Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bill O'Reilly
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bill O'Reilly
Ik val net tijdens het zappen binnen bij de Oprah show. Er is een hevige disccussie aan de gang met ene Bill O'Reilly. Ik had nog nooit van deze man gehoord en hij komt erg conservatief op mij over.
Wie is deze man precies?
Vannacht wordt de show herhaald om 0.15 voor wie interesse heeft. Ik ga het zeker opnemen
Marjon
Wie is deze man precies?
Vannacht wordt de show herhaald om 0.15 voor wie interesse heeft. Ik ga het zeker opnemen
Marjon
-
- Amerikakenner
Hij is inderdaad conservatief (hij claimt zelf van niet) en werkt dan ook voor Fox News...LOL.
Hier kun je van alles over hem lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bill_O%27Reilly
Hier kun je van alles over hem lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bill_O%27Reilly
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh, dus mijn eerste gevoel klopte wel. Ik had direct een hekel aan die man.
Maar ik zal de show vanavond opnemen dan kan ik echt beoordelen wat ik van die man vind.
Ik ving nog wel één opmerking op: Wil je in Amerika wonen of in Nederland?( en hiermee leek hij te bedoelen dat Nederland een verdorven land is)
Marjon
Maar ik zal de show vanavond opnemen dan kan ik echt beoordelen wat ik van die man vind.
Ik ving nog wel één opmerking op: Wil je in Amerika wonen of in Nederland?( en hiermee leek hij te bedoelen dat Nederland een verdorven land is)
Marjon
Ik kan niet begrijpen dat je ook maar 1 seconde van die &%^@ wil zien, als ik per ongeluk Fox op mijn TV krijg en ik zie maar een glimps van die &%^@ , begint mijn bloed te koken... :flame:vana schreef:Oh, dus mijn eerste gevoel klopte wel. Ik had direct een hekel aan die man.
Marjon
En ja ik geloof meteen dattie negatieve opmerkingen maakt over NL, zelfde als die andere nepvent.. Dr. Pil...
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja PeeJay, ik kan pas echt een mening over iemand hebben als ik hem ook echt heb horen praten en als ik geluisterd heb naar wat hij te zeggen heeft. Tot die tijd wil ik niet over iemand oordelen. (hoewel mijn eerste intuítie meestal wel juist blijkt te zijn)PeeJay schreef:Ik kan niet begrijpen dat je ook maar 1 seconde van die &%^@ wil zien, als ik per ongeluk Fox op mijn TV krijg en ik zie maar een glimps van die &%^@ , begint mijn bloed te koken... :flame:vana schreef:Oh, dus mijn eerste gevoel klopte wel. Ik had direct een hekel aan die man.
Marjon
En ja ik geloof meteen dattie negatieve opmerkingen maakt over NL, zelfde als die andere nepvent.. Dr. Pil...
/PeeJay
In het publiek zaten volgens mij ook een aantal mensen die het niet met hem eens waren want hij kreeg aardig tegengas.
Marjon
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
En hoe vinden jullie dat spook, Nancy Grace? Ik word al misselijk als ik haar zie! Maar zij zit bij CNN, per ongeluk de verkeerde zender gekozen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik ben blij te zien dat ik niet de enige ben die al deze personen "liever niet zie of hoor".
Alhoewel Bill soms wel humoristisch kan zijn door zijn "kinderachtige" opmerkingen, Laten we a.u.b. hem, Sean en Nancy van de TV bannen!
Ben trouwens ook niet blij met die "Nederlandse" hier op tv (kan haar naam niet herinneren) maar zij mag nog wel blijven van mij.
Al die programma's van de heren lijken ook enorm op elkaar, alsof ze dezelfde script gebruiken maar een andere vent!
Richard
Alhoewel Bill soms wel humoristisch kan zijn door zijn "kinderachtige" opmerkingen, Laten we a.u.b. hem, Sean en Nancy van de TV bannen!
Ben trouwens ook niet blij met die "Nederlandse" hier op tv (kan haar naam niet herinneren) maar zij mag nog wel blijven van mij.
Al die programma's van de heren lijken ook enorm op elkaar, alsof ze dezelfde script gebruiken maar een andere vent!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
De meeste mensen die jullie opnoemen ken ik alleen van horen zeggen. Toen ik uit Nederland vertrok had ik zo 'n genoeg van de slappe aanpak van de criminaliteit. Ook de algemene NLse mentaliteit dat de regering overal maar voor moet zorgen en weinig eigen verantwoordelijkheid maakten dat ik me wel kan vinden in de conservatievere gedachtengang. Maar de manier waarop mensen hier onder het mom van "Freedom of Speech" zich helemaal te buiten gaan aan het opdringen van hun eigen gelijk.. Dit geldt zowel voor de Nancy Graces als de Cindy Sheehans.
Rush Limbaugh is ook zo iemand die de gemoederen nogal kan doen verhitten. HIj komt uit Cape Girardo, Missouri. Er is een straat naar hem vernoemd en er zijn heuse Rush Limbaugh tours langs zijn woonhuis, school etc.
Limbaugh kwam in opspraak vanwege zijn medicijn misbruik ,handtastelijkheden. Gedurende de verkiezingen mockte hij Michael J. Fox's ziekte van Parkinson in het stemcel research debate. Hij heeft na veel commentaar zijn verontschuldigingen aangeboden.
Rush Limbaugh is ook zo iemand die de gemoederen nogal kan doen verhitten. HIj komt uit Cape Girardo, Missouri. Er is een straat naar hem vernoemd en er zijn heuse Rush Limbaugh tours langs zijn woonhuis, school etc.
Limbaugh kwam in opspraak vanwege zijn medicijn misbruik ,handtastelijkheden. Gedurende de verkiezingen mockte hij Michael J. Fox's ziekte van Parkinson in het stemcel research debate. Hij heeft na veel commentaar zijn verontschuldigingen aangeboden.
Was that for us?
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb net de uitzending bekeken, maar ik kon het niet opbrengen om het helemaal af te zien. Wat een vreselijke vent zeg. Met één of twee dingen die hij zei was ik het best wel eens maar verder was alles wel erg zwart-wit bij hem.
En wat een enorm ego heeft die man, als mensen het niet met hem eens waren overschreeuwde hij ze gewoon of was het "bull" en waren ze fox-haters.
Wat hij over Nederland zei was:
"Je moet vechten voor je land. Wil je net zo worden als Denemarken en Nederland? Dat willen de SPers* Alles mag maar: euthanasie, legale drugs, abortus zonder regels enzovoort."
* O'Reilly deelt mensen in twee groepen: de Traditional Warrior en de Secular-Progressive
Een middenweg is er niet volgens hem.
Marjon
En wat een enorm ego heeft die man, als mensen het niet met hem eens waren overschreeuwde hij ze gewoon of was het "bull" en waren ze fox-haters.
Wat hij over Nederland zei was:
"Je moet vechten voor je land. Wil je net zo worden als Denemarken en Nederland? Dat willen de SPers* Alles mag maar: euthanasie, legale drugs, abortus zonder regels enzovoort."
* O'Reilly deelt mensen in twee groepen: de Traditional Warrior en de Secular-Progressive
Een middenweg is er niet volgens hem.
Marjon