Ik ben er ook nog niet helemaal uit. Heb al vaker gelezen dat usareisen.de zó goedkoop is, en heb daar dus ff rondgekeken bij Alamo. Nu is mij niet helemaal duidelijk welke auto's nu 4x4 zijn.
Afgelopen keer hadden we via Hertz een Ford Explorer en zou graag zoiets dergelijks weer huren. Wie-o-wie kan adviseren? (Phx wordt ons ophaalpunt)
Tokheim schreef:Is er inmiddels al iemand die een auto geboekt heeft bij USAREISEN.DE voor de Zomer 2007?
Theo
Ik heb ook nog niet geboekt, maar ik ga zeker boeken voor het eind van dit jaar. Ik twijfel nog tussen de Escalade en de Equinox. Equinox huren is dus alle keren goed bevallen (omdat ik upgrade kreeg), maar een Escalade vind ik toch ook wel geweldig. Alleen vraag ik me af hoe zeker het is dat ik de Escalade krijg. Er staat namelijk ALTIJD dat je ook een gelijkwaardig model zou kunnen krijgen. Dus daar heb ik even emailtje over gestuurd ! Maar ik bestel nog voor eind dit jaar voor de 10% korting.
MattRob schreef:Ik heb ook nog niet geboekt, maar ik ga zeker boeken voor het eind van dit jaar. Ik twijfel nog tussen de Escalade en de Equinox. Equinox huren is dus alle keren goed bevallen (omdat ik upgrade kreeg), maar een Escalade vind ik toch ook wel geweldig. Alleen vraag ik me af hoe zeker het is dat ik de Escalade krijg. Er staat namelijk ALTIJD dat je ook een gelijkwaardig model zou kunnen krijgen. Dus daar heb ik even emailtje over gestuurd ! Maar ik bestel nog voor eind dit jaar voor de 10% korting.
Ik ben erg nieuwsgierig naar het antwoord op het e-mailtje, want wij zijn echt in voor zo'n bak.....
die usareisen.de ziet er voor onze trip ook wel voordelig uit met hun U25-special van Alamo
dus ik ga ook is een mailtje opstellen met wat laatste vragen, anders ga ik hem ook daar boeken
De Chrysler Pacifica en de Chrysler Aspen hebben ook alletwee third row seating. Vooral die laatste is heel groot.
Weet dat de Pacifica bij Alamo te huur is. Alleen geldt hier ook wel het verhaal van de koffers. Zorg voor tassen, want veel bagage ruimte blijft er met die third row omhoog niet over.
Staceybeesie schreef:De Chrysler Pacifica en de Chrysler Aspen hebben ook alletwee third row seating. Vooral die laatste is heel groot.
Weet dat de Pacifica bij Alamo te huur is. Alleen geldt hier ook wel het verhaal van de koffers. Zorg voor tassen, want veel bagage ruimte blijft er met die third row omhoog niet over.
Groetjes Petra
Denken jullie dat deze Aspen net als de Escalade in de Luxury SUV catagorie valt? Die Pacifica is denk ik te "klein" voor ons vijfen!!
Tokheim schreef:
Denken jullie dat deze Aspen net als de Escalade in de Luxury SUV catagorie valt? Die Pacifica is denk ik te "klein" voor ons vijfen!!
Theo
de Aspen is groten dan de Pacifica ... maar je kunt die niet vergelijken met de Escalade...De escalade is groter van omvang.
MattRob schreef:Ik heb ook nog niet geboekt, maar ik ga zeker boeken voor het eind van dit jaar. Ik twijfel nog tussen de Escalade en de Equinox. Equinox huren is dus alle keren goed bevallen (omdat ik upgrade kreeg), maar een Escalade vind ik toch ook wel geweldig. Alleen vraag ik me af hoe zeker het is dat ik de Escalade krijg. Er staat namelijk ALTIJD dat je ook een gelijkwaardig model zou kunnen krijgen. Dus daar heb ik even emailtje over gestuurd ! Maar ik bestel nog voor eind dit jaar voor de 10% korting.
Ik ben erg nieuwsgierig naar het antwoord op het e-mailtje, want wij zijn echt in voor zo'n bak.....
Theo
Ja, hou ons op de hoogte, want wij zijn aan het twijfelen tussen de Escalade en de Trailblazer (zit maar 110€ verschil op)...
Ja, hou ons op de hoogte, want wij zijn aan het twijfelen tussen de Escalade en de Trailblazer (zit maar 110€ verschil op)...
voor die €110.- zou ik meteen voor de Escalade gaan...daar hoef ik helemaal niet over na te denken.....het gekke is... de Escalade Kost nieuw het dubbele dan een Trailblazer.
Ik zou alleen erg graag weten wat voor alternatief we krijgen als we die Luxury SUV catagory nu boeken bij Alamo en deze om wat voor reden dan ook niet aanwezig is....
MattRob schreef:Overigens, mocht iemand daar nog over twijfelen, ik heb al zeker 15 keer in Amerika een auto gehuurd via usareisen.de. Is alle keren prima en zonder problemen verlopen. En ze zijn dus ERG goedkoop !
en dan een los ticket erbij?
is dat goedkoper dan bijv. pakketreizen hier in nederland boeken?
MattRob schreef:Overigens, mocht iemand daar nog over twijfelen, ik heb al zeker 15 keer in Amerika een auto gehuurd via usareisen.de. Is alle keren prima en zonder problemen verlopen. En ze zijn dus ERG goedkoop !
Van de week heb ik een auto gehuurd bij Hertz met ANWB korting voor 10 dagen in januari. Ik heb voor de gein eens dezelfde auto in dezelfde (tarief)klasse en in dezelfde periode ingevoerd op de site van USAreisen.de.
Ik schrok me een rotje hoeveel duurder dat was. Om precies te zijn scheelde dat maar liefst € 144,- in mijn nadeel. Dat vind ik nogal wat voor tien dagen!
De uitspraak dat een auto huren via http://www.usareisen.deERG goedkoop is, moet ik dan ook tegenspreken. :sorry:
hekkie schreef:
De uitspraak dat een auto huren via http://www.usareisen.deERG goedkoop is, moet ik dan ook tegenspreken. :sorry:
Gr. Marjan
Ik had die tip van usareisen.de ook al eens ergens anders opgedaan. Ik heb vorig jaar en dit jaar vergelijkingen gemaakt met andere aanbieders maar nooit kwam usareisen er als goedkoopste uit. Meer een middenmoter in ons geval.
hekkie schreef:
Gr. Marjan
Ik had die tip van usareisen.de ook al eens ergens anders opgedaan. Ik heb vorig jaar en dit jaar vergelijkingen gemaakt met andere aanbieders maar nooit kwam usareisen er als goedkoopste uit. Meer een middenmoter in ons geval.
Voor mij kwam ie ook niet als goedkoopste uit de bus. Maar wellicht komt dat ook door het bepaald type auto (en verhuurder) die ik graag wil hebben.
Voor iemand die daar niet om geeft kan usareisen.de misschien wel goedkoper uitkomen.
Ik kan mij haast niet voorstellen dat ik elders nog goedkoper uit zal komen dan usareisen.de
Via de Postbank krijg ik namelijk korting omdat ik een cc bij hun heb en zelfs met die korting ben ik honderden euro's meer kwijt.
Via Hotelplan kom ik ook duurder uit als ik de prijzen van vorig jaar neem.
Via de ANWB kan ik niet boeken, omdat ik geen lid ben.
hekkie schreef:Van de week heb ik een auto gehuurd bij Hertz met ANWB korting voor 10 dagen in januari. Ik heb voor de gein eens dezelfde auto in dezelfde (tarief)klasse en in dezelfde periode ingevoerd op de site van USAreisen.de.
Ik schrok me een rotje hoeveel duurder dat was. Om precies te zijn scheelde dat maar liefst € 144,- in mijn nadeel. Dat vind ik nogal wat voor tien dagen!
Gr. Marjan
Niet iedereen heeft ANWB korting natuurlijk.
Als ik dan bijvoorbeeld de Escalade uitreken bij Hertz voor onze periode, dan zou ik meer dan 2x zoveel moeten betalen dan via usareisen.de.
En dan is daar nog geen extra chauffeur en volle tank e.d. bij denk ik.
Ik vind het raar dat er niet echt een logica zit achter al die verschillen in prijzen tussen verschillende site en verhuurbedrijven.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.