Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Paar vraagjes met baby reizen

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Ilssse
Amerika-ontdekker

Paar vraagjes met baby reizen

Bericht door Ilssse »

Wij gaan komende zomer met onze dan 8 maanden oude zoontje naar Florida.
We beginnen 2 dagen in Miami en gaan dan naar de Keys.
Beginnen 1 nacht in Key Largo en dan key west.

- iemand tips voor een leuk hotel op beide plaatsen?

Daarna rijden we naar fort lauderdale en na 1 nacht zitten we een week in Orlando.

- is disneys animal kingdom te doen met een kleintje? Of is dat zonde?
Iemand nog leuke tips om met kleintjes te doen in Orlando?
SNDBoer
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Paar vraagjes met baby reizen

Bericht door SNDBoer »

Ook wij gaan eind april naar Florida met een kleine. Ik volg even je bericht.
Mads2010
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Mads2010 »

We hebben geen ervaring in Florida, wel met het reizen met een (toen) tweejarige. Check onze site maar voor de tips en tricks. Geniet vooral en blijf relaxed!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Er is een heel topic over Reizen met Kinderen (gebruik even zoekfunctie) en daar staan ook veel tips.

Specifiek over Disney.....ik denk dat je kindje daar echt nog te jong voor is. Het is erg warm overdag en ook redelijk druk.
Wij hebben bewust gewacht tot de kinderen wat ouder waren.

Geen echte tips voor hotels, dat is natuurlijk heel persoonlijk. We hadden een mooi hotel op Key West, 2 grote zwembaden en aan het strand.

Het strand moet je je daar ook niet teveel van voorstellen. Dat is meestal kunstmatig gemaakt, de rest zijn rotsblokken en verharde stukken met zand er over heen. Zwemmen in de zwembaden is het meest voor de hand liggend (soms ook met zout water)

Ik zou met een kindje van die leeftijd niet zo snel zo'n reis maken. Dan zou ik me afvragen wat ze er aan hebben en ze herinneren zich niet zo veel. Een zwembad, lekker bedje en plekje om te spelen/kruipen is goed genoeg. Daar zou ik naar kijken.

Succes!
misstiara
Amerikafan

Bericht door misstiara »

Hoi, wij gaan binnenkort met een 1 jaar oude baby, 7 dagen pretparken doen. Ik laat dan wel weten hoe het was en of het leuk is ;)
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JeroenB »

Als je zelf naar de pretparken wil laat je dan niet tegenhouden, enige is dat je een aantal attracties dan beurtelings moet doen. Let goed op de warmte en hou de kleine uit de zon en neem goede zonnebrand creme mee met een hoge factor want de zon is erg warm in de zomer. Zorg dat de kleine en jullie zelf ook heel veel drinken gedurende de dag als het warm is want dan drink je al heel snel veel te weinig.

Ga gedurende de vroege ochtend uren buiten op stap en pak een rust moment op het heetste van de dag om vervolgens in de late middag weer op pad te gaan, dan is het goed uit te huden.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
roy8448
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door roy8448 »

Hoi,

Wij gaan in Mei 3 weken met onze kleine meid van net 2 jaar.

De eerst paar dagen gaan wij naar fort lauderdale ipv miami. Miami zijn we zelf al een x eerder geweest en ft. lauderdale schijnt wat rustigere plek te zijn wat erg handig is met kleintje.
Wij hebben een auto gehuurd dus het is maar een klein stukje rijden naar miami als we daar heen willen.

Via tripadvisor heb ik een top hotel gevonden, hierbij de link.
http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... ml#REVIEWS

ps. ik ben zelf nog op zoek naar een hotel of bed and breakfast op de keys, dus mocht je tips voor mij hebben hoor ik ze graag.
misstiara
Amerikafan

Bericht door misstiara »

Hoi,
Wij hebben 7 pretparken gedaan. 7 dagen achterelkaar.
Dat was een beetje te veel van het goede.
De volgende keer zou ik het zelf anders doen. Ik zou toch om en om doen. 1 dag park, 1 dag rust etc.
Ik had niet het idee dat de pretparken voor hem echt leuk waren, je moet vooral gaan voor jezelf.
Hij vond Disney: iets à small world leuk en epcot vond hij leuk om op de foto te gaan.
De mijne was 1 jaar. Dat is al wat ouder dan 8 maanden.
Ik denk dat 8 maanden wel een fijne leeftijd is om te gaan, dan slaapt ie nog goed in de wagen.
Dus ik zou zeggen, ga gewoon naar de pretparken die je zelf leuk vind. En die dag rust, misschien is dat met een 8 maanden baby niet eens nodig.

