Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gebruik van Blogger; hoe doen jullie dat?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Angimoonen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Gebruik van Blogger; hoe doen jullie dat?

Bericht door Angimoonen »

Heb de afgelopen vakantie ook gebruik gemaakt van Blogger voor mijn vakantieblog.

Supergoed bevallen:
Via Blogger op mijn Samsung Tab typte ik het verslag.
Heb een compactcamera gekocht met Wifi-mogelijkheid, zodat ik de foto's kon overzetten van het fototoestel naar de tab (daarna via wifi naar Google-Drive voor "extra backup").
Foto's voegde ik dan toe met app "verklein foto".
Blog uploaden en klaar....

Niet alle hotels hadden even goede wifi, maar via blogger blijven berichten bewaard totdat je kunt oploaden (of naar de big M :D ).

Volgend jaar weer!
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Heb je ook gebruikt gemaakt van de app Posts, superhandig, je kan hiermee offline je verslag maken en zelfs foto's uploaden. Als wij geen wifi hadden gingen we onderweg naar de Starbucks of de Mac om het verslag en foto's te uploaden
Angimoonen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Angimoonen »

Ina: met Blogger kun je ook offline je verslag typen. App is gekoppeld aan Blogger van Google.

Post ken ik niet...

Voor de rest wel zo'n beetje hetzelfde (Starbucks, McD) :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer