Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in centrum new york of queens

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Chub
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hotel in centrum new york of queens

Bericht door Chub »

Afbeelding

Toevallig een fotootje van de trap van Queensboro Plaza.... :lol: :lol:
Geen liften daar...

Daarachter in het buurtje zit Cranberry. Een top restaurantje, afhaal en winkeltje. Schoon, super personeel en heel goed eten.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

ja, en volgens mij moet je aan de andere kant (en daar moet je zijn voor dat hotel) ook nog eerst binnen een trap op en af .... er zijn iig 2 lagen, 1 voor de expres en 1 voor de langzame 7
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Chub
Amerikafan

Bericht door Chub »

Klopt, het bedoelde hotel is dus aan de andere kant.
2 lagen metro's over elkaar heen en een doorgaande weg daaronder. Continu dat geratel over het spoor. Indrukwekkend :!:

Afbeelding
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Inderdaad, als je bvb naar de Country Inn and Suites wil dan ga je over de voetgangersbrug en kom je via de huizenrij langs een trap naar buiten.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

respectievelijk:
bij de halte zelf:
http://subwaynut.com/ind/queens_plazae/ ... plaza5.jpg
en dan over de weg:
http://subwaynut.com/ct/queensboron/queensboron17.jpg
en :
https://www.google.nl/maps/place/Queens ... af!6m1!1e1
en dan dus binnendoor naar beneden (dat is miss even wennen, maar goed te doen :wink: )

edit:
naah, die eerste foto is geloof ik van een ander station :mrgreen:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Chub
Amerikafan

Bericht door Chub »

:thumbup: Kijk eens aan, hoe compleet kunnen we zijn. Zou nwolf hiermee voldoende geholpen te zijn :thumbup:
Toen wij vertrokken hadden we ook zoiets van :?: hmmm, hoe is dat buurtje daar. Wel, een volgende keer ga ik er met plezier naar toe. Wij zaten in Comfort Inn. Er was maar 1 groot nadeel. Nederland verloor van Argentinië.... :D
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Zeker mee geholpen.

Altijd leuk om te lezen dat je je nergens druk over hoeft te maken ;).
We zijn wel grote steden gewend (Orlando, San Francisco, Vegas, Washington) maar New York is toch echt net wat anders.
We hebben ooit de fout gemaakt verkeerd te boeken in LA (downtown) en sindsdien wat "voorzichtiger" geworden met de hotelkeuze ;)
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
IanB
Amerika-newbie

Bericht door IanB »

Ik ben ook aan het kijken naar een hotel. Nu wordt dit mijn 2e bezoek aan NYC dus ben ik gaan kijken naar een hotel in Brooklyn. Nu vond ik deze: http://sumnerhotelny.com/

Gezien de halte Flushing Av ben je, volgens mij als ik het goed heb, redelijk snel in Manhattan. Gezien de oranje kleur. Iemand met meer ervaring die kan zeggen of ik daarmee in de buurt zit?
Audrey
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Audrey »

Wij zijn vorig jaar naar New York geweest en hebben een week in Z Hotel geslapen.
Absolute aanrader!

Qua afstand naar Manhattan: Elk uur rijdt er van het hotel zelf een shuttle busje naar Bloomingdales (shopping center aan Lexington Av). Busje is een omgebouwde schoolbus, volledig gratis. Je kan hetzelfde busje ook op diezelfde plaats terugnemen naar het hotel. Als de shuttle vol is, dan regelen ze zelf een taxi op kosten van het hotel.

Het zicht was enorm mooi, zeker vanop de rooftop bar. Enige nadeel als je in een hoge kamer slaapt => Er zijn dikwijls feestjes, dus oordopjes zijn soms wel aangewezen :)
Lisette__
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Lisette__ »

meyem schreef:Het Gershwin vind ik er heerlijk gek uitzien, ik ben reuze benieuwd naar je ervaring, straks ...
The Gershwin is ons goed bevallen. Mooie gerenoveerde kamers, van alle gemakken voorzien. Bijvoorbeeld het opladen van je telefoon via USB.
Ze zijn nog wel flink aan het verbouwen. Maar daar hebben we gelukkig geen last van gehad.

Metrostation op 3 minuten loopafstand. Genoeg restaurantjes en barretjes in de buurt. Maar niet te druk.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ik zou het zo weer boeken.
Brinksie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Brinksie »

Wij hebben via Airbnb in dit appartement gezeten, en dat was prima en erg betaalbaar:

https://www.airbnb.nl/rooms/1897210
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

ik heb ook een vraagje over deze buurt . ik zie dat er in april 2015 een hilton opent http://hiltongardeninn3.hilton.com/en/h ... index.html tussen de station queensborough plaza en en queen plaza . is dat de kant met de winkeltjes en is dit veilig om te lopen savonds daar ik alleen met 2 kinderen ga. voor ons 1e keer Ny en ben behoorlijk bereisd in mijn eentje met de kinderen oa suriname en curacao maar toch bij NY heb ik vooral dat ik veilig ( lees niet totaal alleen zonder andere mensen om me heen ) wil lopen naar het hotel . stom eigenlijk dat ik het zo voel

het hotel heeft nu namelijk een heel mooi prijsje van nog geen 125 euro per nacht ( omdat het nog niet open is ?? )
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

b_talens schreef:ik heb ook een vraagje over deze buurt . ik zie dat er in april 2015 een hilton opent http://hiltongardeninn3.hilton.com/en/h ... index.html tussen de station queensborough plaza en en queen plaza . is dat de kant met de winkeltjes en is dit veilig om te lopen savonds daar ik alleen met 2 kinderen ga. voor ons 1e keer Ny en ben behoorlijk bereisd in mijn eentje met de kinderen oa suriname en curacao maar toch bij NY heb ik vooral dat ik veilig ( lees niet totaal alleen zonder andere mensen om me heen ) wil lopen naar het hotel . stom eigenlijk dat ik het zo voel

het hotel heeft nu namelijk een heel mooi prijsje van nog geen 125 euro per nacht ( omdat het nog niet open is ?? )
Ik heb me zelden ergens veiliger gevoeld dan in NYC. Maar er kan altijd wat gebeuren natuurlijk.. of dat nou in NYC, Suriname of Lutjebroek is.
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

daar gaat het niet om . je kan er wel zeker als vrouw alleen om denken dat waar je hotel ligt in iedereen geval druk op straat is als je savonds terug gaat . een vrouw alleen in een eenzame omgeving is geen goede combinatie helaas . ik voel me dan echt niet veilig en ben op genoeg plekken geweest om te weten dat het echt wel uitmaakt.je past je gedrag erop aan . zo neem je bv een taxi naar het hotel of gaat helemaal na zonsondergang niet meer naar buiten ( suriname bv ) .
ik ga snachts ook niet door de polder fietsen in alle eenzaamheid maar maak andere keuzes.
tot nu toe heb ik me ook altijd veilig in the US gevoeld ;)
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

ik ga meestal alleen naar New York en heb diverse malen in Queens gelogeerd. Geen enkel probleem ..... Maar inmiddels heb je in Chelsea geboekt, zag ik. Dat is wel een stuk gezelliger en vooral zomers zit ik liever in Manhattan dan in Queens ... er is zoveel te beleven en Washington Square Park in de avonduurtjes is superleuk
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

wat leuk dat chelsea gezellig is , ben echt een newbie wat NY betreft . ik had het savoy eerst geboekt en is nog gratis annuleerbaar en toen kwam ik het hilton tegen .... zelfde prijs als het savoy maar dat is 2 sterren dus sta nog in dubio want het hilton gaat pas in 2015 open en dus echt een stuk luxer .
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Hotels die nog moeten openen ... daar zou ik heel voorzichtig mee zijn .... de openingsdata worden vaak (maanden) opgeschoven ... :mrgreen:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

het savoy is gratis annuleerbaar tot de dag voor vertrek die zou ik sowieso laten staan om te kijken of het hilton open gaat . het hilton voor die prijs is niet annuleerbaar ( behalve als ze niet open zijn ) . nog maar even goed over nadenken
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

zo lang je maar niet voor het Hilton vooruit hoeft te betalen ... dan kan er niet veel mis gaan, lijkt me ... en in een Hilton voor een mooi prijsje, dat is altijd kicken, denk ik ... :D
> oh, ik zie dat het hotel in Queens is .... voor hetzelfde geld zou dan ik liever in Manhattan zitten! echt veel leuker!

oh, en wat de avonduren in New York betreft: je hoeft je nergens zorgen over te maken, het leven gaat zomers langer door dan jij het gaat redden met de kinderen .... je zult vroegtijdig gevloerd zijn. Inderdaad geen onzinnige dingen doen. zoals door de achterbuurten van de Bronx dwalen, maar ik denk niet dat dat op je programma staat ... :wink:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Zit met een vraag.
Gezien ik het advies kreeg van familie om eens te kijken naar hotel vetiver zag ik dat deze maar een paar tientjes duurder was.
Nu vroeg ik mij af of dit hotel beter is dan de country inn & suites en dus de moeite waard is om om te boeken. Zie dat het dichter bij de metro ligt wat natuurlijk altijd handig is.

Iemand ervaring met beide hotels?
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer