, overnachten in de buurt van dit park
dag 3 vroeg op, halve dag park of tot eind van de middag , daarna richting SF, hier overnachten
dag 4 SF
dag 5 SF
dag 6 SF naar santa margarita, onderweg bezoek aan pebble beach en montegrey ( High way 1)
dag 7 naar santa margarita naar LA via ( High way 1)
dag 8 LA ( misschien naar san diego wanneer wij in LA alles gezien hebben wat we willen zien)
dag 9 LA naar san diego
dag 10 san diego naar phoenix
dag 11 phoenix naar GC
dag 12 GC
dag 13GC naar Las vegas
dag 14 tot eind las vegas
In de tijd dat wij in vegas verblijven willen we naar Zion vertrekken omdat dit ongeveer 3 uur rijden is.
Ook plannen wij een dag hoover dam in.
Sommige stukjes zullen behoorlijk pittig zijn zoals de rit door dead valley maar het is passen en meten en helaas keuzes moeten maken om sommige dingen wel of niet te zien.
wij zijn eruit, we hebben een aantal dingen aangepast en helaas keuzes moeten maken om bepaalde activiteiten te laten vervallen
ons schema ziet er als volgt uit,
nadat we in vegas hebben overnacht gaan we op
dag 1 aankomst vegas
dag 2 via death valley naar yosemite park, overnachten in de buurt van dit park
dag 3 vroeg op, halve dag park of tot eind van de middag , daarna richting SF, hier overnachten
dag 4 SF
dag 5 SF
dag 6 SF naar santa margarita, onderweg bezoek aan pebble beach en montegrey ( High way 1)
dag 7 naar santa margarita naar LA via ( High way 1)
dag 8 LA ( misschien naar san diego wanneer wij in LA alles gezien hebben wat we willen zien)
dag 9 LA naar san diego
dag 10 san diego naar phoenix
dag 11 phoenix naar GC
dag 12 GC
dag 13GC naar Las vegas
dag 14 tot eind las vegas
In de tijd dat wij in vegas verblijven willen we naar Zion vertrekken omdat dit ongeveer 3 uur rijden is.
Ook plannen wij een dag hoover dam in.
Sommige stukjes zullen behoorlijk pittig zijn zoals de rit door dead valley maar het is passen en meten en helaas keuzes moeten maken om sommige dingen wel of niet te zien.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou een nacht Grand Canyon minder kunnen doen en die dag gebruiken om de afstand van Las Vegas naar Yosemite in tweeën te delen want dat is echt veel te ver voor 1 dag. Of hebben jullie speciale plannen voor de Grand Canyon?
En je zou van de GC naar Zion kunnen rijden en dan naar Las Vegas. Dan heb je een overnachting minder in Las vegas maar wel net zoveel tijd daar als wanneer je vanuit Las Vegas naar Zion op en neer rijdt. En je hebt een mooiere route.
Marianne
En je zou van de GC naar Zion kunnen rijden en dan naar Las Vegas. Dan heb je een overnachting minder in Las vegas maar wel net zoveel tijd daar als wanneer je vanuit Las Vegas naar Zion op en neer rijdt. En je hebt een mooiere route.
Marianne
-
- Amerika-newbie
Hallo,
Weer even terug van weggeweest. Ik heb een vraagje omtrent de hotels/verblijfplaatsen in san francisco en yosimite park.
Hebben jullie tips voor een leuk en betaalbaar hotel/motel in de buurt van deze plaatsen? Wij reizen met de auto.
Graag lees ik jullie reacties,
Groetjes Stephanie
Weer even terug van weggeweest. Ik heb een vraagje omtrent de hotels/verblijfplaatsen in san francisco en yosimite park.
Hebben jullie tips voor een leuk en betaalbaar hotel/motel in de buurt van deze plaatsen? Wij reizen met de auto.
Graag lees ik jullie reacties,
Groetjes Stephanie
Voor SF kun je eens de zoekoptie rechtsbovenin proberen. Dan stuit je op dit soort topics, met veel hoteltips:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=48013
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=40363
Voor wat betreft Yosemite: wil je in het park of daarbuiten? Mocht je in het park willen zitten dan ben je rijkelijk laat, maar je weet nooit. Voor beschikbare accommodatie kun je op deze site kijken.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=48013
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=40363
Voor wat betreft Yosemite: wil je in het park of daarbuiten? Mocht je in het park willen zitten dan ben je rijkelijk laat, maar je weet nooit. Voor beschikbare accommodatie kun je op deze site kijken.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1794 Weergaves
-