Vorig jaar 2 uur staan wachten op JFK! Dit jaar naar Newark gevloigen waar we binnen 5 minuten door de TSA waren; wat een verademing.
Trouwens wel nog even een waarschuwing: stop geen waardevolle spullen in je koffer en zoveel mogelijk in je handbagage. De TSA officers staan erom bekend dat ze reglmatig spullen uit koffers meenemen. Wij hadden vlak voor dat we naar Newark Airport gingen ergens 3 pakken Praline Pecan noten gekocht die wij heerlijk vinden, en in mijn koffer gestopt.Bij thuiskomst vond ik een brief in mijn koffer dat deze doorzocht is door de TSA, en u raadt het al; de noten waren weg. Ik had overigens TSA sloten aan mijn koffer die ze met een master key kunnen openen, en dus de sloten niet hoeven door te knippen.
Nou zijn wat noten niet zo'n ramp, maar het idee dat een iemand straffeloos, om het even wat, uit je koffer kan halen, geeft me toch een raar gevoel. Zeker als ze ook nog eens voor de Government werken.
Lees dit verslag maar eens. Deze gasten vinden dat ze te weinig verdienen, en beunen op deze manier wat bij. Iedereen weet wat er gebeurd, maar er wordt niets tegen ondernomen. Te gek voor woorden!!
http://rt.com/usa/tsa-stealing-from-travelers-358/
Een gewaarschuwd mens.....precies!