Sinds kort zit ik met een liedje in mijn hoofd, zie titel, en daarom ga ik volgend jaar een reisje maken.
Het Zuidwesten lijkt mij de meest interessante regio en daar zal het dus heen gaan.
Rest ons nog de vraag; hoe doen we dat?

Na wat te hebben gelezen op deze forums heb ik er al wel een klein beetje een idee van, maar enkele vragen spoken nog door mijn hoofd;
1. Een ticket'je richting San Francisco (vanuit Brussel of Amsterdam maakt niet zoveel uit), wat is daarvoor een goede prijs? Liefst terugvliegen vanuit LA,
de route zeker nog niet vast, maar ik probeer toch een globaal idee te krijgen van de vliegtuigprijzen.
2. In hoeverre is het noodzakelijk hotels te boeken op voorhand? Sowieso zou ik in SF wel iets boeken (als we daar zouden aankomen), maar is dit onderweg ook nodig?
Zoals ik het me voorstel zijn er daar overal wel 'motels' te vinden, maar klopt dit ook effectief?
3. Een auto huren, hoe pak je dat het beste aan, en wat mag dat kosten?
De route, daar zal ik nog wel een weekje over piekeren, maar sowieso is mijn huidige gedachtegang een soort driehoek tussen SF - Las Vegas - LA.
Hopelijk denkt mijn reisgezel (die nu zelf nog op reis is) daar ook zo over

Voorlopig zoek ik gewoon een zeer ruime schatting van de kostprijs te bekomen. Zoals je onder mijn naam kan zien, ben ik nog nooit in de US of A geweest, en ook met andere vliegreizen heb ik weinig ervaring.
Vandaar dat ik vooral vragen heb over geld

Alvast bedankt voor de hopelijk talrijke reacties

EDIT: Misschien handig om te vermelden dat we sowieso in juli of augustus gaan, een periode van circa 20 dagen. Mijn reisgezel staat in 'het onderwijs', over andere datums kan dus niet gepraat worden