Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Klopt dit overzicht mbt autohuur

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Klopt dit overzicht mbt autohuur

Bericht door Anton007 »

Hallo allemaal.

Wou onderstaande toch nog even langs jullie, de kenners, checken. Met de CDW & EP extra's + extra bestuurde & ulimited miles lijkt mij dit voldoende verzekerd. Wat vinden jullie? Zie ik nog iets over het hoofd?
Me vriendin zal ook gaan rijden. We pikken de auto op in Miami en gaan dan naar de Keys voor 3 dagen en de andere dagen gebruiken we hem voor in Miami en omgeving.
Alvast bedankt voor de input.

Mvg,
Anton

Ps.
Ik lever hem bewust in op een andere locatie, deze is namelijk dichterbij de haven waar onze cruise vertrekt.

Afbeelding
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Klopt dit overzicht mbt autohuur

Bericht door Hinko »

Dit klopt helemaal :clap:
yheemskerk
Amerika-ontdekker

Re: Klopt dit overzicht mbt autohuur

Bericht door yheemskerk »

Een optie zou ook kunnen zijn om de auto een dag eerder in te leveren, op het vliegveld, een hotel te nemen met een airportshuttle en de volgende dag ga je met de taxi naar de cruise haven. Dat hebben wij de laatste keer gedaan en beviel prima.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer