Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wie wil er 4 cable car kaartjes SF overnemen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
wie wil er 4 cable car kaartjes SF overnemen
Hai
ik had er 8 gekocht maar uiteindelijk 4 gebruikt. Heb er dus 4 over....
Ze kosten normaal 6 $ per stuk, ik verkoop ze alle 4 voor 15$, heeft er iemand interesse?
groetjes
Jacq
ik had er 8 gekocht maar uiteindelijk 4 gebruikt. Heb er dus 4 over....
Ze kosten normaal 6 $ per stuk, ik verkoop ze alle 4 voor 15$, heeft er iemand interesse?
groetjes
Jacq
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: wie wil er 4 cable car kaartjes SF overnemen
Ik heb wel interesse. Ben eerste week van october in S.F. Zijn ze dan nog geldig?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
ja hoor staat geen expiry date op.
wil me anders even prive mailen? pepita1967@hotmail.com
groetjes
Jacq
wil me anders even prive mailen? pepita1967@hotmail.com
groetjes
Jacq
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Een goede tip voor de Cable Car in SF:
Iedereen staat aan het beginpunt aan te schuiven en die rij mensen kan behoorlijk lang worden.
Je kan er gemakkelijk 1 a 2 uur staan wachten als je er niet vroeg genoeg bij bent...
Een tip is om naar boven te gaan tot het tweede kruispunt waar de Cable Car voorbij komt (+/- een 200 meter) en daar gewoon op de Cable Car te stappen.
De truuk is: ze laten aan het beginpunt van de cable car niet iedereen opstappen zodat er onderweg aan de verschillende haltes ook nog mensen op kunnen.
Je kan dan aan de eerste halte (kruispunt) je arm opsteken en er gewoon op zonder aan te schuiven....stout hé
De meeste toeristen (99%) weten dat niet en blijven aanschuiven aan het beginpunt.
Bedelaars weten dit ook en zullen je met alle plezier hetzelfde voorstellen...maar dan verwachten ze natuurlijk een centje voor de info...
Iedereen staat aan het beginpunt aan te schuiven en die rij mensen kan behoorlijk lang worden.
Je kan er gemakkelijk 1 a 2 uur staan wachten als je er niet vroeg genoeg bij bent...
Een tip is om naar boven te gaan tot het tweede kruispunt waar de Cable Car voorbij komt (+/- een 200 meter) en daar gewoon op de Cable Car te stappen.
De truuk is: ze laten aan het beginpunt van de cable car niet iedereen opstappen zodat er onderweg aan de verschillende haltes ook nog mensen op kunnen.
Je kan dan aan de eerste halte (kruispunt) je arm opsteken en er gewoon op zonder aan te schuiven....stout hé

De meeste toeristen (99%) weten dat niet en blijven aanschuiven aan het beginpunt.
Bedelaars weten dit ook en zullen je met alle plezier hetzelfde voorstellen...maar dan verwachten ze natuurlijk een centje voor de info...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2965 Weergaves
-
Laatste bericht door Ruud2004
-
- 10 Reacties