Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nautilus ingestort!
Nautilus ingestort!
Ik heb juist gehoord dat de Nautilus zou ingestort zijn. Zou bevestigd zijn door BLM fieldoffice in Kanab.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Re: Nautilus ingestort!
Wát is er dan precies ingestort? Ik heb nog eens naar onze video gekeken The Nautilus en dat ziet er toch soliede genoeg uit om zonder "externe krachten" nog duizenden jaren intact te blijven
.
Misschien zijn die scoutsleiders van vorig jaar in Goblin Valley nu hiér op bezoek geweest
...

Misschien zijn die scoutsleiders van vorig jaar in Goblin Valley nu hiér op bezoek geweest

- Allard
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Of de Nautilus nu wel of niet is ingestort, erosie gaat altijd door. De scheur rechts in de rots zal na elke vorstperiode verder aangroeien. Totdat de resterende sterkte te klein geworden is om de overhangende rots te houden.
Het viel ons in Goblin Valley ook al op dat de "Goblins" vrijelijk als speeltoestellen werden gebruik. Zo helpt de mens de erosie wel een handje.
Het viel ons in Goblin Valley ook al op dat de "Goblins" vrijelijk als speeltoestellen werden gebruik. Zo helpt de mens de erosie wel een handje.
Ik heb het bericht van James Long. Hij had het eerst opgevangen als een gerucht maar later zou het bevestigd zijn door het BLMoffice van Kanab. Ik denk niet dat het gewoon een gerucht is.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Het bericht klopt. Kennissen van ons vertelden dit in juni al, ze waren er geweest en toen was hij al ingestort. De Ranger die ze waarschuwden haalde zijn schouders op en deed er verder niets mee, dat was de Natuur!
- buur
- Amerikakenner
Ik heb het nu ook op vele andere websites gelezen, Nautilus is dus inderdad kapot!
Ik ben nooit bij dit natuurverschijnsel geweest, ik had plannen, het op mijn volgende VS-reis te bezoeken. Maar dat is nu niet meer mogelijk, wat een jammer!

Ik ben nooit bij dit natuurverschijnsel geweest, ik had plannen, het op mijn volgende VS-reis te bezoeken. Maar dat is nu niet meer mogelijk, wat een jammer!
Groetjes, Thomas.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij zijn afgelopen week nog bij de Nautilus geweest, een gedeelte van de bovenboog is ingestort. Maar de vorm is nog nagenoeg intakt. Je kon wel zien dat er onlangs iets naar beneden was gekomen maar dat het zo recent was wisten we niet. Is zeker nog de moeite waard om te bezoeken!
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al