Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
beste tijd yellowstone
- cookiemon100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
beste tijd yellowstone
Hoi,
we zijn aan het kijken om volgend jaar richting Yellowstone te gaan. Willen dan een rondreis doen vanaf Denver.
Wat is nu de beste tijd om te gaan? We willen uiteraard veel beesten zien.
Bedankt,
we zijn aan het kijken om volgend jaar richting Yellowstone te gaan. Willen dan een rondreis doen vanaf Denver.
Wat is nu de beste tijd om te gaan? We willen uiteraard veel beesten zien.
Bedankt,
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: beste tijd yellowstone
Ik zou niet voor bv 10 juni naar Yellowstone gaan, je kan dan nog last hebben van sneeuw.
Ook Rocky Mountains best na 15 juni.
In juli is het drukker.
Na 15 september kan je ook al problemen door sneeuw krijgen in Yellowstone en Rocky Mountains.
Na ongeveer 15.09 sluiten er al redelijk wat voorzieningen in Yellowstone.
Route van Denver naar Yellowstone zou ik op een dag of 5 rekenen (of je kan eerst naar South Dakota of Moab gaan).
Ik weet niet als je iets aan dit antwoord hebt. Ik ben in 2011 naar Yellowstone geweest vanuit Denver. Zie verslag via link in mijn onderschrift.
Groetjes,
Ingrid
Ook Rocky Mountains best na 15 juni.
In juli is het drukker.
Na 15 september kan je ook al problemen door sneeuw krijgen in Yellowstone en Rocky Mountains.
Na ongeveer 15.09 sluiten er al redelijk wat voorzieningen in Yellowstone.
Route van Denver naar Yellowstone zou ik op een dag of 5 rekenen (of je kan eerst naar South Dakota of Moab gaan).
Ik weet niet als je iets aan dit antwoord hebt. Ik ben in 2011 naar Yellowstone geweest vanuit Denver. Zie verslag via link in mijn onderschrift.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben vorig jaar midden Mei geweest en dat was qua wildlife al fantastisch. Inderdaad nog wat zaken gesloten ivm sneeuw of opknapwerkzaamheden. Volgend jaar gaan we eind Mei begin Juni naar Yellowstone. Ik hoop rond die tijdstippen de echte hordes touristen nog te ontlopen namelijk. Afhankelijk van welke route je wilt gaan rijden zou Salt Lake City misschien ook nog een aanvliegoptie zijn
- cookiemon100
- Amerikafan
het is de bedoeling dat we in Denver landen. vanuit daar naar RMNP en estes park. Dan cheyenne, Rapid City, Billings en dan richting Yellowstone.
Vanuit daar dan weer naar Grand Teton NP, Jackson Hole, Salt lake city en Moad voor Arches NP.
We zijn alvast aan het brainstormen want wil ik hordes mensen idd voor zijn.
Vanuit daar dan weer naar Grand Teton NP, Jackson Hole, Salt lake city en Moad voor Arches NP.
We zijn alvast aan het brainstormen want wil ik hordes mensen idd voor zijn.
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo,
dit jaar yellowstone bezocht van 18 juni tot 30 juni. viel wat drukte betreft best mee , buiten old faithful natuurlijk.
als je in het park wil logeren zou ik zo vlug mogelijk reserveren, is weeral veel niet meer beschikbaar ( heb zopas voor eind juni ,,moeten" nemen wat nog beschikbaar was).
veel dieren zien : net voor zonsopgang op stap gaan ! hayden valley, lamar valley, de flanken van mount washburn. eigenlijk meest gezien in de lamar valley.
als het kan, hou paar dagen over voor grand teton.
jacques
dit jaar yellowstone bezocht van 18 juni tot 30 juni. viel wat drukte betreft best mee , buiten old faithful natuurlijk.
als je in het park wil logeren zou ik zo vlug mogelijk reserveren, is weeral veel niet meer beschikbaar ( heb zopas voor eind juni ,,moeten" nemen wat nog beschikbaar was).
veel dieren zien : net voor zonsopgang op stap gaan ! hayden valley, lamar valley, de flanken van mount washburn. eigenlijk meest gezien in de lamar valley.
als het kan, hou paar dagen over voor grand teton.
jacques
- cookiemon100
- Amerikafan
waar heb je geslapen Jacques??
is het niet vreselijk duur in het park zelf?
en zijn er goede alternatieven in de buurt?
is het niet vreselijk duur in het park zelf?
en zijn er goede alternatieven in de buurt?
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het hoeft niet heel duur te zijn in het park, kijk eens op http://www.yellowstonenationalparklodges.com voor de mogelijkheden.
Wij hebben zowel in 2004 als in 2008 op 2 verschillende locaties in het park ovenracht, zie ook onze reisverslagen.
Buiten het park kun je West Yellowstone of Gardiner proberen.
Marianne
Wij hebben zowel in 2004 als in 2008 op 2 verschillende locaties in het park ovenracht, zie ook onze reisverslagen.
Buiten het park kun je West Yellowstone of Gardiner proberen.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Als je de vrije keus hebt is denk ik de tweede helft van jullie de allerbeste periode.
- het is toch niet te druk
- het weer wordt al wat beter (doorgaans geen sneeuw meer alhoewel natuurlijk uitzonderingen de regel bevestigen)
- de accomodaties zijn allemaal open
- meer kans op wildlife
- de langste dagen
- het is toch niet te druk
- het weer wordt al wat beter (doorgaans geen sneeuw meer alhoewel natuurlijk uitzonderingen de regel bevestigen)
- de accomodaties zijn allemaal open
- meer kans op wildlife
- de langste dagen
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo,
dit jaar :
- grant village, voor bezoek westkant ( geysers, old faithful, prismatic spring, west thumb)
- lake cabins ( aan lake hotel), voor bezoek hayden valley en oostelijke ingang
- canyon village, cabins, voor bezoek canyon en noorden ( lamar valley)
de cabins in canyon village waren mooier dan die aan lake hotel en de kamer in grant village, maar gezien de luttele tijd die we er in doorbrachten vonden we alle accomodaties gewoon perfect.
voor volgend jaar geboekt :
- old faithful cabins ( voor westkant)
- canyon village hotel room ( cabins zijn volzet), voor oosten en noorden)
geregeld komen er wel cabins/kamers vrij, blijven kijken dus
jacques
dit jaar :
- grant village, voor bezoek westkant ( geysers, old faithful, prismatic spring, west thumb)
- lake cabins ( aan lake hotel), voor bezoek hayden valley en oostelijke ingang
- canyon village, cabins, voor bezoek canyon en noorden ( lamar valley)
de cabins in canyon village waren mooier dan die aan lake hotel en de kamer in grant village, maar gezien de luttele tijd die we er in doorbrachten vonden we alle accomodaties gewoon perfect.
voor volgend jaar geboekt :
- old faithful cabins ( voor westkant)
- canyon village hotel room ( cabins zijn volzet), voor oosten en noorden)
geregeld komen er wel cabins/kamers vrij, blijven kijken dus
jacques
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij waren dit jaar van 11 tem 17 juni in Yellowstone. Je vindt ons reisverslag hieronder. Qua drukte viel het heel goed mee. Ik sprak vorig weekend iemand die er in juli geweest was en volgens hem was het vooral na de middag niet te doen qua verkeer. Zij gingen iedere dag om 6u op pad om de grote drukte voor te zijn.
Wij hebben 3 dagen goed weer gehad en 2 dagen minder (met regen en zelfs sneeuw, maar zeker niet de ganse dag). Helaas was de Beartooth Highway (ligt buiten het park aan noordoost kant) de laatste dag wel afgesloten wegens hevige sneeuwval de dag en nacht ervoor. Voor de rest waren er geen wegen meer afgesloten.
Wildlife hebben we met hopen gezien: bizons, zwarte beren en grizzlies, wolven, elk, coyote, ... In Grand Teton en net buiten het park aan de noordoost kant hebben we ook elanden gezien.
Wij hebben 3 dagen goed weer gehad en 2 dagen minder (met regen en zelfs sneeuw, maar zeker niet de ganse dag). Helaas was de Beartooth Highway (ligt buiten het park aan noordoost kant) de laatste dag wel afgesloten wegens hevige sneeuwval de dag en nacht ervoor. Voor de rest waren er geen wegen meer afgesloten.
Wildlife hebben we met hopen gezien: bizons, zwarte beren en grizzlies, wolven, elk, coyote, ... In Grand Teton en net buiten het park aan de noordoost kant hebben we ook elanden gezien.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is al wel heel veel accommodatie's in het park volgeboekt voor volgend jaar, dus je moet inderdaad erg snel zijn (of een flinke portemonnaie hebben).
Ik vind het ook altijd een lastige afweging om binnen of buiten een park te gaan zitten. Ik vind sommige accomodaties erg prijzig voor wat ze eigenlijk te bieden hebben. Ja, je zit min of meer in de natuur, maar qua dingen die je hebt is het mijns inziens soms weinig. Ik betaal bv $102 (incl taks) voor een budget cabin bij Old Faithful. Ik kan ook voor €65 in West Yellowstone zitten. wat $87 is.
Voor die $15 dollar verschil moet je als je op en neer moet 2x 1 uur extra rijden. Bij old faithful heb je volgens mij 2 restaurants waar je ook nog verplicht moet reserveren en die redelijk aan de prijs zijn. In West Yellowstone heb je diverse restaurants en fastfoodketens waar je uit kunt kiezen. Bij OF heb je verder een bed en een kraan en als je geluk hebt een douche (kun je wel boeken natuurlijk) en in west Yellowstone heb je tv, wifi, vaak ontbijt bij het hotel. Nu heb je in de buurt van OF weinig tot geen alternatieven, maar bv in het noorden is de afstand Mammoth Hot Springs - Gardiner niet zo heel groot. Daar zou je best een keuze kunnen maken buiten het park te overnachten. Ik vind die 15 dollar die ik dan extra zou betalen het echt opwegen tegen 2 uur rijden om alleen maar een tv of wifi te hebben. Zou het nou €100 schelen dan zou ik wel een type zijn om toch te overwegen om even door te rijden.
Nu heb ik vroeger altijd gekampeerd, dus ik vind zo'n cabin wel wat hebben. Alleen jammer dat je er in het park volgens mij niet echt kunt bbq-en
Ik vind het ook altijd een lastige afweging om binnen of buiten een park te gaan zitten. Ik vind sommige accomodaties erg prijzig voor wat ze eigenlijk te bieden hebben. Ja, je zit min of meer in de natuur, maar qua dingen die je hebt is het mijns inziens soms weinig. Ik betaal bv $102 (incl taks) voor een budget cabin bij Old Faithful. Ik kan ook voor €65 in West Yellowstone zitten. wat $87 is.
Voor die $15 dollar verschil moet je als je op en neer moet 2x 1 uur extra rijden. Bij old faithful heb je volgens mij 2 restaurants waar je ook nog verplicht moet reserveren en die redelijk aan de prijs zijn. In West Yellowstone heb je diverse restaurants en fastfoodketens waar je uit kunt kiezen. Bij OF heb je verder een bed en een kraan en als je geluk hebt een douche (kun je wel boeken natuurlijk) en in west Yellowstone heb je tv, wifi, vaak ontbijt bij het hotel. Nu heb je in de buurt van OF weinig tot geen alternatieven, maar bv in het noorden is de afstand Mammoth Hot Springs - Gardiner niet zo heel groot. Daar zou je best een keuze kunnen maken buiten het park te overnachten. Ik vind die 15 dollar die ik dan extra zou betalen het echt opwegen tegen 2 uur rijden om alleen maar een tv of wifi te hebben. Zou het nou €100 schelen dan zou ik wel een type zijn om toch te overwegen om even door te rijden.
Nu heb ik vroeger altijd gekampeerd, dus ik vind zo'n cabin wel wat hebben. Alleen jammer dat je er in het park volgens mij niet echt kunt bbq-en

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wat is de beste tijd om naar Yellowstone te gaan ?
Dat hangt er ook vanaf wat je wilt zien of doen daar. Ik ben zelf niet van het hoogseizoen en ga meestal ervoor of erna met vakantie.
Vorig jaar was ik half september in Yellowstone en Grand Teton en dat is een mooie tijd met veel natuur die mooie herfstkleuren krijgt + veel beren die op zoek naar eten waren. Veel wildlife gezien. Het is dan al een stuk rustiger in de parken. Accommodatie is er genoeg in de omgeving. In het park kan het zijn dat sommige hotels of shops al sluiten zoals bv bij Roosevelt.