Wel belangrijk: veel Zonnebrandcreme, veel schaduw zoeken, dookie mee.
Veel drinken.

Wat wij trouwens hebben gedaan is een babybedje bij walmart kopen. Is veel goedkoper dan huren en hij is ook lekker nieuw.
Monique2012
Amerika-ontdekker

Bericht door Monique2012 »

Hoi,

Super leuk dat jullie naar Florida gaan met een kleintje. Onze jongste zoon is ook al vanaf 6 maanden "meegesleept" en heeft er alleen maar een Amerika virus aan overgehouden :-)
Het is denk ik belangrijk om goed te kijken naar hoe je kindje het doet met de warmte. Wij deden wel veel pretparken (we hebben ook een ouder zoontje) maar gingen vaak na de lunch uit het park om in de namiddag weer terug te komen en wisselde pretparkdagen en niet pretparkdagen een beetje af.

Hoewel je kindje op zich niet echt iets heeft in de pretparken, zijn de Disney parken over het algemeen wel heel erg uitgerust op kleine kinderen en hebben vaak ook luiers, babyvoeding en op elke toilet goede mogelijkheden om je kindje te verschonen en dat soort dingen. Ook hebben alle restaurants kinderstoelen en overal is eigenlijk rekening gehouden met kinderwagens of buggy's . Ik zou Universal met een baby niet direct aanraden (hardere muziek en wat minder lieflijk) maar Seaworld en Bush Gardens (in Tampa) kunnen naar mijn idee wel heel goed
In Disney's Magic Kindom was er zelfs een nursery, waar je in een fijne rustige kamer met airco even met je kindje in een heerlijke schommelstoel kon zitten.
Dus als je zelf graag een park bezoekt, laat je dan vooral niet weerhouden.

Let vooral heel goed op de zon, gebruik goede zonnebrand met een sunblock of hele hoge factor en geef je kindje heel veel te drinken.
Wij hadden altijd ook een grote dunne handdoek mee die we 's middags over de zonneklep van de buggy tot over de voetjes van ons zoontje legde als een soort van zonnescherm en het een beetje donkerder maakte zodat hij lekker even uit de zon kon slapen als we wel een hele dag in het park bleven. De achterkant van de zonneklep kon open, dus het werd daardoor niet extra warm. Ook kun je bij veel attracties gebruik maken van de zogenaamde baby-swap. Je gaat dan met je kindje in de rij staan (vak al een belevenis op zich want de Disney wachtrijen zijn helemaal in thema van de attractie), als je aan de beurt bent, gaat eerst de een in de attractie. Na afloop neemt die het kindje over en kan de ander in de attractie. Dan hoef je dus niet twee keer afzonderlijk in de rij te gaan. Je moet dit wel even melden natuurlijk.

Wat ons zoontje wel echt heel leuk vond, waren de waterparken van Disney. Daar is een speciaal deel voor kleintjes. Maar zwembaden in het algemeen zijn natuurlijk altijd een succes.
Wij hebben eens uren in Magic Kindom bij een stel totempalen gestaan die water spuwden. Dat was een enorme hit, kind drijfnat maar een lol dat hij had :-)
Ook de diverse shows en parades vielen bij onze kids altijd erg in de smaak. Bijzonder hoe ze dan ineens langer dan vijf minuten stil kunnen zitten :-)

Veel plezier met alle voorbereidingen!!
Groetjes
Monique
2015: Noordoost https://noordoostusa2015.wordpress.com/
2014: Zuidwest https://westusa2014.wordpress.com/
2012 / 2010 / 2007 / 2005/ 2003 /2000/ 1995: Florida
2007 : Las Vegas
viola
Amerikafan

Bericht door viola »

Dankje voor alle tips, ik heb even meegelezen.
Wij gaan misschien in Februari met (dan onze 9 maand oude) dochter naar Orlando.
Wilde eerst naar canarische eilanden maar we zijn toch een soort van usa verslaafd :)
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer