over 3 weken is het voor mij weer zo ver! Ik zit al vol voorpret ...
ik ga zeker weer bloggen: http://marinnyc3.reismee.nl/
(een eerder blog met hetzelfde adres is verdwenen ... dus wie zich in wil schrijven (mn Peter&Ann en Philippe): jullie moeten het even overnieuw doen )
@Marian en @peter en Ann
Deze van Marian heb ik al maar van jullie nog niet , kan je deze even posten of staat hij hier al ergens tussen?
btw , ik laat jullie dan even genieten van de foto van Finland , wij zijn net terug.
groetjes
hoi Philippe, je had het adres al, maar toch is ook dat van mij een nieuw blog, omdat de vorige van het net is verdwenen ...
dus als je automatisch updates wilt, moet je je even opnieuw inschrijven
je Finland foto's heb ik op facebook gevolgd, zag er goed uit
Voor Marian, Philippe en iedereen die interesse heeft. (hoe meer zielen, hoe meer vreugd)
Hier de link naar onze blog http://bigapple-part3.reismee.nl/
Philippe we kijken erg uit naar jullie Finland-verhaal.
@Peter en Ann
We zijn erg benieuwd naar de komende verhalen van jullie beiden .
Het is weeral een jaar geleden van ons en het kriebelt terug ( verslaving noemen we dat ) maar nog even wachten tot 2016 . Onze reis naar finland is ons heel fijn bevallen. Voor herhaling vatbaar. Toen we onze blog wilden beginnen waren er problemen op de site , hebben dan gewoon via facebook ons verhaal gedaan. Maar voor jullie ga ik een reisverslag in een notendop maken met een link naar de foto's. Geef me nog wat tijd . Veel plezier in N-Y ( ook voor Marian ) Toch een beetje jaloers aan het komen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.