Ik vond half mei dit jaar ook heel mooi. Veel sneeuw is al weg en je ziet veel pasgeboren dieren. Ook is het dan nog betrekkelijk rustig met toeristen. Nadeel is dan wel dat op veel wandelroutes nog sneeuw ligt waardoor die route's nog gesloten zijn.
mvg,
Frans
Dat hangt er ook vanaf wat je wilt zien of doen daar. Ik ben zelf niet van het hoogseizoen en ga meestal ervoor of erna met vakantie.
Vorig jaar was ik half september in Yellowstone en Grand Teton en dat is een mooie tijd met veel natuur die mooie herfstkleuren krijgt + veel beren die op zoek naar eten waren. Veel wildlife gezien. Het is dan al een stuk rustiger in de parken. Accommodatie is er genoeg in de omgeving. In het park kan het zijn dat sommige hotels of shops al sluiten zoals bv bij Roosevelt.
Ik vond half mei dit jaar ook heel mooi. Veel sneeuw is al weg en je ziet veel pasgeboren dieren. Ook is het dan nog betrekkelijk rustig met toeristen. Nadeel is dan wel dat op veel wandelroutes nog sneeuw ligt waardoor die route's nog gesloten zijn.
mvg,
Frans
- cookiemon100
- Amerikafan
Bedankt allemaal al voor de reacties. Ben druk aan het zoeken wat het beste en goedkoopste is.
Nog een aantal vragen :
Wat is een goede luchtvaartmaatschappij om naar Denver te vliegen?
Hoeveel tijd is normaal voor Grand Teton NP?
3 dagen of 4 dagen Yellowstone?
Tips en tricks altijd welkom
Nog een aantal vragen :
Wat is een goede luchtvaartmaatschappij om naar Denver te vliegen?
Hoeveel tijd is normaal voor Grand Teton NP?
3 dagen of 4 dagen Yellowstone?
Tips en tricks altijd welkom

2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Er zijn veel goede maatschappijen. Je moet steeds prijs - reisduur - vertrek en aankomstuur evalueren.
Grand Teton: 2 dagen
Yellowstone: 4 dagen
Grand Teton: 2 dagen
Yellowstone: 4 dagen
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Als je je tijd vrij kunt besteden en het niet uitmaakt hoelang je weg bent is 4 dagen Yellowstone natuurlijk beter, maar in 3 dagen kun je ook al veel zien en doen en een hele goede indruk van het park krijgen. Ligt er ook aan of je veel wandelingen gaat maken, want daar gaat meer tijd in zitten dan wanneer je met de auto een rondje langs de hoogtepunten rijdt. Trek voor Grand Tetons minimaal 1 hele dag (meer is natuurlijk beter
).
Voor tickets naar Denver zul je een beetje rond moeten shoppen. Ik heb zelf net retourtjes Denver voor volgend jaar juni gekocht met Icelandair, was € 718 pp, wat ik wel een mooie prijs vind.

Voor tickets naar Denver zul je een beetje rond moeten shoppen. Ik heb zelf net retourtjes Denver voor volgend jaar juni gekocht met Icelandair, was € 718 pp, wat ik wel een mooie prijs vind.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
-
- Amerikakenner
Wij waren ongeveer 1,5 dag in Grand Teton. Dat was voor ons voldoende. De 1e dag waren we om 5u30 opgestaan om tegen zonsopgang de Moose Wilson Road te rijden om wild te spotten. We hebben hier verschillende elanden en een zwarte beer met een jong gezien.
4 jaar geleden waren we in de Rocky Mountains in Canada en Grand Teton deed me hier erg aandenken. Daarom dat ik het persoonlijk ook al wel snel gezien had. Maar het is een heel mooi park hoor. We zagen hier oa onze eerste kuddes bizons en gaffelbokken (of pronghorn) gezien. Daar had ik dan ook vooral op gehoopt. We zijn ook nog Jenny Lake geweest waar we met een bootje de overtocht naar het begin van de wandeling naar Twin Falls en Inspiration Point. Dit is de enige "echte" wandeling die we gedaan hebben in Grand Teton. Het is trouwens ook geen lange wandeling maar wel populair en dus druk.
