Misschien wel rare vraag over voedsel. Over iets meer dan 7,5 week zit ik in NY voor 12 dagen.
Op internet zie je veel lekker pizza's en Hamburger. Zien er super lekker uit ware het niet dat ik tegen kaas kan ( gesmolten ). In nederland kan je vragen of zonder kaas kan gelukkig.
Maar heeft iemand daar ook ervaring mee in gehad. Bang dat ze je dan raar aan zullen kijken. En of ze dan ook zonder kaas doen.
In Amerika zijn ze nog makkelijker en flexibeler dan in Nederland met dat soort vragen. Je bent vast niet de enige die geen kaas wil en als je iets vraagt zonder kaas krijg je dat vast. Ik vraag vaak hamburgers zonder brood, en laat bij maaltijden de aardappelpuree vervangen door rijst of frietjes. Daar heeft nog nooit iemand moeilijk overgedaan.
je bent gerust niet de enige daar die niet tegen kaas kan ..... je kunt er van alle markten eten, zowel junk als heel gezond en heel lekker, je zult absoluut niet van de honger omkomen ...
Heb in Chicago en omstreken vaak gevraagd om kaas en saus ertussenuit te laten en ze maakten daar nergens een probleem van. Vaak vroegen ze of ik wat anders in de plaats wou, dus maak je maar geen zorgen! De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
Ben het eens met bovenstaande reply’s, juist in Amerika is het nooit een probleem om je maaltijd aan te passen. Het bijzondere is dat het meestal nog goed gaat ook. In Nederland wordt op dit soort vragen vaak moeilijk gereageerd, maar in Amerikaanse restaurants echt nooit. Dus gewoon vragen en het wordt geregeld.
Eet vooral de burger van Shake Shack een keer .... om je vingers bij af te likken ...alleen jammer dat je dan niet hun cheese fries erbij kunt nemen ....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.