Wel ik bedoel daarbij dat tijdens het uitchecken, het personeel vroeg of ze voor een shuttle naar de luchthaven moesten zorgen, dus ik zei ja, waarop ik die meneer van het hotel hoorde zeggen tegen die mevrouw van het hotel give it a shot (toen wist ik nog niet wat hij bedoelde) zei die mevrouw van het hotel misschien is het toch beter van een taxi te nemen want dit is goedkoper dan een shuttle dus gingen wij daar mee akkoord.
Eens het tijd was om te vertrekken stond daar een zwart busje in plaats van een taxi, en heeft die ons dus naar de luchthaven gebracht resultaat 76 dollar voor ons van Manhattan naar JFK te brengen.
Dus ik voel me echt bekocht door het personeel van het hotel. Voor de rest was dit wel een goed hotel hoor, Ik verwacht alleen dat je eerlijk bent tegen je klanten en ze niet hoeft te bedriegen door samen te werken met een dienst die totaal niks met een taxi of een shuttle te maken heeft.
En om op je 2de vraag te antxwoorden

DOODGRAAG!!! zou ik terug gaan als ik kon deze zomer nog maar dat laat mijn portefeuille niet toe