Wij waren 5,5 dag in Yellowstone en hoe prachtig het park ook is maar dat vond ik eerlijk gezegd 1 dag te lang. Die dag hadden we achteraf bekeken beter ergens anders besteed. 4 dagen (5 nachten) lijkt mij ideaal voor Yellowstone. Je bent ook vrij snel van Grand Teton (Jackson) bij de zuidingang van Yellowstone. We hebben ook geen lange wandelingen gedaan. Als je dat wil doen kan je natuurlijk nog meer dagen doorbrengen in het park. Je kan op onze blog nalezen hoe wij de dagen in Yellowstone ingedeeld hebben.
4 jaar geleden waren we in de Rocky Mountains in Canada en Grand Teton deed me hier erg aandenken. Daarom dat ik het persoonlijk ook al wel snel gezien had. Maar het is een heel mooi park hoor. We zagen hier oa onze eerste kuddes bizons en gaffelbokken (of pronghorn) gezien. Daar had ik dan ook vooral op gehoopt. We zijn ook nog Jenny Lake geweest waar we met een bootje de overtocht naar het begin van de wandeling naar Twin Falls en Inspiration Point. Dit is de enige "echte" wandeling die we gedaan hebben in Grand Teton. Het is trouwens ook geen lange wandeling maar wel populair en dus druk.
Wij waren 5,5 dag in Yellowstone en hoe prachtig het park ook is maar dat vond ik eerlijk gezegd 1 dag te lang. Die dag hadden we achteraf bekeken beter ergens anders besteed. 4 dagen (5 nachten) lijkt mij ideaal voor Yellowstone. Je bent ook vrij snel van Grand Teton (Jackson) bij de zuidingang van Yellowstone. We hebben ook geen lange wandelingen gedaan. Als je dat wil doen kan je natuurlijk nog meer dagen doorbrengen in het park. Je kan op onze blog nalezen hoe wij de dagen in Yellowstone ingedeeld hebben.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Wij waren er 2 jaar geleden begin september 5 dagen ook op 2 verschillende plaatsen in het park gelogeerd. Drukte viel heel goed mee, wij zijn er ooit begin juli geweest en mijn voorkeur gaat toch uit naar september.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
- Amerika-ontdekker
Wij vlogen vorig jaar met Icelandair naar Denver en vonden dat prima, betaalbaar en met een korte overstap in Reykjavik!
In Yellowstone hadden we een cabin aan lake Yellowstone, erg basic maar och dat heeft ook wel iets!
Groet Rieky
In Yellowstone hadden we een cabin aan lake Yellowstone, erg basic maar och dat heeft ook wel iets!
Groet Rieky
Haha, die cabins bij Lake Yellowstone doe ik nooit meer! We waren er toen in augustus en heb nog nooit zoveel mugjes gezien, je kon niet normaal buiten zitten/lopen. We zijn van ellende een dag eerder vertrokken....
De laatste keer een cabin gehad in Canyon village, veel beter bevallen
De laatste keer een cabin gehad in Canyon village, veel beter bevallen

2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
- Gijs11
- Amerikafan
- Partner van: Paula (geen eigen account)
Wij gaan in september naar Yellowstone en de Grand Tetons en hebben er erg veel zin in
5 dagen yellowstone, overnachting in: 1x cooke city, 2x west yellowstone en 3x canyon lodge
en 2 dagen Grand Teton.
We vliegen met United naar Denver voor circa 650 euro per ticket.
Gewoon een aantal keren per week de ticketprijzen checken bij verschillende aanbieders. (rechtsreeks bij de airline, ticketsites maar ook pakketprijzen van bijv. expedia zoals ticket met hotelovernachting).
Veel plezier met de voorbereiding!

5 dagen yellowstone, overnachting in: 1x cooke city, 2x west yellowstone en 3x canyon lodge
en 2 dagen Grand Teton.
We vliegen met United naar Denver voor circa 650 euro per ticket.
Gewoon een aantal keren per week de ticketprijzen checken bij verschillende aanbieders. (rechtsreeks bij de airline, ticketsites maar ook pakketprijzen van bijv. expedia zoals ticket met hotelovernachting).
Veel plezier met de voorbereiding!
2012: CA-AZ-UT-NV
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht