Marianne
Grand village is hetzelfde als grand canyon village.
Xanterra.com is een overkoepelend orgaan voor het verhuur van lodges etc. Als je deze site bezoekt, kun je, onderaan de pagina, alle parken zien die hun regelen. Zo ook de de Grand Canyon NP south rim. Als je die aanklikt word je doorgeschakeld naar, zoals jij ook aangeeft, grandcanyonlodges.com. Op deze site staat ook een "map grand canyon historic village". Daar kun je zien waar alles ligt. Dus ook maswick lodge en de andere lodges.
Dank allemaal, ik heb ondertussen rechtstreeks geboekt, the thunderbirdlodge in de GC en The View in Monument valley. Het is toch verbazingwekkend hoeveel er al vol zit voor 2015. De kinderen wilden graag naar het golden nugget hotel in las Vegas, heb al verschillende sites geprobeerd ( ook rechtstreeks) allemaal vol van 21/7 tot 24/7. We gaan vrolijk verder!
Groeten Erna
Dat vermoeden kreeg ik ook een beetje, heb gelukkig 1 nachtje golden nugget gevonden met gratis annulering, ik hou het nog even in de peiling, bedankt.
Mogelijk willen jouw kinderen ook graag naar de outlet van A & F en Hollister gaan, onze kinderen van 11,14 en 16 jaar deze zomer wel. Vooral die Milpitas, nabij San Jose, hadden wij op de route Santa Cruz- SF bezocht via een iets omweg en bezoek aan kantorencomplexen van Silicon Valley, was een goede op de route. Ze hebben daar goed in kunnen slagen voor hun verjaardagsgeld.
Laatst gewijzigd door toetjero op 21 aug 2014, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
haha onze kinderen hebben het idd al over outlets, vooral Tommy Hilfiger. bedankt ik ga ze noteren en alvast op de kaart opzoeken, mocht je meer leuke tips hebben.... dan hou ik me aanbevolen, ze zijn volgend jaar 14 en 16
Handig is als je vooraf thuis bestudeert welke winkels je wilt aandoen, dat bespaart je onnodig zoeken ter plaatse.
Vooraf inschrijven op hun website voor een VIP club levert je nog extra kortingen ter plaatse op.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Wij reisden per RV en gingen per ferry en bus van de camping naar San Francisco en daarom hoefde Alcatraz niet.
Voor de tieners waren de toppers:
Universal studios
LA Hollywood Sign
LA hollywood boulevard
raften in Moab (halve dag gedaan)
hop-on-hop-off in SF
fietsen in Yosemite
Panoramatrail,beer met twee jongen gespot
Grand Canyon, voor 1 dochter zonopkomst (de anderen bleven slapen)
zonsondergang Delicate Arch, in Arches
hikes in Zion en Bryce
zee ( minder belangrijk, wij wonen vlakbij het strand)
We hadden drie dagen San Diego in de planning en daarbij waren Whalewatchen en Seaworld de toppers.
erna11b schreef:Dank allemaal, ik heb ondertussen rechtstreeks geboekt, the thunderbirdlodge in de GC en The View in Monument valley. Het is toch verbazingwekkend hoeveel er al vol zit voor 2015.
Ik heb deze week ook the View geboekt maar nog geen email bevestiging gekregen. Ik kan wel zien dat mijn creditcard is belast. Heb jij wel meteen een email bevestiging gekregen?
Groetjes Astrid
Ik heb een mail gestuurd en hoop dat ik een conformation number krijg, dan kan ik op de site inloggen!
Anders neem ik een kopie van de creditcard afschrijving mee!
groetjes Astrid
Wij zijn 13 juli in Monument valley en 30 juli in SF, ondertussen heb ik bijna alles vast gelegd. We vliegen 4 juli met air berlin en gaan 4 augustus weer retour. Ik ben blij dat ik deze vlucht al heb vast gelegd ( rechtstreeks), hij is nu 300 pp duurder. Dus voor iedereen die nog gaat...boek op tijd.
Het enigste wat ik nu nog moet doen is de hotels in augustus, lee Vining en de autohuur. Daarna route verder uitwerken.
jammer dat ik 30 juli niet in the view ben, lijkt me wel leuk om iemand van het forum tegen te komen.
Dit is ons schema geworden:
1. 4/7 Dusseldorf – LAX 13.20-16.10, hotel travelodge hollywood vermont
2. 5/7 LA
3. 6/7 LA: Universal Studio’s
4. 7/7 LA-Joshua Tree, 29 Palms naar Laughlin via route 66, aquarius hotel
5. 8/7 Laughlin- Sedona, via route 66 oatman, days inn kokopelli
6. 9/7 Sedona
7. 10/7 Sedona- Grand Canyon Village , thunderbirdhotel
8. 11/7 Grand Canyon Village-Page, travelodge Page
9. 12/7 Page
10. 13/7 Page- monument Vally, the view
11. 14/7 MV- Moab, moab valley inn
12. 15/7 Moab
13. 16/7 Moab
14. 17/7 Moab-Torrey. Days inn torrey capitol reef
15. 18/7 Torrey-Bryce, BW canyon grand hotel
16. 19/7 Bryce-Zion, quality suites montclair
17. 20/7 Zion
18. 21/7 Zion-Las Vegas, via Valley of fire SP, stratosphere
19. 22/7 Las Vegas, stratosphere
20. 23/7 Las vegas, golden nugget
21. 24/7 Las Vegas-Furnace Creek, furnace creek ranch
22. 25/7 Furnace Creek- Lee Vining of june lake of? , hotel ?
23. 26/7 Lee-Vining- Yosemite village, curry village evt later wijzigen in housekeeping ( dankzij verslag marianne)
24. 27/7 Yosemite,
25. 28/7 Yosemite
26. 29/7 Yosemite-SF, dayss inn downtown
27. 30/7 SF
28. 31/7 SF- Monterey, hotel?
29. 1/8 Monterey of Pismo Beach, hotel?
30. 2/8 Monterey-Morro Bay/san Luis obispo/pismo beach, hotel?
31. 3/8 Morro Bay/Pismo beach -/ ergens in LA hotel in de buurt van strand of lax?
32. 4/8 LAX-naar huis 17.55
33. 5/8 Aankomst thuis 13.40
even uit mijn hoofd, rondom 860 pp stoelreservering is wel 25 pp extra. ik heb rechtstreeks geboekt op airberlin, maar vantevoren ook gezocht op skyscanner en momondo.
De hotels heb ik bijna allemaal rechtstreeks geboekt, de meeste via de wyndham, daar kun je terecht voor daysinn, travelodge en nog veel meer. Als je dan tarief AAA kiest heb je meestal de meeste korting. Dit tarief staat voor ANWB, pasje heb ik net aangevraagd.
Ben me nu aan het verdiepen in de auto huur, ga straks even bellen met rentalcars, voor dezelfde auto zit er toch veel verschil in prijs bij alamo en hertz
Dag Erna
Ik zelf het een paar keer een auto bij sunnycars.nl gehuurd. Goede ervaringen, maar we hebben gelukkig geen problemen onderweg gehad. Als je de site bezoekt, kun je zien en berekenen wat het kost en wat er allemaal inzit. Regelmatig ontvang ik een mail van hun met een aanbieding van 10% korting (abonneren op de nieuwsbrief van hen?). Recent had ik het idee om een off-road route in amerika te rijden in canyonlands ( bv de shaffer route; ook te vinden op internet). Hierop heb ik hen benaderd of dit toegestaan wordt evt met een 4 x 4 wd. Terstond een reactie van hen gehad. Zij gaven aan dat het niet is toegestaan om op wegen te rijden die niet genummerd zijn, ook niet als er een 4x4 is gereserveerd. Sunnycars geeft aan, dat je bij hen een huursom betaalt voor 100% all inclusieve en incl dekking voor glas, banden, bodem en dak schade. Het pakket, zoals zij aangegeven, is incl: ongelimiteerd aantal km; lokale belastingen; luchthavenbelasting; wa verzekering; aanvullend wa verzekering van 7,5 miljoen; cdw (schade aan de huurauto) zonder eigen risico; TP (diefstal van de huurauto) zonder eigen risico; glas, banden, bodem en dakschade dekking.
Doe je voordeel met deze info.
Een kennis van ons heeft recent een auto in amerika gehuurd via: auto europe. Zie de site van hen.
Ik heb daar geen ervaring mee.
Verder is het leuk om de site http://www.ontdek-amerika.nl te bekijken. Hierop staat zeer veel algemene en detail info.
Ha bedankt, ondertussen heb ik rentalcars.com gebeld, voor diegene die het nog niet wist, het prijsverschil volgens hun zit hem in het feit dat je bij alamo de verzekering voor de ruiten, wielen/banden er bij in hebt. Bij Hertz niet. Mocht je ze bellen, via de telefoon € 10,-- korting.
Ik zal sunnycars en auto europe ook eens checken. Voordeel van rentalcars op dit moment, is nu vast leggen maar annuleren mag tot kort voor vertrek. Prijzen zullen stijgen, dus iets boeken is niet gek.
De shafertrail had ik van Yeehaw al eens een reactie op gehad, schijnt wel heftig te zijn.
Bedankt allemaal, ik puzzel verder
Sunny cars is idd goed en niet duur.ik ga me abonneren op de nieuwsbrief, wie weet komt de code dan snel.....
Vandaag regen, mooie dag om alle sites te vergelijken
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.