Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yihhaaah, E2 visum binnen!!!!!

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Kom net van het postkantoor met 2 verse E2 visums in onze paspoorten geplakt, we mogen nu 5 jaar gaan proberen onze toko op te starten, yihaa, nog iets meer dan 2 weken en dan vertrekken we, eindelijk :D
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Super zeg. Geniet nog even van het heerlijk koude en natte Nederlandse weer de komende weken :-)

En dan op naar Texas!!!
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

suebrons schreef:Super zeg. Geniet nog even van het heerlijk koude en natte Nederlandse weer de komende weken :-)

En dan op naar Texas!!!

Heerlijk, verheug me elke dag op ons Hollandse weer :D
Jan
Amerika-ontdekker

Bericht door Jan »

nog personeel nodig? :lol:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Jan schreef:nog personeel nodig? :lol:
Ben je Amerikaan??? want dat is wel één van de visum-eisen die we moeten stellen voor personeel! We beginnen met contractors en later als het bedrijf gaat lopen zullen we wat personeel nodig hebben, hopelijk al in het voorjaar. We hebben zoveel plannen en ideeën dat we wel 100 man kunnen gebruiken :D Missen alleen het geld en de tijd :?
JayDee
Amerika-ontdekker

Bericht door JayDee »

Wat super voor jullie. Alvast heel veel succes en vooral plezier. Als we eens in de buurt zijn, komen we zeker even langs -als het mag...-!
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's als alles af is! Ik heb trouwens nog wel even een foutje ontdekt op de site, bij het kopje 'afstanden'. Er staat: 'een staat die 20 keer zo groot is als Nederland en op Alaska de grootste staat van Amerika is.'

Dat moet natuurlijk zijn: 'een staat die 20 keer zo groot is als Nederland en op Alaska na de grootste staat van Amerika is.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Magnolia87 schreef:Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's als alles af is! Ik heb trouwens nog wel even een foutje ontdekt op de site, bij het kopje 'afstanden'. Er staat: 'een staat die 20 keer zo groot is als Nederland en op Alaska de grootste staat van Amerika is.'

Dat moet natuurlijk zijn: 'een staat die 20 keer zo groot is als Nederland en op Alaska na de grootste staat van Amerika is.
Thanks, en de fout wordt gelijk aangepast, blij als mensen de teksten goed doorlezen, mijn Nederlands is niet altijd even strak.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Ik had je al gefeliciteerd, maar nu zie ik ook de datum... 9 december!
Wauw dan gaat het allemaal nog best snel!

Heel veel succes met inpakken en afscheid nemen van alles en iedereen. Texas is helemaal geweldig, aardige mensen ook die er wonen ;-). Je gaat je er vast en zeker thuis voelen.
Ik zit vanaf 20 december 2 weken in Nederland (om te genieten van de kou :? ), maar mocht je ervoor of erna eens richting Houston rijden dan ben je welkom hè?
En in Spring zit het Nederlandse winkeltje, dus na een tijdje hier wonen zal je vast behoefte krijgen aan een potje Amsterdamse uitjes of een èchte reep chocola. Goeie reden om dat dan met ons te komen delen ;-). Wij wonen er vlakbij (voor Texaanse begrippen).
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

houstonwehaveaproblem schreef:Ik had je al gefeliciteerd, maar nu zie ik ook de datum... 9 december!
Wauw dan gaat het allemaal nog best snel!

Heel veel succes met inpakken en afscheid nemen van alles en iedereen. Texas is helemaal geweldig, aardige mensen ook die er wonen ;-). Je gaat je er vast en zeker thuis voelen.
Ik zit vanaf 20 december 2 weken in Nederland (om te genieten van de kou :? ), maar mocht je ervoor of erna eens richting Houston rijden dan ben je welkom hè?
En in Spring zit het Nederlandse winkeltje, dus na een tijdje hier wonen zal je vast behoefte krijgen aan een potje Amsterdamse uitjes of een èchte reep chocola. Goeie reden om dat dan met ons te komen delen ;-). Wij wonen er vlakbij (voor Texaanse begrippen).
Vandaag zijn net de spullen richting verhuisbedrijf vertrokken, dus zitten nu in een bijna leeg vakantiehuisje de komende 1,5 week, maar er zijn ergere dingen, het is zelfs een beetje Texas temperatuur, zo'n 15 graden. Als we gesetteld zijn komen we zeker een keer langs en Nederlandse producten heb ik voorlopig geen behoefte aan, verheug me meer op Mountain Dew en coffee at the gasstation :shock: ojaah, en subs by Subway en ...........
Jan
Amerika-ontdekker

Bericht door Jan »

a4plus schreef:
Jan schreef:nog personeel nodig? :lol:
Ben je Amerikaan??? want dat is wel één van de visum-eisen die we moeten stellen voor personeel! We beginnen met contractors en later als het bedrijf gaat lopen zullen we wat personeel nodig hebben, hopelijk al in het voorjaar. We hebben zoveel plannen en ideeën dat we wel 100 man kunnen gebruiken :D Missen alleen het geld en de tijd :?

ik leef wel op z'n amerikaans denk ik zo maar op me paspoort staat nederlands helaas. :(
mocht er een mogelijkheid zijn om toch te kunnen werken ik hou me aanbevolen hoor. :lol:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Jan schreef:
a4plus schreef: Ben je Amerikaan??? want dat is wel één van de visum-eisen die we moeten stellen voor personeel! We beginnen met contractors en later als het bedrijf gaat lopen zullen we wat personeel nodig hebben, hopelijk al in het voorjaar. We hebben zoveel plannen en ideeën dat we wel 100 man kunnen gebruiken :D Missen alleen het geld en de tijd :?

ik leef wel op z'n amerikaans denk ik zo maar op me paspoort staat nederlands helaas. :(
mocht er een mogelijkheid zijn om toch te kunnen werken ik hou me aanbevolen hoor. :lol:
Je kan je voorstellen dat we dit vaker horen :D Is wel lekker hoor dat veel mensen ons project aanspreekt, nu de betalende gasten nog, succes verder
Jan
Amerika-ontdekker

Bericht door Jan »

dat geloof ik graag dat je het vaker hoort.
jullie ook succes en mocht het een vakantie texas worden dan weet ik jullie te vinden! :wink:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Jan schreef:dat geloof ik graag dat je het vaker hoort.
jullie ook succes en mocht het een vakantie texas worden dan weet ik jullie te vinden! :wink:
Mooi, dan doen we ons werk goed :D
Felipe9255
Amerikafan
Contacteer:

de mijne nog niet

Bericht door Felipe9255 »

amai amai, en ik maar wachten.
Het is een hele tijd geleden dat ik hier nog ben geweest, in het begin van dit jaar ging alles over een vrouw vinden en trouwen en in Ohio blijven.
Wat er allemaal kan veranderen he.
In die periode besloot ik er volledig voor te gaan en echt naar the states te verhuizen, maar waarom zou ik dan een noordelijke, koude staat nemen als Ohio.
Dus besloot ik naar Houston te verhuizen, heb via myspace en yahoo heel wat dames leren kennen daar. En alles ging goed, met online solliciteren en zo.
Tot ik een dame van Atlanta, Georgia leerde kennen. Online zijn we stapel verliefd geworden op elkaar en heb dan in Juli daar werk gezocht. Ben 2 weken bij haar gebleven. EN ik heb daar een fantastische job gevonden. Maar met het meisje ging het minder goed. Ik kon niet winnen tegen haar weed-verslaving. Dus vertrok ik uit Altanta met een job, maar geen vriendin.
Ondertussen zijn we december en heb ik mn visum nog steeds niet.
M'n baas in Atlanta was de papieren kwijt geraakt en durfde het niet zeggen, had ik daar al 2 maand verloren.
Om to the point te komen; ik en wep ( het programma dat zal kijken voor mn visum) zijn ongeduldig aan het wachten op het 2019 formulier van de ambassade dat elk moment moet toekomen bij WEP.
Dan is het enkel nog de administratiekosten betalen en mn visum gaan bestellen en dan 3 dagen later gaan ophalen.
WOW wat een boterham he,
F.Y.I. mn visum is een stage-visum voor 18 maand. Dus ik heb 18 maand de tijd om te kijken voor een H1-B1 visum of om te trouwen.

