Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw op het forum

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
martinensharon
Amerika-ontdekker

Nieuw op het forum

Bericht door martinensharon »

Hallo allemaal,

Volgend jaar zomer staat voor ons gezin (pa, ma en twee kids van dan 14 en 7) een reis naar de USA in de planning.
Het idee is, om te vliegen naar NY, daar enkele dagen te blijven en vervolgens door te vliegen naar LA of SF aan de westkust.
We willen ongeveer een 3 weken uittrekken voor de reis. Niks ligt nog vast, behalve dat we in Las Vegas een kapelletje gaan bezoeken :P

Veel te doen nog aan voorbereidingen, dus vandaar de aanmelding op AA!
Ik verheug me nu al op veel leesplezier.....

Groetjes,
Sharon
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Mrvanilla »

Hallo Sharon, welkom. Leuk dat je je hebt aangemeld en leuk dat jullie van plan zijn zo'n mooie reis te maken. Je zult hier genoeg tips tegenkomen. ter voorbereiding vind ik het zelf altijd fijn om reisverslagen van andere reizigers te lezen. Er zijn een hoop forumleden die een blog bijhouden. Zo kun je een beetje ontdekken wat je mooi lijkt en hoe lang je ergens voor uit moet trekken. Verder kun je je eens inlezen op sites als Ontdek-Amerika en natuurlijk AllesAmerika zelf. Ter zijner tijd kun je nog een topic openen met jullie route, je zult dan veel adviezen krijgen. Voor nu veel plezier met rondneuzen hier!
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer