Hahahaha, sorry Meyem, ik heb geen foto's op internet, ook geen reisverhaal.
Ik kan wel een klein stukje vertellen over ons New York avontuur...
We kwamen veel te laat aan in New York om de optredens in Bryant park te zien.
Om kwart voor drie kwamen we aan in ons hotel. Mijn man Ray had ons daar afgezet en hij zou de auto bij het verhuurbedrijf gaan inleveren.
Om vijf uur was hij nog niet terug en ging ik maar eens bellen naar Dollar. Daar wisten ze mij te vertellen dat hij daar nog niet was aangekomen...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch serieus in paniek begon te raken. Daar zat ik dan met twee kleine kindjes in New York en mijn man was weg...
Ik belde naar de frontdesk om te vragen wat verstandig was, die vertelden mij doodleuk dat hij vast in zijn eentje site seeïng aan het doen was.
Om half zeven trok ik het niet meer en alle rampscenarios waren mijn gedachten al gepasseerd. Hotelbeveiliging besloot 911 te bellen. Ik dacht dat ik gek werd!!!
Ze wilden een recente foto van Ray en omschrijvingen van eventuele tattoo's en littekens.
Politie zei dat ze hem op de missing persons list zouden zetten en zouden naar het hotel komen om mij vragen te stellen. Nog voordat de politie arriveerde kreeg ik een telefoontje van de frontdesk dat Ray onderweg was naar boven. Ik kon niet meer stoppen met huilen!!!!!!
Wat bleek, we hebben kennis mogen maken met het verkeer van New York!