Groetjes vanuit België en vlug Atlanta, Georgia :P
I am where I need to be
Texas Boy
Amerika-expert

Re: de mijne nog niet

Bericht door Texas Boy »

Felipe9255 schreef:amai amai, en ik maar wachten.
Het is een hele tijd geleden dat ik hier nog ben geweest, in het begin van dit jaar ging alles over een vrouw vinden en trouwen en in Ohio blijven.
Wat er allemaal kan veranderen he.
In die periode besloot ik er volledig voor te gaan en echt naar the states te verhuizen, maar waarom zou ik dan een noordelijke, koude staat nemen als Ohio.
Dus besloot ik naar Houston te verhuizen, heb via myspace en yahoo heel wat dames leren kennen daar. En alles ging goed, met online solliciteren en zo.
Tot ik een dame van Atlanta, Georgia leerde kennen. Online zijn we stapel verliefd geworden op elkaar en heb dan in Juli daar werk gezocht. Ben 2 weken bij haar gebleven. EN ik heb daar een fantastische job gevonden. Maar met het meisje ging het minder goed. Ik kon niet winnen tegen haar weed-verslaving. Dus vertrok ik uit Altanta met een job, maar geen vriendin.
Ondertussen zijn we december en heb ik mn visum nog steeds niet.
M'n baas in Atlanta was de papieren kwijt geraakt en durfde het niet zeggen, had ik daar al 2 maand verloren.
Om to the point te komen; ik en wep ( het programma dat zal kijken voor mn visum) zijn ongeduldig aan het wachten op het 2019 formulier van de ambassade dat elk moment moet toekomen bij WEP.
Dan is het enkel nog de administratiekosten betalen en mn visum gaan bestellen en dan 3 dagen later gaan ophalen.
WOW wat een boterham he,
F.Y.I. mn visum is een stage-visum voor 18 maand. Dus ik heb 18 maand de tijd om te kijken voor een H1-B1 visum of om te trouwen.

Groetjes vanuit België en vlug Atlanta, Georgia :P
Leuk verhaal, denk alleen verkeerd geplaatst, met nieuwe verhalen moet je een nieuw onderwerp maken, anders staat strakkies alles door elkaar, en dat willen we niet, Hans
Felipe9255
Amerikafan
Contacteer:

juist, en heb ik gedaan ook, sorry voor de overlast..

En een grote proficiat.
Ik zal nu toch nie in Texas zitten, maar heb door mn zoektocht heel wat contacten daar en moet die es gaan opzoeken he... dus kan ik daar es langskomen.

groetjes
I am where I need to be
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Felipe9255 schreef:juist, en heb ik gedaan ook, sorry voor de overlast..

En een grote proficiat.
Ik zal nu toch nie in Texas zitten, maar heb door mn zoektocht heel wat contacten daar en moet die es gaan opzoeken he... dus kan ik daar es langskomen.

groetjes
Thanks en je bent welkom, Hans
Felipe9255
Amerikafan
Contacteer:

ja jij 9 december, ik had er al een tijdje moeten zijn,
ma hoop zo vlug mogelijk te horen dat mn papier binnen is. dan kan ik eindelijk een ticket bestellen.
wil voor de 20ste vertrekken, word enorm duur anders.

Groeten, Filip

maar dit alles moet eigelijk op mn andere post,
I am where I need to be
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Vandaag mijn Social Security Card binnen en een nieuwe truck gekocht omdat de oude toch wel veel mankeerde. I am a happy Texan :D Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer